Die omschrijvingen in dit topic!quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
zo'n halfzacht naaktslakje...
Wat zij zegt!quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:31 schreef seilram het volgende:
Eeeiiiww![]()
Zonder tuurlijk! Wil jij graag naar een dikke blauwe kloppende ader kijken??
Of het is gewoon zo.quote:Op donderdag 13 januari 2005 09:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Een uitspraak die het meest gebezigd wordt door een man met een kleine penis of een vrouw met een dergelijke onzekere vriend
Vrouwen die van hard rammen klaar komen zie je alleen in filmsquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:34 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Of het is gewoon zo.
Ik heb gehoord dat sommige vrouwen zelfs kunnen klaarkomen van strelen en masseren. Dus het is niet altijd hard rammen met je lul. Tenzij de vrouw er expliciet om vraagt.
Ik ben trouwens gemiddeld. Bloedlul!
Zolang ie in beeld is liefst wel ja. Ik vind het erg onsmakelijk om constant tegen een slappe piemel aan te kijken, zeker als ie ook nog zwabbert, dus ik heb zoiets van of stijf of boxer aan. Ik loop ook niet in mn blote kont door het huis als ik ongesteld ben en als ik later lelijke hangborsten krijg zal ik ze ook gepast opbergen.quote:
Dan vergeet mijn vorige bericht!quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:42 schreef erodome het volgende:
Hmmmmzzzzz, van echt goed hard neuken kom ik als een beest klaar en ik ken wel meer vrouwen die dat erg jummy vinden...
*proest*quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:43 schreef dafjedaf het volgende:
Paars is idd afschuwelijk idd, of als ie zo'n wijd uitlopende pisbuis heeft dat je er voor zit op je knieen dat ie je zo aankijkt met dat ene oog, ieieieieh!!
Oh dan moet je het gewoon volgende keer pas doen als ie dronken is, dan kun je er ook oogjes bij tekenen, merken ze niks vanquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:48 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes moet bekennen dat ze wel eens 'mondje' heeft gespeeld met de pisbuis van een vriendjeAls je een beetje in de eikel knijpt gaat hij open en dicht, en dan met een raar stemmetje erbij praten... Hij vond het niet leuk...
Nou nou, wat een praatjes. Als mijn vriendje naakt door het huis zou willen lopen moet ie dat lekker doen hoor, zwabberend of niet. Het is toch een heel natuurlijk deel van zijn lichaam, ik ga echt niet zitten doen alsof het iets raars is.quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:43 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Zolang ie in beeld is liefst wel ja. Ik vind het erg onsmakelijk om constant tegen een slappe piemel aan te kijken, zeker als ie ook nog zwabbert, dus ik heb zoiets van of stijf of boxer aan.
Toen werd 'i een "zacht naakslakje"?quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:48 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes moet bekennen dat ze wel eens 'mondje' heeft gespeeld met de pisbuis van een vriendjeAls je een beetje in de eikel knijpt gaat hij open en dicht, en dan met een raar stemmetje erbij praten... Hij vond het niet leuk...
Ja hoor, vrouwen moeten om de dag vrijwel iedere vierkante cm. van hun lichaam ontharen, en ik mag niet vinden dat een onderbroek mooier staat. Ik geef gewoon mn mening, hij mag zonder onderbroek rondlopen, ik mag zeggen dat ik dat niet mooi vind als ie slap hangt.quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:50 schreef Ripley het volgende:
Nou nou, wat een praatjes. Als mijn vriendje naakt door het huis zou willen lopen moet ie dat lekker doen hoor, zwabberend of niet. Het is toch een heel natuurlijk deel van zijn lichaam, ik ga echt niet zitten doen alsof het iets raars is.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:50 schreef dafjedaf het volgende:
Oh dan moet je het gewoon volgende keer pas doen als ie dronken is, dan kun je er ook oogjes bij tekenen, merken ze niks van![]()
Toch lukt het me geregeld bij mijn vriendinquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:37 schreef seilram het volgende:
[..]
Vrouwen die van hard rammen klaar komen zie je alleen in filmsAlhoewel dat op zijn best prettig kan zijn ken ik geen 1 vrouw die daar van komt.
Eensch! Tijdens vrijen en sex natuurlijk niets liever dan stijf, maar helemaal in ruste zijn ze ook wel ok hoor. Zo lekker zacht.quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:50 schreef Ripley het volgende:
Nou nou, wat een praatjes. Als mijn vriendje naakt door het huis zou willen lopen moet ie dat lekker doen hoor, zwabberend of niet. Het is toch een heel natuurlijk deel van zijn lichaam, ik ga echt niet zitten doen alsof het iets raars is.
Das Luba, bekent van Petter Hegre (is zijn vrouw)quote:Op donderdag 13 januari 2005 08:41 schreef Escape2Dawn het volgende:
[..]
En nu wil ik weten wie die vrouw in je avatar is
Das te beinvloeden mbv temperatuur.quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:11 schreef Nickthedick het volgende:
Hangende zak? of ineengekrompen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |