Hopelijk zijn er genoeg mensen zoals jij, die dus wel van V for Vendetta voor de volle 100% kunnen genieten. Net zoals al die mensen die Star Wars Episode III (ook met van die goede dialogenquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:59 schreef Diadem het volgende:
Ik vond om eerlijk te zijn de dialogen in Matrix 2 en 3 erg goed. Pas in deel 2 en 3 krijgt het verhaal echt diepgang, met hele mooie dialogen, en het karakter van Mr Smith. En dat vinden mensen dan saai.
Hij had wel de onnozelste scene uit de hele filmquote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:40 schreef California het volgende:
Fry was trouwens geniaal! Nog beter dan ik had verwacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder zijn er uiteraard verschillen met de comics. Sommige verschillen zijn slechte keuzes, soms is 't beter. Of logischer.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
bij deze dus:quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hij had wel de onnozelste scene uit de hele film.
Klopt, een rare stijlbreuk en onlogisch datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met de comics kan ik niet vergelijken.The short weekend begins with longing...
5 Novemberquote:Op maandag 3 april 2006 13:41 schreef SterkStaaltje het volgende:
Welke datum staat centraal in de film
quote:Remember remember the fifth of November
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...
Ik zie het nu pas. Sneaky basterd.quote:Op maandag 3 april 2006 14:30 schreef Stansfield het volgende:
weer een deelnemer aan de V for vendetta prijs op frontpage.
U ook bedankt. Heb ook effe meegedaanquote:
Wat Califo zegt, maar ik kan me wel vinden in je opmerking over Portman. Haar Engels klinkt leuk, maar is op sommige punten tenenkrommend geforceerd. Had ze iets beter aan kunnen werken.quote:Op zondag 2 april 2006 22:17 schreef speknek het volgende:
Ik zat me wel wat te irriteren aan Portman's Engelse accent (en in mindere mate Weaving). Dat was eigenlijk Amerikaans met Engelse uiteindes, hadden ze het beter niet kunnen doen, want nu klonk het geforceerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |