Hmmz, gaan we'm nu al om age sex location and dicksize vragen of wachten we d'r een weekje mee?quote:
Dus er zitten hier nog genoeg die-hards van het begin van het forum? Dan ben je wel fanatiek!quote:Op zondag 16 januari 2005 13:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heb een tijdje terug al oude topics zitten terugkijken, best leuk
Is het vandaag goed visweer dan?quote:Op zondag 16 januari 2005 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmmz, gaan we'm nu al om age sex location and dicksize vragen of wachten we d'r een weekje mee?
Laten we'm eerst ff spartelen in de grote homo-vijver voor we ons haakje uitslaan
We zijn dus nog maar met z'n 3en vanaf het eerste topic: DennisMoore, Great_Expectations en ikquote:Op zondag 16 januari 2005 14:13 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Dus er zitten hier nog genoeg die-hards van het begin van het forum? Dan ben je wel fanatiek!
Of het forum moet gewoon supergezellig zijn
Is het dat niet ALTIJD dan?quote:
Voelen jullie je nu niet extreeeeeem oud?quote:Op zondag 16 januari 2005 14:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We zijn dus nog maar met z'n 3en vanaf het eerste topic: DennisMoore, Great_Expectations en ik
Ang3l darling, zullen we maar even geen geboortedata gaan vergelijkenquote:Op zondag 16 januari 2005 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voelen jullie je nu niet extreeeeeem oud?
Klopt niet. Toen het forum nog op topix draaide konden de topics maar 255 berichten bevattenquote:Op zondag 16 januari 2005 14:20 schreef Andyvie het volgende:
Hmmz, ik doe ook al bijna 1100 topics mee....kun je nagaan, dat zijn iets van 300.000 berichtjes die ik heb doorgelezen...
Daarom heb ik met 275 vermenigvuldigd en naar beneden afgerondquote:Op zondag 16 januari 2005 14:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Klopt niet. Toen het forum nog op topix draaide konden de topics maar 255 berichten bevatten
Je hebt het ook nog uitgerekendquote:Op zondag 16 januari 2005 14:37 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Daarom heb ik met 275 vermenigvuldigd en naar beneden afgerond
Met mate kan alcohol erg euhm.. stimulerend zijnquote:Op zondag 16 januari 2005 15:03 schreef Deamonine het volgende:
[..]
Je hebt het ook nog uitgerekend![]()
@ang3l: Germ!!! Lang leve de alcohol? (maar ja, dat is natuurlijk ook weer ruïneren van je status daar..)
Hehe.. Indeed. Maar voor een familie middag zul je toch wat meer alcohol nodig hebben, lijkt me zo.quote:Op zondag 16 januari 2005 15:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Met mate kan alcohol erg euhm.. stimulerend zijn
Toch erg blij dat we nauwelijks familiebanden hebbenquote:Op zondag 16 januari 2005 15:27 schreef Deamonine het volgende:
[..]
Hehe.. Indeed. Maar voor een familie middag zul je toch wat meer alcohol nodig hebben, lijkt me zo.
Ik heb begin april ook een familie WEEKEND... Ik heb er nu al geen zin in..![]()
Ik heb de verjaardag van pa, ma en m'n broer en z'n vriendin.. da's allesquote:Op zondag 16 januari 2005 15:32 schreef Ryan_R het volgende:
Ik gelukkig ook al niet. De verjaardagen zijn al erg genoeg:)
En die zijn wél supergezellig! Bij mij dan tenminstequote:Op zondag 16 januari 2005 15:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb de verjaardag van pa, ma en m'n broer en z'n vriendin.. da's alles
Heb meer verjaardagen van vrienden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |