panpic2.feratel.at lijkt down te zijnquote:Op zondag 23 januari 2005 15:53 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Damn you Hans! En al die mensen op de webcam gedoe! Damn you all!!
Sorryquote:Op zondag 23 januari 2005 15:53 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
handig..quote:Op zondag 23 januari 2005 15:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
panpic2.feratel.at lijkt down te zijn.
Nergens webcam's meer.
Edit: ze doen het, de webcam van het gebied waar ik ga is helemaal wit en er hangt een ijspegel voor.
ik wens iedereen die in Nederland achterblijft van 26 februari t/m 6 maart alvast een hele fijne week toe..quote:Op zondag 23 januari 2005 15:53 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik zei toch dat die servers nogal traag warenquote:Op zondag 23 januari 2005 15:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
panpic2.feratel.at lijkt down te zijn.
Nergens webcam's meer.
Edit: ze doen het, de webcam van het gebied waar ik ga is helemaal wit en er hangt een ijspegel voor.
Hmm, dacht dat hij bij mij wel klopte... ligt dat niet aan zomer/wintertijd? En anders moet je gewoon ff googlen op 'ntp' servers, en dus een andere gebruikenquote:Op zondag 23 januari 2005 16:21 schreef MrAli het volgende:
[..]
handig..
maar http://mrali.mine.nu/~mrali/wintersport/webcam.html blijft up..
want dat moest van Hans host zijn..
btw Hans, die time-server van xs4all is bagger, die tijd loopt ook meer als een uur achter..
Ik kan dus ook niet aanmelden op msn...quote:Op zondag 23 januari 2005 16:44 schreef MrAli het volgende:
damn..baggere xs4all server..
zegt ie dat het 15:43 uur is..
en volgens mijn mobiel dus 16:46 uur..
edit: en volgens fok 16:44 uur..
zomer en wintertijd kan, maar ik had al een andere geprobeerd, en die had precies hetzelfde probleem..quote:Op zondag 23 januari 2005 16:55 schreef errrrr het volgende:
[..]
Hmm, dacht dat hij bij mij wel klopte... ligt dat niet aan zomer/wintertijd? En anders moet je gewoon ff googlen op 'ntp' servers, en dus een andere gebruiken
En mooi dat jij die pagina even host, dan blijft hij idd tenminste up
ik kan me inmiddels weer aanmelden..quote:Op zondag 23 januari 2005 17:08 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ik kan dus ook niet aanmelden op msn...
En als het dus bijna precies een uur is zal dat wel aan zomer / wintertijd liggen of aan CET / GMT... moet je even ergens een linkje maken dat je CET gebruikt ofzo, weet niet precies hoe dat moet maar dat kan wel
zie msnquote:Op zondag 23 januari 2005 17:55 schreef MrAli het volgende:
[..]
ik kan me inmiddels weer aanmelden..
maar ik zal nog wel ff zoeken hoe dat precies zit..:)
en uhm..
ik was weer eens met C(++) bezig, en in C++ gebruiken ze de libairy iostream, en dan cout<< en cin>> en in C gebruiken ze iostd.h en dan printf en scanf..maar als ik nou stdio.h include, en dan printf en scanf gebruik werkt het het gewoon in een file die eindigd op .cpp en ik met g++ compile..
want printf en scanf vind ik handiger..
maar wat doe jij? en kom je dan eventueel later nog moeilijkheden / onmogelijkheden tegen..
het is wel facking vaag..alle combinaties werken..quote:Op zondag 23 januari 2005 18:02 schreef errrrr het volgende:
[..]
zie msn
hetzelfde voor time zones btw
Bronquote:Nieuw virus verspreidt via MSN
Uitgegeven: 21 januari 2005 14:24
Laatst gewijzigd: 21 januari 2005 15:42
AMSTERDAM - Er woedt weer een nieuw computervirus rond. Deze keer is het populaire chatprogramma MSN de klos. Ongemerkt kan het virus, genaamd Bropia.A , zich verspreiden via de contactlijst van MSN Messenger, zo meldt Webwereld.
Bropia.A opent een 'achterdeur' in de pc, waardoor kwaadwillenden de controle over de pc kunnen overnemen.
Veelal worden Instant Messenger-virussen geactiveerd door op een link in een chatvenster te drukken. Bropia is anders. Het virus kan zichzelf verspreikend door commando's naar MSN te sturen.
Op de site van virusbestrijder Symantec staat beschreven hoe de computergebruiker zich kan wapenen tegen het virus.
haha..quote:Op zondag 23 januari 2005 14:58 schreef MrAli het volgende:
[..]
mocht je die kwijt willen weet ik nog wel iemand..de mx400 dan..
Jij beweerde dat Wilders had gezegd dat álle Marrokanen het land uit moesten, dat was dus niet waar.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:07 schreef errrrr het volgende:
Over wat Wilders donderdag dus in het nieuws zei als onderdeel in een reactie op de tasjesdiefmoord (waar we het op school over hadden...): 'U vraagt mij mijn mening, en ik vind dat we die vele Marrokaanse criminelen in Nederland, die straatterroristen, dat we daar nou 'ns ons op moeten richtenen dat we die hard moeten aanpakken en als het kan even allemaal het land moeten uitzetten.'
Ik vind dat hij wel heel ver gaat 'als het even kan allemaal het land uitzetten'.
bron: http://www.nos.nl/journaal/uitzendingen/videoarchief/index.html , en dan het journaal van donderdag, 8 uur 's avonds.
achjah..laat maar komen..mij doet het toch niets..quote:
das wel bruut..alleen zou ik er dan wel een paar vrachtwagens aan batterijen bij bestellen, want dat zal je wel nodig hebben dan..quote:Op zondag 23 januari 2005 19:22 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
haha..
Ik zat vandaag nog is wat info op te zoeken over dat kreng. Maar je kan er dus ook video's op afspelen. Moet je het wel eerst converteren maar je zou er dus een divx film op kunnen zetten. Of gewoon kleine cartoon filmpjes of clips.
only one word: Linuxquote:Op zondag 23 januari 2005 19:35 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
*right*, dus als je geen norton hebt mag je doodgaan?.
quote:Op zondag 23 januari 2005 23:07 schreef errrrr het volgende:
Over wat Wilders donderdag dus in het nieuws zei als onderdeel in een reactie op de tasjesdiefmoord (waar we het op school over hadden...): 'U vraagt mij mijn mening, en ik vind dat we die vele Marrokaanse criminelen in Nederland, die straatterroristen, dat we daar nou 'ns ons op moeten richtenen dat we die hard moeten aanpakken en als het kan even allemaal het land moeten uitzetten.'
Ik vind dat hij wel heel ver gaat 'als het even kan allemaal het land uitzetten'.
bron: http://www.nos.nl/journaal/uitzendingen/videoarchief/index.html , en dan het journaal van donderdag, 8 uur 's avonds.
het is misschien (extreem) rechts, maar ik ben het in zoverre met hem eens dat alle buitenlanders in Nederland die overlast veroorzaken, of na een x aantal jaren nog niet geïntegreerd zijn, best het land uit gezet mogen worden! en dan met name diegene die overlast veroorzaken..quote:Op maandag 24 januari 2005 09:17 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Jij beweerde dat Wilders had gezegd dat álle Marrokanen het land uit moesten, dat was dus niet waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |