Ja, WTF, en ik maar trots zijn op mijn kaarsrechte penis! Willen jullie ineens een kromme banaan!quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:04 schreef stijgende_ster het volgende:
Jezus, wat een benamingen hier zeg!![]()
Maar ik dacht juist dat vrouwen afknappen op de kromming..
quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:50 schreef LSS het volgende:
[..]
Ja, WTF, en ik maar trots zijn op mijn kaarsrechte penis! Willen jullie ineens een kromme banaan!![]()
![]()
conclusie?quote:Op zondag 3 april 2005 02:45 schreef ondeugend het volgende:
Ik besef me nu net dat dit topic in mijn actieve topics staat.........
Ik durf niet terug te kijken.quote:
grinnek. ik heb het ook wel eens.quote:Op zondag 3 april 2005 02:48 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik durf niet terug te kijken.
Had ik al gezegd dat ik af en toe ontoerekeningsvatbaar ben ?
wees blij met wat je hebt, het kan altijd slechterquote:Op zondag 3 april 2005 02:52 schreef Nickthedick het volgende:
16320 views en maar een handjevol mensen die hier ooit gereageerd hebben...
Ik ben prima tevreden hoor, maar ik zie een hoop mannen altijd in dit soort topics met grote lullen en een gemiddelde klopt altijd stukken beter als je er zo'n 3 cm vanaf haalt per persoon. Dus ik dacht dan tel ik er bij voorbaat alvast 3 bij op zodat de statistici in ieder geval mij niets hoeven vragenquote:Op zondag 3 april 2005 13:26 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
3cm erbij nemen voor de show? Dan ben je duidelijk niet tevreden met wat je hebtIk kan iig zeggen dat ik dat nooit gedaan heb.
Mijn dikte is iets boven gemiddeld, en mijn lengte is een stukje meer bovengemiddeld, maar of dat nou bovengemiddeld is of dat het ondergemiddeld zou zijn, zou me niks boeien. Ik kan namelijk zeggen dat ik qua omvang zowiezo nog nooit klachen heb gehad, alleen moet ik opletten hoever ik ga. Behalve bij m'n laatste ex, daar was het wat lastiger, maar die was dan ook erg klein. Maar ook zoiets is te ondervangen.
Ik denk dat je niet moet aannemen dat iedereen 3 cm erbij telt (de 'moderne man'quote:Op zondag 3 april 2005 13:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben prima tevreden hoor, maar ik zie een hoop mannen altijd in dit soort topics met grote lullen en een gemiddelde klopt altijd stukken beter als je er zo'n 3 cm vanaf haalt per persoon. Dus ik dacht dan tel ik er bij voorbaat alvast 3 bij op zodat de statistici in ieder geval mij niets hoeven vragen![]()
Ja, want jij hebt 21.5 cm.quote:Op zondag 3 april 2005 13:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben prima tevreden hoor, maar ik zie een hoop mannen altijd in dit soort topics met grote lullen en een gemiddelde klopt altijd stukken beter als je er zo'n 3 cm vanaf haalt per persoon. Dus ik dacht dan tel ik er bij voorbaat alvast 3 bij op zodat de statistici in ieder geval mij niets hoeven vragen![]()
Neem dat maar aan dan.quote:Op zondag 3 april 2005 14:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, want jij hebt 21.5 cm.![]()
![]()
.
Echt, wat een lulverhaal.
Rocco, die heeft 21.5cm schoon aan de haak. Jij droomde gisteravond dat je Rocco bent.
Jep.. mensen uit Taiwan staan bekend om de groottequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |