Byron Bayquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:38 schreef Svensational het volgende:
Mijn broertje is een paar weken geleden met twee vrienden naar Byron Bay gegaan. Die zijn daarna doorgegaan naar oa. SP en zij beweren dart SP veel leuker is dan BB. Dat vonden ze maar saai eigenlijk...
Bij mij was ie langzaamquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:04 schreef Zhenar het volgende:
Al die Australië-talk...![]()
In ieder geval loopt FOK voorlopig nog prima. *AFKLOPPEN!*
Let me hear ya say: "ZOWIEE-OWIEE-OWIEE! ... Ice... ice... ice... Break it down!"quote:
Haiquote:
Hehequote:Op woensdag 19 januari 2005 11:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Let me hear ya say: "ZOWIEE-OWIEE-OWIEE! ... Ice... ice... ice... Break it down!"
Dat had ik de vorige keer dat je het vroeg ook wel gelezen hoor.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:32 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
HaiSven
Heb jij pas ge-msnt op het adres stestetestetesteteste apenstaartje hotmail?? Of is het een nep-Sven?![]()
Ja, dat zei hijquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat had ik de vorige keer dat je het vroeg ook wel gelezen hoor.Maar nee, dat was ik niet dus. Zij hij dat ie mij was dan? De bastaard
Sven heeft z'n eigen kloonquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:32 schreef ZOWIEE het volgende:
Heb jij pas ge-msnt op het adres stestetestetesteteste apenstaartje hotmail?? Of is het een nep-Sven?![]()
Sventasticquote:
Dan zie ik liever Hind.quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:32 schreef Christine het volgende:
Ik heb gisteren Katja Schuurman gezien
(In de stad wonen heeft toch zijn voordelen)
4000 views ondertussenquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:38 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, dat zei hijmaar toen ie om foto's ging vragen kreeg ik het wel door, want jij weet de weg natuurlijk wel naar mijn fotoboek
Die is hier ook wel eens geweest, maar dat vond ik de moeite niet waard.quote:
Ik heb een zusjequote:
Hoiquote:
Ik heb ben een kloonquote:
Altijd baas boven baas, maar wie wil er nou een clown zijnquote:Op woensdag 19 januari 2005 13:26 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb ben een kloonen heb een zus
Mexicooo, Meheeeeexicoooooooooooquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:54 schreef Dada het volgende:
[..]
Altijd baas boven baas, maar wie wil er nou een clown zijn![]()
Hahaha, wat een lelijke trol.quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:24 schreef Dada het volgende:
Speciaal voor BVO:
[afbeelding]
Ninthe
Foto komt uit de Nieuwe Revu van deze week. Ze heeft echt wat weg van een konijn
Ace Ventura gekeken zeker?quote:
Jeps.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |