abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24554569
Ik heb echt vet vorig jaar al knorretje een mailtje gestuurd, met motivatie voor het keldertje, toen ik het wat lang vond gaan duren heb ik een ander topic geopend; ie hier:
Keldertje.... hoe lang wachten nog?

allemaal erg netjes en respectvol.

Ik heb raad opgevolgd en nogmaals een mail gestuurd, inmiddels heb ik nog geen enkele reactie...

Hoe gaan we dit oplossen?
pi_24554858
quote:
*verkapt kijk-mij-eens-kinky-zijn-topic*

V.
pi_24554924

hier gaat t dus niet om....
ik zou graag eens reactie willen van de betreffende mensen!
pi_24554954
Je kan emailen, en anders hebben we nog een FB en je kan ook nog een poging wagen op IRC...
'The world is mine'
pi_24554991
kom maar eens in mijn keldertje

met vriendelijke groet,

Marc D.
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 00:16:16 #6
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_24555021
Zoals al eerder vermeld is Knorretje druk met andere zaken en moet je w.s. even geduld betrachten en anders gewoon even opnieuw proberen haar te mailen en geduld hebben.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_24558170
ik heb ook gemaild en nog niks ontvangen...
pi_24558603
oke, ik w8 rustig af...
  vrijdag 14 januari 2005 @ 10:44:01 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24559383
Mailen naar knorretje zelf is echt de beste optie, hier zal het zeer waarschijnlijk niet zien...
  vrijdag 14 januari 2005 @ 11:39:24 #10
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_24560416
@ Babbelzz: je krijgt uiteindelijk wel antwoord echter het duurt lang. We zijn achter de schermen bezig om te proberen hiervoor een structureler oplossing voor te vinden. Ondertussen excuses voor het ongemak
pi_24562006
ik zal knorretje niet van nog meer leesmateriaal gaan voorzien...
ik wacht wel gewoon. er is tenlsotte altijd een leven zonder keldertje geweest

thanx voor racties....
  vrijdag 14 januari 2005 @ 13:03:34 #12
98634 Lempicka
Back to Life
pi_24562163
ik heb ook al maanden geleden mail gestuurd..
Maar ook hier is er leven voor het keldertje

*wacht geduldig af*
"Sex Is Nice And Pleasure Is Good For You"
pi_24568999
Help ik heb gemaild naar knorretje, maar geen antwoord en heb dus een klacht.

Tja dat kan, lekker blijven klagen, maar sneller gaat het daardoor niet.
Ik ontvang de meeste mailtjes gewoon, na ontvangst ga je in de 'wachtrij' dat houdt in dat ik je natrek op postverleden (dat moet ik net als ieder andere user gewoon handmatig doen, lees dit door en gooi je in een ander bakje) Na verloop vantijd heb ik een handjevol users die ik door een kloonscan kan halen om vervolgens je toegang te kunnen regelen en dat allemaal op een forum wat de laatste tijd als een slak gaat, kortom vertieft langzaam is.

Wil je het sneller, ga dan maar lekker naar fastfw daar is het in een vloek en een zucht geregeld (en tref je bdw dezelfde mensen ook nog eens)
pi_24575026
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 20:26 schreef Knorretje het volgende:
Help ik heb gemaild naar knorretje, maar geen antwoord en heb dus een klacht.

Tja dat kan, lekker blijven klagen, maar sneller gaat het daardoor niet.
Ik ontvang de meeste mailtjes gewoon, na ontvangst ga je in de 'wachtrij' dat houdt in dat ik je natrek op postverleden (dat moet ik net als ieder andere user gewoon handmatig doen, lees dit door en gooi je in een ander bakje) Na verloop vantijd heb ik een handjevol users die ik door een kloonscan kan halen om vervolgens je toegang te kunnen regelen en dat allemaal op een forum wat de laatste tijd als een slak gaat, kortom vertieft langzaam is.

Wil je het sneller, ga dan maar lekker naar fastfw daar is het in een vloek en een zucht geregeld (en tref je bdw dezelfde mensen ook nog eens)
postgeschiedenis natrekken.. kloonscan.. uuuhm.. ut heeft geen zin meer voor mij om te mailen begrijp ik
naja, mocht ik beslissen toch genoeg geïnteresseerd te zijn voor een aanvraag dan zal ik er wel een heleboel uitleg bij doen
dag
pi_30355856
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 20:26 schreef knorretje het volgende:
...fastfw...
que?

wat is dat?
pi_30356070
quote:
Op woensdag 7 september 2005 15:44 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

que?

wat is dat?
http://www.fastfw.nl/
een (site met)forum waar ze open zijn over seks en o.a. ook dingen bespreken die in het keldertje besproken worden.
dag
pi_30356229
quote:
Op woensdag 7 september 2005 15:52 schreef petre86 het volgende:

[..]

http://www.fastfw.nl/
een (site met)forum waar ze open zijn over seks en o.a. ook dingen bespreken die in het keldertje besproken worden.
thanx
pi_30356483
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 02:02 schreef petre86 het volgende:

[..]

postgeschiedenis natrekken.. kloonscan.. uuuhm.. ut heeft geen zin meer voor mij om te mailen begrijp ik
naja, mocht ik beslissen toch genoeg geïnteresseerd te zijn voor een aanvraag dan zal ik er wel een heleboel uitleg bij doen
kloonscan

gewoon een proxy gebruiken
Islam=facisme
pi_30356623
quote:
Op woensdag 7 september 2005 16:07 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

kloonscan

gewoon een proxy gebruiken
nah.. mocht ik interesse krijgen dan apply ik gewoon als mezelf.. en de kloons die ik heb zijn/waren wel bekend.. en die gebruik ik toch haast nooit..
dag
  woensdag 7 september 2005 @ 16:37:27 #20
93116 JMrules
maar niet altijd..
pi_30357362
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 12:55 schreef Babbelzz het volgende:
ik zal knorretje niet van nog meer leesmateriaal gaan voorzien...
ik wacht wel gewoon. er is tenlsotte altijd een leven zonder keldertje geweest

thanx voor racties....
Je kunt ook gewoon een topic openen in SEX, in principe kan je dezelfde reacties verwachten + wat puberaal gelul. Er zijn naar mijn weten niet echt topics in de Kelder die echt NIET zouden kunnen in SEX. Is het wel een probleem of het ff té dan hoor je het vanzelf van de MOD van SEX
De werkelijkheid om je heen bestaat enkel in je hoofd.
Er is geen "normaal" omdat niemand gemiddeld genoeg is om dat aan af te meten.
pi_30357436
nou laten we eens iets verzinnen waarbij de mods denken : dit kan hier niet!
Islam=facisme
  woensdag 7 september 2005 @ 16:52:10 #22
93116 JMrules
maar niet altijd..
pi_30357854
quote:
Op woensdag 7 september 2005 16:39 schreef DarkDancer het volgende:
nou laten we eens iets verzinnen waarbij de mods denken : dit kan hier niet!
Lijkt me moeilijk, het enige dat het Keldertje anders maakt dan SEX (in essentie) is dat er in de Kelder zo goed als alleen maar serieuze mensen zitten die serieus en open-minded reageren (daar wordt wel naar gestreefd). Probleem van SEX is dat het vol met pubers zit die soms een beetje vreemd reageren op seriezue kwesties van anderen... als dat niet zou gebeuren zou een "kelder" ook niet nodig zijn.
De werkelijkheid om je heen bestaat enkel in je hoofd.
Er is geen "normaal" omdat niemand gemiddeld genoeg is om dat aan af te meten.
  woensdag 7 september 2005 @ 20:46:53 #23
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_30365669
quote:
Op woensdag 7 september 2005 16:52 schreef JMrules het volgende:

[..]

Lijkt me moeilijk, het enige dat het Keldertje anders maakt dan SEX (in essentie) is dat er in de Kelder zo goed als alleen maar serieuze mensen zitten die serieus en open-minded reageren (daar wordt wel naar gestreefd). Probleem van SEX is dat het vol met pubers zit die soms een beetje vreemd reageren op seriezue kwesties van anderen... als dat niet zou gebeuren zou een "kelder" ook niet nodig zijn.
mag ik vragen waarop je dit baseert?
Er wordt natuurlijk behoorlijk wat 'gebaggerd' in SEX, dat weet en zie ik ook, desgewenst geef ik het in het FeedBack topic aan zodat de SEX-mods of een gastmodje er naar kan kijken. Maar is het niet zo dat eigenlijk in elk subforum dit gedaan wordt? Je ziet overal wel dat mensen (en niet alleen de users, maar soms ook gewoon de mods!) voor de gein gaan lopen baggeren, soms is het natuurlijk erg vervelend, maar denk ook dat je dit niet tegenhoud. Elke mod is een mens, en een mens heeft meer dingen naast het Fok-Forum
pi_30367141
Waarom is er in godsnaam zo'n strenge controle voor het keldertje?
Power perceived is power achieved.
  woensdag 7 september 2005 @ 21:57:00 #25
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_30368876
quote:
Op woensdag 7 september 2005 21:20 schreef Modwire het volgende:
Waarom is er in godsnaam zo'n strenge controle voor het keldertje?
Wat daar geschreven wordt blijft ook daar oftewel privacy, een onbekend maar groot goed hier.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')