postgeschiedenis natrekken.. kloonscan..quote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:26 schreef Knorretje het volgende:
Help ik heb gemaild naar knorretje, maar geen antwoord en heb dus een klacht.
Tja dat kan, lekker blijven klagen, maar sneller gaat het daardoor niet.
Ik ontvang de meeste mailtjes gewoon, na ontvangst ga je in de 'wachtrij' dat houdt in dat ik je natrek op postverleden (dat moet ik net als ieder andere user gewoon handmatig doen, lees dit door en gooi je in een ander bakje) Na verloop vantijd heb ik een handjevol users die ik door een kloonscan kan halen om vervolgens je toegang te kunnen regelen en dat allemaal op een forum wat de laatste tijd als een slak gaat, kortom vertieft langzaam is.
Wil je het sneller, ga dan maar lekker naar fastfw daar is het in een vloek en een zucht geregeld (en tref je bdw dezelfde mensen ook nog eens)
http://www.fastfw.nl/quote:
thanxquote:Op woensdag 7 september 2005 15:52 schreef petre86 het volgende:
[..]
http://www.fastfw.nl/
een (site met)forum waar ze open zijn over seks en o.a. ook dingen bespreken die in het keldertje besproken worden.
kloonscanquote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
postgeschiedenis natrekken.. kloonscan..uuuhm.. ut heeft geen zin meer voor mij om te mailen begrijp ik
![]()
naja, mocht ik beslissen toch genoeg geïnteresseerd te zijn voor een aanvraag dan zal ik er wel een heleboel uitleg bij doen
nah.. mocht ik interesse krijgen dan apply ik gewoon als mezelf.. en de kloons die ik heb zijn/waren wel bekend.. en die gebruik ik toch haast nooit..quote:Op woensdag 7 september 2005 16:07 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
kloonscan![]()
gewoon een proxy gebruiken
Je kunt ook gewoon een topic openen in SEX, in principe kan je dezelfde reacties verwachten + wat puberaal gelul. Er zijn naar mijn weten niet echt topics in de Kelder die echt NIET zouden kunnen in SEX. Is het wel een probleem of het ff té dan hoor je het vanzelf van de MOD van SEXquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:55 schreef Babbelzz het volgende:
ik zal knorretje niet van nog meer leesmateriaal gaan voorzien...
ik wacht wel gewoon. er is tenlsotte altijd een leven zonder keldertje geweest
thanx voor racties....![]()
Lijkt me moeilijk, het enige dat het Keldertje anders maakt dan SEX (in essentie) is dat er in de Kelder zo goed als alleen maar serieuze mensen zitten die serieus en open-minded reageren (daar wordt wel naar gestreefd). Probleem van SEX is dat het vol met pubers zit die soms een beetje vreemd reageren op seriezue kwesties van anderen... als dat niet zou gebeuren zou een "kelder" ook niet nodig zijn.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:39 schreef DarkDancer het volgende:
nou laten we eens iets verzinnen waarbij de mods denken : dit kan hier niet!
mag ik vragen waarop je dit baseert?quote:Op woensdag 7 september 2005 16:52 schreef JMrules het volgende:
[..]
Lijkt me moeilijk, het enige dat het Keldertje anders maakt dan SEX (in essentie) is dat er in de Kelder zo goed als alleen maar serieuze mensen zitten die serieus en open-minded reageren (daar wordt wel naar gestreefd). Probleem van SEX is dat het vol met pubers zit die soms een beetje vreemd reageren op seriezue kwesties van anderen... als dat niet zou gebeuren zou een "kelder" ook niet nodig zijn.
Wat daar geschreven wordt blijft ook daar oftewel privacy, een onbekend maar groot goed hier.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:20 schreef Modwire het volgende:
Waarom is er in godsnaam zo'n strenge controle voor het keldertje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |