abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 september 2001 @ 13:51:56 #1
15651 HeindeKort
Is solidair met de Amerikanen
pi_1732361
Het duinwater bedrijf Zuid-Holland heeft strenge maatregelen getroffen. Ze houden er ernstig rekening mee dat terroristen het water willen vergiftigen. De toegang tot de tanksstations is streng beveiligd, excursies zijn afgelast.

Nederlandse sproeivliegtuigjes hebben inmiddels ook maatregelen genomen om te voorkomen dat deze misbruikt worden om oppervlaktewater te vergiftigen.

In de VS is het vliegen met sproeivliegtuigjes tot dinsdag verboden, nadat de FBI bij een arrestant een boek had gevonden over het besproeien met pesticiden.

Bron: http://www.haagschecourant.nl/CDA/regioportal/0,2078,1553__757933_,00.html

--------------------------------------------------

Hmm, het gevaar lijkt dichterbij te komen. Goede maatregel of paranoia?

Mij lijkt het een goed idee. Beter safe than sorry.

Osama Bin Laden is een varken
pi_1732376
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 13:51 schreef HeindeKort het volgende:
Het duinwater bedrijf Zuid-Holland heeft strenge maatregelen getroffen. Ze houden er ernstig rekening mee dat terroristen het water willen vergiftigen. De toegang tot de tanksstations is streng beveiligd, excursies zijn afgelast.

Nederlandse sproeivliegtuigjes hebben inmiddels ook maatregelen genomen om te voorkomen dat deze misbruikt worden om oppervlaktewater te vergiftigen.

In de VS is het vliegen met sproeivliegtuigjes tot dinsdag verboden, nadat de FBI bij een arrestant een boek had gevonden over het besproeien met pesticiden.

Bron: http://www.haagschecourant.nl/CDA/regioportal/0,2078,1553__757933_,00.html

--------------------------------------------------

Hmm, het gevaar lijkt dichterbij te komen. Goede maatregel of paranoia?

Mij lijkt het een goed idee. Beter safe than sorry.

Uhmm dat het gevaar dichterbij lijkt te komen is denk ik beetje overdreven.

Is gewoon meer ter preventie van het uitbuiten van zwakke plekken door slechtwillenden. Paranoia is het denk ik niet, meer gewoon een gegronde voorzorgsmaatregel; inderdaad better to be safe than to be sorry.

pi_1732972
ik denk dat het overdreven is
de vs dacht ook het overkomt ons nooit en kijk eens wat daar gebeurd is
dus waarom kan zoiest niet in nederland?
begin me met de dag minder prettig te voelen
groet
marcia:?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')