Ik ken er nog eenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:12 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]ik dacht dat ik de enige Christine was in heel Den Haag (ja op Christine Leduc na
)
![]()
Jij bent helderziend. Maar ik ben nu wel 30 euro lichter.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Id niet bij je?
Fietslamp niet aan?
Hehe, eindelijk waarderingquote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Goeie OP.
En nu ...?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:24 schreef ZOWIEE het volgende:
Wat gaat het weer lekker hard hier
ik ben klaar met mn stage![]()
En nu heb ik 2 wekenquote:
Relaxx..k ben jaloers op jequote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:34 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
En nu heb ik 2 wekenvakantie
waarin ik mijn verslag af ga maken en een bijbaantje moet zoeken...
Nee, ik heb ook de hele dag lopen denken. Een favoriete BN'er toernooi dan maar? Nu al een dieptepunt, maargoed. Kan toch niks beters bedenken.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:49 schreef BVO het volgende:
tvp
Enneh oh ja, mark_03... verder dan : Favoriete/leukste/grootste/wat-dan-ook showrel" komt m'n fantasie voor een SHO-tournament niet.. Moeilijk subforum voor tournaments denk ik.
.
Oh, ga je in een sexy galajurkje?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb vanavond gala.
Had een paar jaar geleden wat van die namen: trektor84 / doctordeff weet ik veel wat, maar op een bepaald moment ben je daar te oud voor en leer je je eigen naam respecteren.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:05 schreef BVO het volgende:
SHO verdient natuurlijk wel eens een "Showbizz & Sterren"-tournament..
Maar goed, eerst moet het idee goed zijn en het forum weer snel zijn (wat vandaag al wat beter gaat).
.
Enneh... wat ik me al een tijdje afvraag... waar staat die _03 nou voor?
.
Maak je foto's?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb vanavond gala.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |