abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24575017
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 01:56 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

wat ik wel hilarisch vind is dat hij het geloof zooooooooooo fanatiek verdedigd terwijl de moslims het liefst zien dat alle homo`s worden gestenigd (de straf voor homos in de sharia)

Welk geloof verdedig ik dan? Ik heb niks met een geloof, ik ben alleen voor tolerantie en verdraagzaamheid en voor een goede weergave van de feiten, en wat minder van de onderbuikgevoelens.

Jij stelt met droge ogen dat "de moslims" homo's willen stenigen, ik vrees dat ik je dan weer op een grove leugen heb betrapt.
pi_24575035
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 01:59 schreef machteld het volgende:

[..]

`
Wanneer ik nu zeg dat ze dat NIET heeft gezegd, geloof je mij dan?
Ik kan niet bewijzen dat ze het niet heeft gezegd.
Jij kunt WEL bewijzen dat zij het WEL heeft gezegd, tenminste ALS ze het gezegd heeft.
De bewijslast ligt dus bij jou.
Je kan die uitzending toch gewoon nakijken? Jij hebt er een hobby van gemaakt om alles wat ik zeg in twijfel te trekken en er linkjes van te willen, je zoekt het verder maar uit
  zaterdag 15 januari 2005 @ 02:03:52 #103
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_24575050
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 01:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Je blijft maar zeikstralen. AHA legt overal een link tussen islam en huiselijk geweld en zegt dat de huizen vol zitten met moslimvrouwen en heeft op een bijeenkomst inderdaad gezegd dat het om 80 procent gaat. Waarom ontken je dat? Is niet zo aardig voor mevrouw Ali om haar zo af te vallen.
Nou nou, je begint wel een toontje aan te slaan.
Ik ontken niets. Jij doet een bewering. Aan jou om dat aan te tonen.
Koranfascisme bedankt Islam
pi_24575069
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 01:55 schreef SCH het volgende:

[..]

En wat zou je er aan willen doen?
Zwaardere straffen, strenger uitzetbeleid op basis van bijvoorbeeld het dubbele Marokkanse paspoort ?
  zaterdag 15 januari 2005 @ 02:05:43 #105
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_24575083
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 02:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Welk geloof verdedig ik dan? Ik heb niks met een geloof, ik ben alleen voor tolerantie en verdraagzaamheid en voor een goede weergave van de feiten, en wat minder van de onderbuikgevoelens.

Jij stelt met droge ogen dat "de moslims" homo's willen stenigen, ik vrees dat ik je dan weer op een grove leugen heb betrapt.
Ik ben ook voor een goede weergave van de feiten, dus laat maar horen dan.
pi_24575095
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 02:05 schreef rentmeester het volgende:

[..]

Zwaardere straffen, strenger uitzetbeleid op basis van bijvoorbeeld het dubbele Marokkanse paspoort ?
Ok, de vrouwen hebben geen prioriteit dus.
  zaterdag 15 januari 2005 @ 02:07:12 #107
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24575114
ts, grappig en zielig tegelijkertijd dat je met deze cijfers iets goed probeert te praten wat juist volledig ten faveure van mijn mening is. namelijk dat het veel en veel vaker voorkomt bij moslims. deze cijfers overstijgen zelfs het gevoel wat ik hier over had. post dan niets, dit is stigmatiserend, met al je goede bedoelinkjes. flinke journalistieke blunder durf ik zelfs wel te zeggen. wanneer ga je undercover voor de klas staan als homosexuele leraar op een 'zwarte' amsterdamse school? dan heb je tenminste iets om over te schrijven.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_24575148
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 02:03 schreef machteld het volgende:

[..]

Nou nou, je begint wel een toontje aan te slaan.
Ik ontken niets. Jij doet een bewering. Aan jou om dat aan te tonen.
dat kan hij niet, want dat heeft ze niet gezegd.
ze heeft nooit gezegd dat ze van hun geloof af moesten stappen, wel dat ze een objectief, kritisch en eerlijk naar hun geloof, de Koran moeten kijken, over wat daar staat over vrouwen en ongehoorzaamheid en hoe dat gebruikt wordt, misbruikt wordt (voor hen die beweren dát het niet zó bedoeld wordt, de teksten).

maar goed, SCH heeft die taktiek altijd, van alles lopen beweren en als je om bewijs vraagt "zoek het zelf maar op, het is zo, als je me niet wilt geloven, dan niet"
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_24575187
Tuurlijk milagro, heb je de uitzending nou gehoord

Nee, jij typt al jaren hetzelfde hier. Moslimvrouwen die het niet met jou eens zijn, zijn domme onnozele gansen die niks van het leven begrijpen he. Want milagro weet precies dat de koran de schuld is - dat is haar tactiek omdat ze niks beters heeft.
pi_24575222
Waarom ga over tot een argumentum ad hominem ipv iets inhoudelijks, SCH?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 15 januari 2005 @ 02:13:07 #111
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24575226
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 02:11 schreef SCH het volgende:

Nee, jij typt al jaren hetzelfde hier. Moslimvrouwen die het niet met jou eens zijn, zijn domme onnozele gansen die niks van het leven begrijpen he. Want milagro weet precies dat de koran de schuld is - dat is haar tactiek omdat ze niks beters heeft.
nee dat heet standvastigheid en gezien je leuke post hier krijgt ze onomstoten haar gelijk. hoe bitter ik dit, en meerdere met ons, betreur. liever hadden we geen gelijk gekregen. als ik zo vrij mag zijn even voor haar te spreken.
pi_24575249
Grappig dat het jullie nog steeds niet om de vrouwen gaat. Daar hoor ik niemand over. Het is de islam voor en te na - valt me toch tegen. Beetje hypocriet is het wel he, maar dat geeft niks, wat kan jullie die stomme vrouwen ook bommen, ze hebben er ook zelf om gevraagd.

Dat is wat milagro steeds zegt: moeten ze maar geen moslima zijn. Het staat toch in de koran, je kan het zelf weten. En dan denkt ze dat ze die vrouwen helpt. Ik kan er niks aan doen maar ik vind het echt walgelijk hoe kruiperig en denigrerend jij over deze mensen praat en doet alsof je het beste met ze voor hebt. En maar huilen dat ik dan op de persoon speel
  zaterdag 15 januari 2005 @ 02:14:11 #113
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_24575256
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 02:09 schreef milagro het volgende:

[..]

dat kan hij niet, want dat heeft ze niet gezegd.
ze heeft nooit gezegd dat ze van hun geloof af moesten stappen, wel dat ze een objectief, kritisch en eerlijk naar hun geloof, de Koran moeten kijken, over wat daar staat over vrouwen en ongehoorzaamheid en hoe dat gebruikt wordt, misbruikt wordt (voor hen die beweren dát het niet zó bedoeld wordt, de teksten).

maar goed, SCH heeft die taktiek altijd, van alles lopen beweren en als je om bewijs vraagt "zoek het zelf maar op, het is zo, als je me niet wilt geloven, dan niet"
Het lijkt er op dat SCH groepen tegen elkaar op wil zetten door mensen onjuist te citeren en verwarring te zaaien. Dit komt de desbetreffende vrouwen niet ten goede.
pi_24575264
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 02:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waarom ga over tot een argumentum ad hominem ipv iets inhoudelijks, SCH?
Heb je de uitzending al beluisterd? Al eens in de achtergronden verdiept? Ik heb mijn putn wel gemaakt maar hoor van jullie niks nieuws.
pi_24575265
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 01:52 schreef HeyFreak het volgende:

[..]

1 op de 3 mensen in het huis zijn allochtone niet-moslims...

ik heb het dus niet over autochtone nederlanders, ik heb het over dat 60% van de mensen in het huis allochtoon is waarvan de helft weer moslim is en de andere helft niet-moslim.

dus:

30% moslim all.
30% niet-moslim all.
40% autochtoon
hoeveel niet-islamitische allochtone vrouwen zijn er dan in Nederland? Iemand enig idee?
pi_24575280
Het verdraaien van andermans woorden is je ook niet vreemd, Jaap.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24575302
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 02:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het verdraaien van andermans woorden is je ook niet vreemd, Jaap.
Ik verdraai niks hoor
  zaterdag 15 januari 2005 @ 02:16:46 #118
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_24575310
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 02:11 schreef SCH het volgende:

Waarom moet je nu altijd andere mensen woorden in de mond leggen die ze niet gezegd hebben.
Je blijft er maar mee doorgaan.
  zaterdag 15 januari 2005 @ 02:17:03 #119
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24575318
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 02:13 schreef SCH het volgende:
Grappig dat het jullie nog steeds niet om de vrouwen gaat. Daar hoor ik niemand over. Het is de islam voor en te na - valt me toch tegen. Beetje hypocriet is het wel he, maar dat geeft niks, wat kan jullie die stomme vrouwen ook bommen, ze hebben er ook zelf om gevraagd.

Dat is wat milagro steeds zegt: moeten ze maar geen moslima zijn. Het staat toch in de koran, je kan het zelf weten. En dan denkt ze dat ze die vrouwen helpt. Ik kan er niks aan doen maar ik vind het echt walgelijk hoe kruiperig en denigrerend jij over deze mensen praat en doet alsof je het beste met ze voor hebt. En maar huilen dat ik dan op de persoon speel
"who is the red sock in the white wash, who is the gay in the muslim area? goodbye sch, your the weakest link"
pi_24575338
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 02:14 schreef HeyFreak het volgende:

[..]

hoeveel niet-islamitische allochtone vrouwen zijn er dan in Nederland? Iemand enig idee?
1 op de 5 is allochtoon in Nederland, 1 op de 10 is dus allochtone vrouw.
pi_24575340
AANDACHT!!!

-edit- dank u
pi_24575388
dus in verhouding zitten er 3 keer zoveel moslima's in het huis als niet-moslima's (allochtonen)
pi_24575404
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 02:21 schreef HeyFreak het volgende:
dus in verhouding zitten er 3 keer zoveel moslima's in het huis als niet-moslima's (allochtonen)
Ja, volgens mijn berekening is dat inderdaad zo.
pi_24575425
maar waarom hoor je dan niks van al die niet-moslima's in het huis? Die zijn ook nog behoorlijk in de meerderheid vergeleken met de autochtonen.
  zaterdag 15 januari 2005 @ 02:24:04 #125
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24575431
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 02:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ja, volgens mijn berekening is dat inderdaad zo.
met de cijfers die sch gaf klopt dat en wellicht is het nog een topje van de ijsberg.
pi_24575448
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 02:23 schreef HeyFreak het volgende:
maar waarom hoor je dan niks van al die niet-moslima's in het huis? Die zijn ook nog behoorlijk in de meerderheid vergeleken met de autochtonen.
Omdat er relatief gezien veel moslima's zitten.
  zaterdag 15 januari 2005 @ 02:27:34 #127
262 Re
Kiss & Swallow
pi_24575467
het feit dat de helft van de allochtone vrouwen niet moslim is (de andere 30%) laten we gelukkig buiten beschouwing... dat feit/1 moet toch aangeven dat het probleem op een ander vlak ligt
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_24575488
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 02:27 schreef Re het volgende:
het feit dat de helft van de allochtone vrouwen niet moslim is (de andere 30%) laten we gelukkig buiten beschouwing... dat feit/1 moet toch aangeven dat het probleem op een ander vlak ligt
Het feit dat je het topic niet hebt gelezen voor je begint te blaten laat je ook maar even buiten beschouwing?
pi_24575489
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 02:24 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

met de cijfers die sch gaf klopt dat en wellicht is het nog een topje van de ijsberg.
dat topje geldt voor de hele bevolking. Je denkt toch ook niet echt dat elke autochtone vrouw die mishandeld wordt naar het huis gaat?
pi_24575501
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 02:23 schreef HeyFreak het volgende:
Knok, knok!
  zaterdag 15 januari 2005 @ 02:32:11 #131
262 Re
Kiss & Swallow
pi_24575528
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 02:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Het feit dat je het topic niet hebt gelezen voor je begint te blaten laat je ook maar even buiten beschouwing?
ja, ik zie voornamelijk postings in die trant (wat niet wil zeggen dat er geen probleem is maar het lijkt wel ee nieuw soort taboe)
  zaterdag 15 januari 2005 @ 02:32:14 #132
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24575529
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 02:29 schreef HeyFreak het volgende:

[..]

dat topje geldt voor de hele bevolking. Je denkt toch ook niet echt dat elke autochtone vrouw die mishandeld wordt naar het huis gaat?
nou de kansen en mogelijkheden zijn veel groter, de angst op uitstoting en wraak een stuk kleiner. daarom staat er ook "wellicht" en niet "ik weet zeker dat".
pi_24575552
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 02:30 schreef rentmeester het volgende:

[..]

Knok, knok!
who's there?
pi_24575560
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 02:32 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nou de kansen en mogelijkheden zijn veel groter, de angst op uitstoting en wraak een stuk kleiner. daarom staat er ook "wellicht" en niet "ik weet zeker dat".
gotcha
  zaterdag 15 januari 2005 @ 02:34:45 #135
262 Re
Kiss & Swallow
pi_24575571
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 02:32 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik kan nergens feiten vinden dat dit niet in alle culturen gebeurd, ook een heleboel Nederlandse vrouwen zullen nooit in deze statistieken verschijnen. als jij systematisch kan aantonen dat er meer moslimas zijn die zich koest houden dan heb je gelijk
pi_24575581
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 02:33 schreef HeyFreak het volgende:

[..]

who's there?
Sorry, ik vond je opmerking gewoon oliedom
pi_24575593
uit ervaring:
2 jonge Nederlands moeders die met Antilliaanse mannen gingen die drugs verslaafd waren.
1 Nederlandse moeder die door haar Marrokaanse echtgenoot werd bedreigd (hij wilde haar 2 dochters meenemen naar Marroko en aangezien het haar al een keer eerder was overkomen dook ze onder maar keerde weer terug naar hem).
1 Nederlandse moeder met 3 kids die een Nederlandse man had die in de drugshandel zat en verslaafd was en haar erin betrok.
Nog 1 Nederlandse moeder met Antilliaanse drugsverslaafde.
2 Marrokaanse vrouwen die door geweld en bedreiging daar terecht kwamen.
1 Nederlandse vrouw met Nederlandse vriend die gewoon gek was.

Over het algemeen veel allochtone vrouwen maar ook veel autochtone vrouwen+mannen! En zoals ik eerder hoorde...de lagere klasse...ja ok...maar staar je er niet blind op want elke laag van de bevolking kent het probleem
"In its function, the power to punish is not essentially different from that of curing or educating."Michel Foucault
  zaterdag 15 januari 2005 @ 02:37:58 #138
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24575611
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 02:34 schreef Re het volgende:

[..]

ik kan nergens feiten vinden dat dit niet in alle culturen gebeurd, ook een heleboel Nederlandse vrouwen zullen nooit in deze statistieken verschijnen. als jij systematisch kan aantonen dat er meer moslimas zijn die zich koest houden dan heb je gelijk
daarom staat er ook voor jou "wellicht". verder heb ik het daar niet over en wil me eigenlijk concentreren op de harde, SCHokkende cijfers van poster die zich nu angstvallig stil houdt en afentoe een persoonlijke sneer uitdeelt.
  zaterdag 15 januari 2005 @ 02:42:04 #139
262 Re
Kiss & Swallow
pi_24575656
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 02:37 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

daarom staat er ook voor jou "wellicht". verder heb ik het daar niet over en wil me eigenlijk concentreren op de harde, SCHokkende cijfers van poster die zich nu angstvallig stil houdt en afentoe een persoonlijke sneer uitdeelt.
30% is en blijft veel maar dit reflecteert niet een doorsnede van de bevolking, in bepaalde klassen zal het vaker voorkomen dan anderen, iets wat mij meer boeit dan de %s in een BvmL huis
pi_24575666
Maar goed,
al met al kunnen we stellen dat gemiddeld een op de drie bewoners van een blijf van mijn lijf huis het slachtoffer is van Islamitisch geweld. Bij een populatie van een op zeventien is dat zondermeer schokkend te noemen.
  zaterdag 15 januari 2005 @ 02:43:35 #141
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24575669
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 02:42 schreef Re het volgende:

[..]

30% is en blijft veel maar dit reflecteert niet een doorsnede van de bevolking, in bepaalde klassen zal het vaker voorkomen dan anderen, iets wat mij meer boeit dan de %s in een BvmL huis
ik wil hier ook niet de moslimbasher gaan uithangen. ts kwam met die cijfers en probeert het te vergoelijken en dat wekt weerzin op.
  zaterdag 15 januari 2005 @ 02:45:42 #142
262 Re
Kiss & Swallow
pi_24575695
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 02:43 schreef rentmeester het volgende:
Maar goed,
al met al kunnen we stellen dat gemiddeld een op de drie bewoners van een blijf van mijn lijf huis het slachtoffer is van Islamitisch geweld. Bij een populatie van een op zeventien is dat zondermeer schokkend te noemen.
schokkend maar minder veel zeggend dan men tracht te denken
  zaterdag 15 januari 2005 @ 02:47:24 #143
262 Re
Kiss & Swallow
pi_24575726
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 02:43 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik wil hier ook niet de moslimbasher gaan uithangen. ts kwam met die cijfers en probeert het te vergoelijken en dat wekt weerzin op.
het is geen sterke poging die idd alleen tegenreacties opwekt om andere redenen dan wat er werkelijk aan de hand is
pi_24575729
ik heb stage gelopen in een blijf van mijn lijfhuis....
"In its function, the power to punish is not essentially different from that of curing or educating."Michel Foucault
pi_24575738
quote:

[..]

dit topic is er enkel om Hirsi Ali aan te pakken.
vroeger had SCH een kale nicht die hem dag en nacht bezig hield en die hij er oveal te pas en te onpasr bij sleepte, nu is het Ayaan.
de hele moslima BvmL problematiek zal hem aan zijn reet roesten, het gaat om Ayaan, die moet onderuit gehaald worden, al dan niet door haar woorden in de mond te leggen.
pi_24575744
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 02:43 schreef rentmeester het volgende:
Maar goed,
Er bestaan geen autochtone vrouwen die getrouwd zijn (geweest) met een Moslim?
pi_24575745
quote:

[..]

Ik vind het behoorlijk veel zeggend.
pi_24575758
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 02:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Er bestaan geen autochtone vrouwen die getrouwd zijn (geweest) met een Moslim?
Dat zou het cijfer alleen maar nog meer opschroeven vermoed ik.
pi_24575794
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 02:35 schreef rentmeester het volgende:

[..]

Sorry, ik vond je opmerking gewoon oliedom [afbeelding]
ff een rekensommetje aan de hand van Cherry's gegevens...

1/5 van de nederlandse bevolking is dus allochtoon

16,3 miljoen/5 = 3,26 miljoen

Ik begreep dat er in Nederland 1 miljoen moslims zijn. 50% vrouw voor het gemak dus:

500.000 moslima's in Nederland

3,26 miljoen allochtonen - 1 miljoen moslims = 2,26 miljoen niet-moslimse allochtonen. weer even 50% pakken maakt:

1.130.000 allochtoonse vrouwen in Nederland

dan blijft over:

6.520.000 autochtone vrouwen

Dus....

er zitten in verhouding ruwweg 2 keer zoveel moslima's in het huis als niet moslima's (allochtonen dan) en dus ongeveer 12 keer zoveel allochtone moslima's en 6 keer zoveel allochtone niet-moslima's in het huis vergeleken met autochtone vrouwen.

Dus er zitten ook relatief heel veel niet-moslima's in het huis en hier hoor je helemaal niets over...
pi_24575799
ik post zelf gelijk maar even SCH's reactie alvast :

"jij bent degene die mensen onder uit wilt halen, en wel moslims en moslima's. Waar je maar kunt zaai je je walgelijke haat, jij die een voorbeeld moet zijn. Je liegt en je verdraait de zaken, alleen maar om je ziekelijke haat te rechtvaardigen, ik maak me oprecht zorgen, dat jij, als moeder zulke dingen zegt en urgh gorgel blegh...water water haal water voor me!!!!!!!!!!!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')