krijg een jaloerse Angstquote:Op zondag 16 januari 2005 00:29 schreef laffer het volgende:
[..]
als ie moe is moet je em wel lekker in je bedje leggen hoor![]()
en vraag wat ie voor ontbijt wil morgen ochtend ( of middag als jullie uitslapen)![]()
eentje met vier pootjesquote:Op zondag 16 januari 2005 00:37 schreef mijndochters het volgende:
ps2 of usb
Dus omdat ik em totaal niet op een spitsmuis vind lijken, beweer ik automatisch dat het dan maar een huismuis moet zijn?!quote:Op zondag 16 januari 2005 00:22 schreef jagermaster het volgende:
[..]
het is ook echt geen huismuis hoor. Deze heeft een veel kortere staart dan een huismuis. Verdre ook een spitsere neus.
Een natte muis.quote:Op zondag 16 januari 2005 00:13 schreef jagermaster het volgende:
[..]
weet het voor 99% zeker
foto:
[afbeelding]
weet het, maar heel veel valt af door de kleur en de grote.quote:Op zondag 16 januari 2005 00:39 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Dus omdat ik em totaal niet op een spitsmuis vind lijken, beweer ik automatisch dat het dan maar een huismuis moet zijn?!
Enig idee hoeveel verschillende soorten muizen er zijn??
Als je op die site die ik net linkte alleen al naar de verschillende (echte) spitsmuizen kijkt, dan denk ik dat je er met verder allleen nog maar de huismuis niet bent.
hij ging zelf in het water staan, bak is groot genoeg om er niet in te staan.quote:
De spitsmuis moet elke 2 uur eten, krijgt ie dat niet dan gaat ie dood.quote:Op zondag 16 januari 2005 00:44 schreef jagermaster het volgende:
[..]
hij ging zelf in het water staan, bak is groot genoeg om er niet in te staan.
hij slaapt nu is het nie schattig![]()
neehoor heeft kaas, worst, nootjes en brood als eten en een bakje met water. Dus daar moet ie toch echt wel van kunnen leven.quote:Op zondag 16 januari 2005 00:49 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
De spitsmuis moet elke 2 uur eten, krijgt ie dat niet dan gaat ie dood.
Dus als je morgen wakker wordt en het beest is dood, dan was het inderdaad een spitsmuis.![]()
opgelostquote:Op zondag 16 januari 2005 00:49 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
De spitsmuis moet elke 2 uur eten, krijgt ie dat niet dan gaat ie dood.
Dus als je morgen wakker wordt en het beest is dood, dan was het inderdaad een spitsmuis.![]()
Gniffel.quote:
heb geen wormen liggen ;-) zal ie toch iets minder kieskeurig moeten zijn.quote:Op zondag 16 januari 2005 00:55 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Gniffel.
Als ie kaas, worst en nootjes eet dan is het GEEN spitsmuis.
me muis maakt het goed en heeft ook al gegeten. Wacht wel af of er meer komen. Hoor verder geen muizen. Vermoed zelf dat het eerder bij de buren vandaan komt. Dit omdat die al een jaar bezig zijn met hun huis te verkopen en ondertussen al vier maanden leegstaat. Daar heb je voor een spitmuisachtige eten zat aan insecten. Het belangrijkste is dat ie m'n computer met rust laatquote:Op zondag 16 januari 2005 11:29 schreef Xanthe het volgende:
Ben benieuwd hoe het met de muis is , we zijn alweer de nodige uurtjes verder.
Muis in gevangenschap zal niet zo snel gaan eten (dan heb ik het dus over wilde exemplaren).
De muis lijkt aardig op wat wij hier rond het huis hebben lopen en die mijn kat erg lekker vind en die komen dus wel in groepen voor....
Maar goed als jij als barmhartige samaritaan wilt gaan optreden voor een muis die waarschijnlijk nog een boel familie heeft zitten in jou omgeving....
Hoop voor je dat ze je isolatie materiaal en stroomkabels met rust laten.
En het hoeft dus echt niet zo te zijn dat als je een boel muizen in je huis hebt zitten je die ook echt ziet.
Wij hebben er hier een aantal weken geleden een heleboel gehad en die konden we horen doordat ze over het houtwerk liepen en eraan knaagden (oud huis) maar in een nieuwere woning hoor je ze veel minder snel,
Ben blij dat ze hier in huis voorlopig weer even uitgeroeid zijn.
zie hem niet als eigendom hoor. Dat ie nog in me kamer stond was omdat ik op zondag uitslaapquote:Op zondag 16 januari 2005 11:49 schreef Xanthe het volgende:
Me muis?
Dus je voelt je superieur en ziet hem nu als je eigendom?
Heb je m nog niet vrij gelaten dan?????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |