Ja ja, het is natuurlijk geen honderdduizend, maar toch. Een serieuze mijlpaal, al zeg ik het zelf
![]()
Ruim 2,5 jaar geleden, toen ik een ander, veel kleiner forum behoorlijk zat was, werd ik door het vriendinnetje van Jorma (wie kent hem niet?) gewezen op het bestaan van Fok! "Hier Roeland, ik weet een veel leuker forum voor je" zei ze...
Ik registreerde me, en begon een beetje rond te posten. Al vlot bleek het in GC, onder leiding van Bluezz
![]()
en Sweek
![]()
dermate gezellig te zijn, dat ik eigenlijk weinig meer buiten GC geweest ben. Bluezz stapte op, HeatWave kwam erbij, Nikky ook. Sweek stapte op, en uiteindelijk was het Mike die mij voordroeg. Net toen ik het een weekje rustiger aan deed, ik had niet eens gezien dat sweek opstapte, en dan nog, was het niet in m'n hoofd opgekomen om te gaan solliciteren. Vond ik ineens een mailtje van ene Yvonne Heslinga in de brievenbus. "Wie de heck mag dat wezen??" was het eerste wat ik dacht. :')
Of ik misschien interesse had. Nou, eigenlijk leek het idee me best leuk
![]()
Daarna is het ineens hard gegaan met mij en Fok! Veel meer meeten, ik kwam ineens ook in andere fora :') Mezelf een stuk beter leren kennen, hoop andere mensen leren kennen, hele lieve mensen ook
Hoi MutZ
Er kwam een Gadgets-forum bij, wat ik stiekem altijd al zo graag wilde
![]()
En ik heb ook zat van die momenten dat ik de boel het liefst in een hoek zou flikkeren, heel dat klote-fok!, met de traagheid en de downtimes (dit topic stond om 20:00 al klaar
![]()
) en de rellen en al het gezeik :')
Maar als puntje bij paaltje komt heb ik er eigenlijk nog steeds iedere dag meer plezier in dan de dag ervoor
![]()
En daarom wil ik even zeggen:
Fok!, ik hou van je ![]()
![]()
20.000
![]()
En nu?
Nu BIER voor de hele tent
[ Bericht 2% gewijzigd door Dr_Flash op 13-01-2005 21:52:37 (totaal vernaggelde ascii-codes) ]