abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24582226
HEEL SIMPEL: naar het kruidvat gaan en een pot uierzalf kopen, dan is het binnen 2 dagen weg.. GEGARANDEERD...( ik had het laatst ook) . Serieus dit is echt een wondermiddeltje hiervoor en o zo simpel.
Her name was Lola, she was a showgirl..........
  zaterdag 15 januari 2005 @ 18:15:04 #27
89891 missDemeanor
Captured by the game
pi_24584233
quote:
[b] een pot uierzalf
is dat zo'n geelachtig blik met gele zalf erin of een gewone pot met wittige creme?

Ik ga er wel ff mee naar de huisarts; eet me lam aan fruit en weet ik veel en het gaat gewoon niet weg. Als ik geen blistex oid erop smeer word ik echt gek van de pijn!!!!
OK en nu ben ik het zat!!!
▒­ ­
Ik heb van je gedroomd vannacht
pi_24584311
uiercreme is als het goed is wit.
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_24592960
T heeft meer te maken met een tekort aan vitamine B2 dan C, kheb dr ook rond deze tijd altijd last van.
Sinds ik die vitamine B2 elke dag neem heb ik t een stuk minder...
enjoy life!
pi_24592965
Ach, mijn oorlel is uitgescheurd, ook geen fijn gevoel /
We'll keep on whispering our mantras.
pi_24593532
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 14:21 schreef The_DopeMan het volgende:
Nee, lees maar mn hierboven geplaatste post:

Contra-indicaties: Huidaandoeningen, primair veroorzaakt door een bacterie, virus, schimmel, gist en parasiet.

Contra-indicaties betekend trouwens wanneer je het middel juist NIET moet gebruiken!!!
Je hebt ongelijk. Het voorgeschreven middel was een combinatiepreparaat miconazol/hydrocortison. Miconazol is een antischimmelmiddel; het steroid bestanddeel is voor de ontstekingsverschijnselen. De tekst uit het kompas heeft alleen betrekking op hydrocortison alleen.
pi_24594120
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 18:19 schreef vdo28 het volgende:
uiercreme is als het goed is wit.
Creme vaak wel, maar uierzalf is gelig.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_24616726
Gescheurde mondhoeken, ja ik heb dat ook zo'n 1 keer per jaar maar altijd rond maart. De reden waarom ik dat onthoud is omdat ik er vroeger op mijn verjaardag nooit uitzag met die vreselijke mondhoeken. Verder ben ik nooit ziek behalve bijna altijd op mijn verjaardag. Zelf nam ik altijd aan dat het een soort herpes is die de kop op steekt wanneer je weerstand vermindert. Nu zou je kunnen aannemen dat het dus gebrek aan vitaminen is maar mijn moeder pompte mij altijd vanaf december vol vitaminen en dat heeft niet mogen baten.

Als ik weer eens opsta met spontaan ingescheurde mondhoeken dan blijf ik er tegenwoordig vanaf, hoe verleidelijk het ook is om eraan te gaan pulken tot bloedens toe...afblijven dan is het ook zo weer verdwenen.
  maandag 17 januari 2005 @ 23:45:42 #34
62913 Blik
The one and Only!
pi_24616790
heb daar best vaak last van, gaat altijd wel redelijk snel over als ik er blistex opdoe en er niet met min poten aankom
  maandag 17 januari 2005 @ 23:47:37 #35
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_24616822
quote:
Op zondag 16 januari 2005 04:45 schreef NiteSpeed het volgende:
Ach, mijn oorlel is uitgescheurd, ook geen fijn gevoel /
Meer bananen in je oor douwen mén!
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_24616840
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 16:10 schreef Biglebowski het volgende:
HEEL SIMPEL: naar het kruidvat gaan en een pot uierzalf kopen, dan is het binnen 2 dagen weg.. GEGARANDEERD...( ik had het laatst ook) . Serieus dit is echt een wondermiddeltje hiervoor en o zo simpel.
En tevens de garantie op een berg pukkels rond je gave mondhoeken?
pi_24617980
Ik heb er ook wel eens last van, vroeger meer dan nu. Paar jaar geleden had ik het regelmatig, nu eens per jaar of zo. Was ook een keer naar de huisarts geweest, kreeg een cremepje. Hij zij dat het lag aan de manier dat mn mondhoeken stonden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')