Mwah.. een tientjequote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:30 schreef piertje2 het volgende:
Ja wat denken jullie te gaan uitgeven per dag ongeveer in euries ?
En daarna begint het pas echtquote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:02 schreef i-spy24 het volgende:
Sterkte in Alanya want het is DE meest veelzijdige toeristische badplaats waar je tot 00:00 uur kunt rondlopen en winkelen.
Kun je dat makkelijk wegsmokkelen of kunnen mensen van een ander hotel hier gemakkelijk van meegenieten? Mijn broer heeft namelijk 4 dagen overlapping met mij in Alanya, en hij heeft ook all-inquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:17 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Mwah.. een tientje![]()
Ik heb all-in.. Dus gratis eten en zuipen van 09:00u.-23:00u.![]()
Meestal kun je gewoon naar de bar gaan en een aantal biertjes bestellen..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:48 schreef Verstreujem het volgende:
[..]
Kun je dat makkelijk wegsmokkelen of kunnen mensen van een ander hotel hier gemakkelijk van meegenieten? Mijn broer heeft namelijk 4 dagen overlapping met mij in Alanya, en hij heeft ook all-in![]()
Klopt, gebeurde bij mij ook. Gelukkig op de laatste dag, was dus alleen een probleem bij de trein in NLquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:41 schreef -badeendjuh- het volgende:
[..]
Dan moet je pinpas het dus wel doen... Hehe.
OK WAARSCHUWING: Let goed op bij veel hotels zijn de sleutels magnetisch. Dit vertellen ze er niet bij.
Mijn vriend en ik zaten vorig jaar dus allebei mooi zonder pinpas. Wij zijn gelukkig goed geholpen door de reisleiding.
Wij waren overigens niet de enige die problemen hadden met de pinpassen. Er waren een hoop mensen die opeens niet meer konden pinnen omdat bleek dat hun hotelsleutel magnetisch was. En dat ze hun pinpas op de een of andere manier erbij hadden gehouden.
Gezelliggg!! Daar zit ik ook! vanaf wanneer?quote:Op zondag 3 juli 2005 20:44 schreef Fillipe het volgende:
We zijn overgeplaatst naar app. Sultan's DreamAch het zal wel
Ik zou er totaal geen problemen mee gehad hebben om met onur te vliegen, overtrokken door de mediaquote:Op maandag 4 juli 2005 18:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vlieg woensdag om 20:00 uur met Onur Air
Hopelijk veranderen ze mijn vlucht ook nog op het laatste moment!
Ik zit in Alanya van 12 t/m 27 Juli, maar ik hoor net van Peter Pauperhout (quote:Op maandag 4 juli 2005 14:08 schreef Caramelo het volgende:
[..]
Gezelliggg!! Daar zit ik ook! vanaf wanneer?![]()
Ja bij ons dus de eerste dag.. Beetje lastig was dat.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:54 schreef DrQuiqqer het volgende:
[..]
Klopt, gebeurde bij mij ook. Gelukkig op de laatste dag, was dus alleen een probleem bij de trein in NL
quote:Op maandag 4 juli 2005 19:15 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ik zit in Alanya van 12 t/m 27 Juli, maar ik hoor net van Peter Pauperhout () dat we weer overgeboekt zijn naar een ander appartement. Daar gaan we dus zeker niet mee akkoord omdat we in eerste instantie 600 meter van het centrum zaten en nu 3 km
. Heb gebeld dat we dus sowieso een appartement willen dat in de buurt komt (of beter is) dan het gene waar we oorspronkelijk voor geboekt hadden.
Eerst: Margarita toen Sultan's Dream en nu Huska Plaza.
Ik wordt morgen gebeld en ga er zeker voor zorgen dat we beter terecht komen. Stelletje ambtenaren lijken het daar wel.
We zien wel
En oja vliegen vanaf Maastricht met Onur Air, heb er nog alle vertrouwen in dat we niet neerstorten.
Uhhhh dat ging een btje verkeerdd...quote:
Ja inderdaad kijken wat er te regelen valt, misschien dat we wel weer teruggeboekt worden naar Sultan's Dream maar dat lijkt me sterk. Probeer er natuurlijk wel m'n voordeel uit te halen en te zorgen dat we iig beter terecht komenquote:Op maandag 4 juli 2005 21:51 schreef Caramelo het volgende:
[..]
Uhhhh dat ging een btje verkeerdd...
ik wou er ff op reageren.. dat t idd balen is..!want Sultans dream viel wel mee vanaf t centrum.. je moet er zeker ff werk van maken..! een brief schrijven helpt misschien ook wel, krijg je misschien een deel van je geld terug,..
In ieder geval veel succes en een fijne vakantiee.
ik zit in in Sultans dream vanaf 14 juli t/m 26 juli![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |