abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 januari 2005 @ 02:51:35 #151
262 Re
Kiss & Swallow
pi_24575800
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 02:48 schreef rentmeester het volgende:

[..]

Ik vind het behoorlijk veel zeggend.
het zegt iets maar niet alles (ik heb een vermoeden dat er hier mensen zijn die gebaseerd op deze cijfers enken dat 30% van de moslimas wordt mishandeld)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 15 januari 2005 @ 02:52:10 #152
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24575808
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 02:48 schreef rentmeester het volgende:

[..]

Ik vind het behoorlijk veel zeggend.
ik wil niet verzanden in een boek wat sommige macho's blijken te moeten aanhangen. ik weet niet of het de godsdienst is of het onvermogen om je wat minder barbaars te moeten opstellen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_24575827
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 02:52 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik wil niet verzanden in een boek wat sommige macho's blijken te moeten aanhangen. .
Dank je.
pi_24575836
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 02:51 schreef Re het volgende:

[..]

het zegt iets maar niet alles (ik heb een vermoeden dat er hier mensen zijn die gebaseerd op deze cijfers enken dat 30% van de moslimas wordt mishandeld)
nou ik zie dat niemand hier beweren, Re of ook maar lijken te beweren tussen de regels door.

feit is dat deze groep dames oververtegenwoordigd is.
en ik vermoed dat er nog wel meer zijn die de weg naar hulpverlening níet weten te vinden, of dúrven te vinden.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 15 januari 2005 @ 02:55:09 #155
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_24575843
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 02:48 schreef milagro het volgende:

[..]

dit topic is er enkel om Hirsi Ali aan te pakken.
vroeger had SCH een kale nicht die hem dag en nacht bezig hield en die hij er oveal te pas en te onpasr bij sleepte, nu is het Ayaan.
de hele moslima BvmL problematiek zal hem aan zijn reet roesten, het gaat om Ayaan, die moet onderuit gehaald worden, al dan niet door haar woorden in de mond te leggen.
Ik zou ook geen andere verklaring weten voor het vreemde gedrag van SCH in deze.
Hoe vaak je ook om links of citaten vraagt hij blijft ontwijken.
Koranfascisme bedankt Islam
  zaterdag 15 januari 2005 @ 02:56:56 #156
262 Re
Kiss & Swallow
pi_24575863
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 02:54 schreef milagro het volgende:

[..]

nou ik zie dat niemand hier beweren, Re of ook maar lijken te beweren tussen de regels door.

feit is dat deze groep dames oververtegenwoordigd is.
en ik vermoed dat er nog wel meer zijn die de weg naar hulpverlening níet weten te vinden, of dúrven te vinden.
dat ben ik wel met je eens hoor maar dat fenomeen speelt zich ook af onder niet moslimas en ik kan nergens een sterke onderbouwing vinden dat het bij moslimas anders zou zijn dan in andere groepen (niet te verwarren met bagitaliseren)
pi_24575880
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 02:49 schreef rentmeester het volgende:

[..]

Dat zou het cijfer alleen maar nog meer opschroeven vermoed ik.
Nou er zijn behoorlijk wat vrouwen die met een moslim getrouwd zijn (geweest). Heel veel van deze vrouwen zijn op de vlucht omdat ze bedreigd worden met kinderen afnemen en afvoeren naar Marokko....daarom zijn er ook veel autochtone vrouwen die moeten onderduiken...vaak heeft het niet eens met lichamelijk geweld te maken ook onder de allochtone vrouw maar meer met ontvoering van de kinderen....Bij Antilliaanse gevallen is het vaak drugs en hoe de vrouw er in betrokken wordt(prostitutie of kinderen die mee moeten werken in smokkelen).
Bij de autochtone vrouw in relate met autochtone man is het vaak lichamelijk of psychisch geweld.
"In its function, the power to punish is not essentially different from that of curing or educating."Michel Foucault
pi_24575892
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 02:56 schreef Re het volgende:

[..]

dat ben ik wel met je eens hoor maar dat fenomeen speelt zich ook af onder niet moslimas en ik kan nergens een sterke onderbouwing vinden dat het bij moslimas anders zou zijn dan in andere groepen (niet te verwarren met bagitaliseren)
ik wel.
moslimmannen die slaan beroepen zich veelal op de Koran, de bekende verzen die ongehoorzaamheid vd vrouw behandelen.
sterker nog, Imams verwijzen ernaar en wijzen mannen op hun verantwoordelijkheid in deze en hun vrouw te corrigeren waar nodig
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_24575907
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 02:51 schreef Re het volgende:

[..]

Welke mensen zijn dat dan? In elk geval mensen die niet het hele topic hebben doorgelezen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 15 januari 2005 @ 03:03:40 #160
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_24575922
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 02:58 schreef zookie het volgende:

[..]

Nou er zijn behoorlijk wat vrouwen die met een moslim getrouwd zijn (geweest). Heel veel van deze vrouwen zijn op de vlucht omdat ze bedreigd worden met kinderen afnemen en afvoeren naar Marokko....daarom zijn er ook veel autochtone vrouwen die moeten onderduiken...vaak heeft het niet eens met lichamelijk geweld te maken ook onder de allochtone vrouw maar meer met ontvoering van de kinderen....Bij Antilliaanse gevallen is het vaak drugs en hoe de vrouw er in betrokken wordt(prostitutie of kinderen die mee moeten werken in smokkelen).
Bij de autochtone vrouw in relate met autochtone man is het vaak lichamelijk of psychisch geweld.
Dat is ook mijn ervaring.
Naast nog veel meer andere ervaringen ..................
  zaterdag 15 januari 2005 @ 03:05:33 #161
262 Re
Kiss & Swallow
pi_24575937
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 02:59 schreef milagro het volgende:

[..]

ik wel.
moslimmannen die slaan beroepen zich veelal op de Koran, de bekende verzen die ongehoorzaamheid vd vrouw behandelen.
sterker nog, Imams verwijzen ernaar en wijzen mannen op hun verantwoordelijkheid in deze en hun vrouw te corrigeren waar nodig
maar vertaalt dit "gedrag" dan ook naar significant meer mishandelingen? Autochtone mannen beroepen zich op andere "rechten" om hun vrouw tot moes te slaan (kijk eens in Spanje bijvoorbeeld).

een andere discussie is de corrigerende tik maar daar hebben we het nog wel over
  zaterdag 15 januari 2005 @ 03:06:36 #162
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24575950
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 03:05 schreef Re het volgende:

[..]

maar vertaalt dit "gedrag" dan ook naar significant meer mishandelingen? Autochtone mannen beroepen zich op andere "rechten" om hun vrouw tot moes te slaan (kijk eens in Spanje bijvoorbeeld).

een andere discussie is de corrigerende tik maar daar hebben we het nog wel over
ja in verhouding dus wel re.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 15 januari 2005 @ 03:06:40 #163
262 Re
Kiss & Swallow
pi_24575953
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 03:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Welke mensen zijn dat dan? In elk geval mensen die niet het hele topic hebben doorgelezen.
ach zeurpiet, het staat toch tussen haakjes, zij die dit denken weten het zelf ook wel hoor
  zaterdag 15 januari 2005 @ 03:09:24 #164
262 Re
Kiss & Swallow
pi_24575976
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 03:06 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja in verhouding dus wel re.
dat zijn aannamens, het ene feit hoeft het andere feit niet te verklaren (en ten overvloede, nee ik bagitaliseer niet)
pi_24575990
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 03:05 schreef Re het volgende:

[..]

ik heb net zo'n mooie berekening gemaakt
pi_24576004
ja ik kan hier ook nog lang over door praten maar jemig waarom zouden we onze waarden en normen vergelijken met die van een moslima???Vergeet niet dat het voor hun ook een stap is om dichtebij Allah te komen...en ja die Ali heeft haar nieuwe geloof gevonden in het liberalisme omdat ze zoveel wrok heeft naar islam..maar ze hoeft niet te praten voor alle moslima's in Nederland. Een rok dragen kunnen we ook als onderdanig naar de man toe zien maar daar maken we ons toch ook niet druk over??Tenminste niet meer.....
"In its function, the power to punish is not essentially different from that of curing or educating."Michel Foucault
  zaterdag 15 januari 2005 @ 03:16:19 #167
262 Re
Kiss & Swallow
pi_24576019
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 03:10 schreef HeyFreak het volgende:

[..]

ik heb net zo'n mooie berekening gemaakt
dat was een mooie berekening maar zegt mij niet of deze slachtoffers komen van manlief met de koran in de hand

Als ik zeg dat wetenschappelijk is aangetoond dat berbers extra testosteron aanmaken zou ik ook een goede verklaring kunnen geven
pi_24576717
En hoe denk je dat een vrouw uit het rifgebergte ooit te weten kan komen dat er in Nederland blijf-van-mijn-lijf huizen zijn?

Hou een beetje fatsoenlijke voorlichtscampagne voor deze groep en vertel wat hun rechten en dergelijke zijn en het percentage is zeker 2 keer zo hoog
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24577666
He SCH, ik probeer het nog maar es: wat zou de reden zijn dat er procentueel 6x zoveel moslima's in een BVMLH terechtkomen?
De enige reden die jij gegeven hebt tot nu toe, is dat die moslima's niet in hun eigen kring terecht kunnen en niet-islamitische vrouwen wel. Waar baseer jij dit eigenlijk op?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 15 januari 2005 @ 11:22:04 #170
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_24577754
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 17:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik heb gewoon gelijk
Ah, het SCH argument
  zaterdag 15 januari 2005 @ 11:53:36 #171
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_24578188
Zo irritant dat discussies zo verlopen! Het leuke is nog dat de OP alleen maar de ideëen van Ayaan Hirsi Ali sterkt.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 15 januari 2005 @ 11:56:33 #172
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_24578234
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 11:53 schreef Falco het volgende:
Zo irritant dat discussies zo verlopen! Het leuke is nog dat de OP alleen maar de ideëen van Ayaan Hirsi Ali sterkt.
Misschien is dat ook heimelijk de bedoeling van de topicstarter.
pi_24578611
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 03:06 schreef Re het volgende:

[..]

ach zeurpiet, het staat toch tussen haakjes, zij die dit denken weten het zelf ook wel hoor
Helemaal niemand in dat topic denkt dat. Jij probeert de discussie weer te verkrachten. Over zeurpieten gesproken.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24579441
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 02:48 schreef milagro het volgende:

[..]

dit topic is er enkel om Hirsi Ali aan te pakken.
Ach, dat is je angst, dat je grote vriendin wordt bekritiseerd. Dat is je zwakte, je kan geen kwaad woord over haar horen.
quote:
vroeger had SCH een kale nicht die hem dag en nacht bezig hield
Mijn vriend is niet kaal en ten tijde van Fortuyn was ik helemaal nog niet op Fok dus je lult.
quote:
en die hij er oveal te pas en te onpasr bij sleepte, nu is het Ayaan.
de hele moslima BvmL problematiek zal hem aan zijn reet roesten, het gaat om Ayaan, die moet onderuit gehaald worden, al dan niet door haar woorden in de mond te leggen.
Het is echt onzin wat je zegt. Ik herhaal keer op keer dat Ayaan een goed punt aanstipt, al was ze daar niet de eerste mee en dat er een probleem is als het gaat om huiselijk geweld wat veel meer aandacht en wetgeving verdient. Maar ik bekritiseer haar methode: ze schetst moedwillig een overdreven beeld, ze maakt een film die tegenovergesteld uitpakt en ze gaat niet met haar doelgroep in gesprek en ze sleept te pas en te onpas de islam er bij. Dat is mijn fundamentele kritiek op haar en daar zou je eens op in moeten gaan. Jij negeert consequent de opmerkingen van anderen (de meesten uit die kring) dat Ali's betoog op punten niet juist is.
pi_24579643
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 11:15 schreef Mwanatabu het volgende:
He SCH, ik probeer het nog maar es: wat zou de reden zijn dat er procentueel 6x zoveel moslima's in een BVMLH terechtkomen?
De enige reden die jij gegeven hebt tot nu toe, is dat die moslima's niet in hun eigen kring terecht kunnen en niet-islamitische vrouwen wel. Waar baseer jij dit eigenlijk op?
SCH is de grote alwetende, dat wist je toch al?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')