abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 januari 2005 @ 00:00:36 #1
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_24590298
Zit nu naar een CD van een nieuwe band te luisteren met de naam Showbread. Ik kende ze van het singletje "Mouth like a magazine", maar hun cd bleek nog ruiger te zijn.

Mijn god, wat een vreselijk goeie oerdrift rock is dit zeg. Geschreeuw vanuit het diepts van de ballen en rifs en drumpartijen die terug gaan naar de basis van de oerdrift. Tot het beestachtige toe.
Heerlijk gewoon.
Zal wel weer gecategoriseert worden onder emocore.
Bleek 't van het relipunk label Toot & Nail te zijn. Maar ach, dat kan de pret niet drukken. Ze bekeren je hooguit tot de rock 'n' roll.

Om de cd te beluisteren, check http://www.showbread.net

Op de site http://www.rollingstone.com/showbread kun je ook de clip van hun single "Mouth like a magazine" checken
Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
  zondag 16 januari 2005 @ 13:06:02 #2
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_24595816
Daar hoort natuurlijk een fotootje bij

Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
  zondag 16 januari 2005 @ 14:08:23 #3
11502 nipeng
The last ride is free
pi_24596655
Ik heb de clips beluisterd.
Niet slecht maar persoonlijk vind ik het op een enkel nummer (het eerste denk ik) na niet zo interessant.

Check eens Winnebago Deal topicstarter.
pi_24598364
spelen ze ook gitaarsolo's ?
  Licht Ontvlambaar zondag 16 januari 2005 @ 18:59:36 #5
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
  dinsdag 19 juni 2007 @ 19:17:30 #6
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_50624725
Zo, ik ga dit topic even een ontzettende rotschop geven .

Showbread .
ze hebben ondertussen al wat albums uitgebracht, met als laatste "Age of Reptiles". Minder schreeuwwerk, iets meer poppy. Naar mijn persoonlijke mening iets minder dan het voorgaande werk.

Meer mensen hier die bekend zijn met Showbread? Ze zouden eigenlijk dit jaar wat optreden in NL, maar dit is gecancelled.. waarschijnlijk begin volgend jaar komen ze wel .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')