Has anyone ever told you you were not, are gave you a hint about it? I'd fuck you three ways from sunday if I weren't already attached to some puppyquote:Op zondag 16 januari 2005 18:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
apparantly I'm desirable
so you think I'm fuckablequote:Op zondag 16 januari 2005 18:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Has anyone ever told you you were not, are gave you a hint about it? I'd fuck you three ways from sunday if I weren't already attached to some puppy
I think the word you're looking for is: threesome.quote:Op zondag 16 januari 2005 18:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Has anyone ever told you you were not, are gave you a hint about it? I'd fuck you three ways from sunday if I weren't already attached to some puppy
quote:
Alweer? Ik leg de lat wel steeds 1 persoon hoger hoorquote:Op zondag 16 januari 2005 18:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
I think the word you're looking for is: threesome..
Bad kitty needs to go on a leash before it gets it's milkquote:
I sense issues?quote:Op zondag 16 januari 2005 18:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alweer? Ik leg de lat wel steeds 1 persoon hoger hoor
slap my ass and call me debbiequote:Op zondag 16 januari 2005 18:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bad kitty needs to go on a leash before it gets it's milk
Ja laat die sofa maar staan hoor, met al die issuesquote:
If that's your sugar.quote:
ik denk dat ik jou in tweeen zou breken, dus let's not and say we didquote:
"als jullie me nodig hebben ik zit hier he?"quote:Op zondag 16 januari 2005 18:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja laat die sofa maar staan hoor, met al die issues
Uhm. Pardon? Waarom zit gij ergens bij new york of brazilie?quote:Op zondag 16 januari 2005 18:55 schreef fulco- het volgende:
* fulco zit nu buiten om 2 uur 's middags in de schaduw en zet zijn laptop aan.
Hoi jongens. Alles goed in Nederland? :w
Als je Frou Frou/Imogen Heap mooi vind, vind je dat ook mooi.quote:
Je gaat ons niet jaloers maken hehquote:Op zondag 16 januari 2005 18:55 schreef fulco- het volgende:
Angelzoom:quote:Op zondag 16 januari 2005 19:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb nu toevallig Frou Frou opstaan (Only got one)
Tuurlijk maak ik jullie niet jaloers. Het is lekker winderig en 28 graden. Een paar meter verderop zit een paartje Chuchubi's (een spotlijster) uitgebreid te zingen, ik zie ondertussen op het grint een stel hagedissen lopen, en in de verte roept een Trupial om aandacht. De winterdepressie is helemaal voorbijquote:Op zondag 16 januari 2005 19:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je gaat ons niet jaloers maken heh
Alles goed door op de Antillen?
Alloquote:Op zondag 16 januari 2005 18:55 schreef fulco- het volgende:
ARGH!quote:Op zondag 16 januari 2005 19:14 schreef fulco- het volgende:
[..]
Tuurlijk maak ik jullie niet jaloers. Het is lekker winderig en 28 graden. Een paar meter verderop zit een paartje Chuchubi's (een spotlijster) uitgebreid te zingen, ik zie ondertussen op het grint een stel hagedissen lopen, en in de verte roept een Trupial om aandacht. De winterdepressie is helemaal voorbij.
En voel je toch jaloezie, dan mag je altijd langskomen.![]()
Het gaat hier lekker op Curacao. We zitten nu in het gastverblijf van een collega van error. We verhuizen binnenkort wel naar een huurappartement, daar hebben we meer ruimte. En we zijn ondertussen mooie koopwoningen aan het spotten. En als je wat fotootjes wilt zien (en binnenkort komen er meer!) moet je even hier kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |