Voor wie moet ik dan eigenlijk zo vroeg opstaanquote:Op zondag 16 januari 2005 22:03 schreef Bowiefan het volgende:
zal wel moeten, ik doe het slechts als ik nachtdienst heb )1x per 4 week en heel enkel als ik vroege heb
Omquote:Op zondag 16 januari 2005 22:04 schreef Rewimo het volgende:
Voor wie moet ik dan eigenlijk zo vroeg opstaan
Waarschijnlijk welquote:Op zondag 16 januari 2005 22:27 schreef Xilantof het volgende:
en pakt hij ook niet het foto-virus over
daar hoef je je voorlopig nog niet druk over te maken hoorquote:Op zondag 16 januari 2005 22:33 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel.
* zich afvraagt of eventuele nazaten van Xilantof ook zijn postgedrag overnemen
Dat kan je wel stellen. Dat niks wordt momenteel presenteerbaar gemaakt qua kleur en formaatquote:Op zondag 16 januari 2005 22:58 schreef Borelius het volgende:
Ziezo, dat was dan een dubbele 24, volgende week weer een dubbele. Je bent wel lekker melig, Ouwsok, niets te doen gehad vandaag?
Die brug hangt er nog wel ff denk ik....quote:Op zondag 16 januari 2005 23:40 schreef junkiexp het volgende:
Ik was net in Rotterdam en had een mooie Erasmusbrug in de nevel die ik één keer op de foto kon zetten,maar zonder statief en koude trillende handen én een lange sluitertijd werd het helaas niks
Is ook zoquote:Op zondag 16 januari 2005 23:47 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Die brug hangt er nog wel ff denk ik....
Dus jouw kans komt nog wel
Dit lijkt me heel pijnlijk wordenquote:Op maandag 17 januari 2005 00:17 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Is ook zo
mét vriendin én statief dus ik haal de schade wel in
* Bowiefan beeld vormd....quote:Op maandag 17 januari 2005 00:22 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Dit lijkt me heel pijnlijk worden.
Bovendien weet ik niet wat voor bril je vriendin heeft, maar om op die afstand de Erasmus nog beeldvullend te fotograferen gaat een hele opgave worden
Je bent als fotograaf in zo'n geval wel fanatiekquote:Op maandag 17 januari 2005 00:45 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
* Bowiefan beeld vormd....
..........
Dat zit er wel in natuurlijk, hij wordt van beide kanten besmet.quote:Op zondag 16 januari 2005 22:27 schreef Xilantof het volgende:
en pakt hij ook niet het foto-virus over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |