quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:10 schreef toetatoet het volgende:
[..]
weet ik,maar ik ben te lui om een andere neer te zetten
Beste nieuwkomer 2004quote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:22 schreef toetatoet het volgende:
zo goed?
das dan jammerquote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
He, daar zit een playboyfoto in je avatar, toetatoet. Dat mag niet op het forum..
tis in Den Haag bij de Leywegquote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:19 schreef Christine het volgende:
Als het een oppasadres in Den Haag is, meld ik me wel aan als opvolger hoor elfje![]()
Ben helemaal dol op kids.
en 't is iedere ochtend raak [bij Evers staat op]quote:
Een sigaret zit toch wel 5 centimeter van je gezicht toch als je hem aan steekt?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:30 schreef mark_03 het volgende:
Vervelend als een sigaret wilt aansteken, ... ben altijd bang dat 't in de fik vliegt, dus heb 'm maar weer weggehaald
Ben er toch altijd bang voor ... stel je voor dat er een steekvlam uit komtquote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:20 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Een sigaret zit toch wel 5 centimeter van je gezicht toch als je hem aan steekt?
(het gedeelte wat je aansteekt dan he, voor de grapjassen)
Count me inquote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:29 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
tis in Den Haag bij de Leyweg
bij deze kinderen wil je niet zitten eentje ervan heeft hele erge last van ADHD....ik heb lopen rennen daar.....
Watjequote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ben er toch altijd bang voor ... stel je voor dat er een steekvlam uit komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |