Volgens mij is de trein dan al gekoppeld. Als ik met de trein in Zwolle aankom, dan remt de trein af (stopt eventueel eventjes) en rijdt heel rustig verder totdat ie tegen de voorste trein aan is gereden, dus dat schokje zeg maar. Dat is volgens mij de feitelijke koppeling, inderdaad omdat met deuren open rijden gevaarlijk kan zijn.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:18 schreef greatgonzo het volgende:
Toch gaan de deuren altijd al open als je op de knop: openen drukt. Wat heeft het dan voor zin om dit om te roepen als de deuren toch open kunnen? Bovendien heb ik nog niemand meegemaakt die echt wacht tot de trein gekoppeld is?
Het doorverbinden van de doorloopkoppen is niet het feitelijke combineren van het materieel. Daarnaast is er maar één serie treinstellen waarbij dat kan, dus.... Vaak worden de doorloopkoppen al niet meer doorverbonden overigens.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:22 schreef greatgonzo het volgende:
weet btw zeker dat hij pas echt gekoppeld wordt nadat de deuren op zijn, zie vaak in Zwolle dat bij de koploper de voorste deuren nog open gaan als ik er al langs loop. In die voorste deuren zit volgens mij de koppeling, en ook de slurf waardoor passagiers kunnen lopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |