abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24546069
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
zo'n halfzacht naaktslakje...
Die omschrijvingen in dit topic!
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  donderdag 13 januari 2005 @ 13:29:34 #52
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_24546075
Met of zonder dikke aders?
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_24546114
Eeeiiiww
Zonder tuurlijk! Wil jij graag naar een dikke blauwe kloppende ader kijken??
Niet mieten! Door gieten!
  donderdag 13 januari 2005 @ 13:34:02 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24546144
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 13:31 schreef seilram het volgende:
Eeeiiiww
Zonder tuurlijk! Wil jij graag naar een dikke blauwe kloppende ader kijken??
Wat zij zegt!
Dat zijn van die droogtrekkertjes idd!
Dat in combi met een paarse lul... Op de een of andere manier moet ik dan altijd denken aan die a-seksuele benamingen als 'kloppend lid' enzo...
  donderdag 13 januari 2005 @ 13:34:37 #55
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_24546152
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 09:40 schreef kastanova het volgende:

[..]

Een uitspraak die het meest gebezigd wordt door een man met een kleine penis of een vrouw met een dergelijke onzekere vriend
Of het is gewoon zo.

Ik heb gehoord dat sommige vrouwen zelfs kunnen klaarkomen van strelen en masseren. Dus het is niet altijd hard rammen met je lul. Tenzij de vrouw er expliciet om vraagt.

Ik ben trouwens gemiddeld. Bloedlul!
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_24546199
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 13:34 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Of het is gewoon zo.

Ik heb gehoord dat sommige vrouwen zelfs kunnen klaarkomen van strelen en masseren. Dus het is niet altijd hard rammen met je lul. Tenzij de vrouw er expliciet om vraagt.

Ik ben trouwens gemiddeld. Bloedlul!
Vrouwen die van hard rammen klaar komen zie je alleen in films Alhoewel dat op zijn best prettig kan zijn ken ik geen 1 vrouw die daar van komt.
pi_24546281
Hmmmmzzzzz, van echt goed hard neuken kom ik als een beest klaar en ik ken wel meer vrouwen die dat erg jummy vinden...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 13 januari 2005 @ 13:43:23 #58
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24546288
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 11:11 schreef Ripley het volgende:
Constant?
Zolang ie in beeld is liefst wel ja. Ik vind het erg onsmakelijk om constant tegen een slappe piemel aan te kijken, zeker als ie ook nog zwabbert, dus ik heb zoiets van of stijf of boxer aan. Ik loop ook niet in mn blote kont door het huis als ik ongesteld ben en als ik later lelijke hangborsten krijg zal ik ze ook gepast opbergen.

Paars is idd afschuwelijk idd, of als ie zo'n wijd uitlopende pisbuis heeft dat je er voor zit op je knieen dat ie je zo aankijkt met dat ene oog, ieieieieh!!
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_24546308
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 13:42 schreef erodome het volgende:
Hmmmmzzzzz, van echt goed hard neuken kom ik als een beest klaar en ik ken wel meer vrouwen die dat erg jummy vinden...
Dan vergeet mijn vorige bericht!
Ik ken nu wel een vrouw die er van komt
  donderdag 13 januari 2005 @ 13:48:04 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24546368
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 13:43 schreef dafjedaf het volgende:
Paars is idd afschuwelijk idd, of als ie zo'n wijd uitlopende pisbuis heeft dat je er voor zit op je knieen dat ie je zo aankijkt met dat ene oog, ieieieieh!!
*proest*
Iiieeew!!!!!!

* Brighteyes moet bekennen dat ze wel eens 'mondje' heeft gespeeld met de pisbuis van een vriendje Als je een beetje in de eikel knijpt gaat hij open en dicht, en dan met een raar stemmetje erbij praten... Hij vond het niet leuk...
  donderdag 13 januari 2005 @ 13:50:13 #61
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24546412
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 13:48 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes moet bekennen dat ze wel eens 'mondje' heeft gespeeld met de pisbuis van een vriendje Als je een beetje in de eikel knijpt gaat hij open en dicht, en dan met een raar stemmetje erbij praten... Hij vond het niet leuk...
Oh dan moet je het gewoon volgende keer pas doen als ie dronken is, dan kun je er ook oogjes bij tekenen, merken ze niks van
pi_24546414
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 13:43 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Zolang ie in beeld is liefst wel ja. Ik vind het erg onsmakelijk om constant tegen een slappe piemel aan te kijken, zeker als ie ook nog zwabbert, dus ik heb zoiets van of stijf of boxer aan.
Nou nou, wat een praatjes. Als mijn vriendje naakt door het huis zou willen lopen moet ie dat lekker doen hoor, zwabberend of niet. Het is toch een heel natuurlijk deel van zijn lichaam, ik ga echt niet zitten doen alsof het iets raars is.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_24546445
Apart, kweenie offet uitmaakt, hoor wel vaak dat dikte beter is dan de lengte
pi_24546446
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 13:48 schreef Brighteyes het volgende:

Toen werd 'i een "zacht naakslakje"?
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  donderdag 13 januari 2005 @ 13:52:47 #65
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24546452
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 13:50 schreef Ripley het volgende:
Nou nou, wat een praatjes. Als mijn vriendje naakt door het huis zou willen lopen moet ie dat lekker doen hoor, zwabberend of niet. Het is toch een heel natuurlijk deel van zijn lichaam, ik ga echt niet zitten doen alsof het iets raars is.
Ja hoor, vrouwen moeten om de dag vrijwel iedere vierkante cm. van hun lichaam ontharen, en ik mag niet vinden dat een onderbroek mooier staat. Ik geef gewoon mn mening, hij mag zonder onderbroek rondlopen, ik mag zeggen dat ik dat niet mooi vind als ie slap hangt.
  donderdag 13 januari 2005 @ 13:54:30 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24546483
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 13:50 schreef dafjedaf het volgende:
Oh dan moet je het gewoon volgende keer pas doen als ie dronken is, dan kun je er ook oogjes bij tekenen, merken ze niks van
  donderdag 13 januari 2005 @ 13:55:46 #67
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_24546511
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 13:37 schreef seilram het volgende:

[..]

Vrouwen die van hard rammen klaar komen zie je alleen in films Alhoewel dat op zijn best prettig kan zijn ken ik geen 1 vrouw die daar van komt.
Toch lukt het me geregeld bij mijn vriendin
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  donderdag 13 januari 2005 @ 13:56:12 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24546518
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 13:50 schreef Ripley het volgende:
Eensch! Tijdens vrijen en sex natuurlijk niets liever dan stijf, maar helemaal in ruste zijn ze ook wel ok hoor. Zo lekker zacht. Eig. wel een soort van 'lief' alleen mag je dat dan weer niet zeggen.

Enneh... hem zien groeien is ook niet verkeerd vind ik!
  donderdag 13 januari 2005 @ 14:03:19 #69
7457 Chilly_Willy
Coitus ergo sum...
pi_24546624
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 08:41 schreef Escape2Dawn het volgende:

[..]

En nu wil ik weten wie die vrouw in je avatar is
Das Luba, bekent van Petter Hegre (is zijn vrouw) Ze heeft ook nog een tweeling zus.

Er is ook een boek, ook van Petter Hegre:
http://www.amazon.co.uk/e(...)/026-0721369-4969248

[ Bericht 2% gewijzigd door Chilly_Willy op 13-01-2005 14:18:11 ]
God gave man a penis and a brain, and enough blood to operate one at a time.
pi_24546710
Geef mij maar een bloedlul (mijn vriend heeft een bloedlul )

Wat een hilarisch topic
  donderdag 13 januari 2005 @ 14:11:07 #71
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_24546768
Hangende zak? of ineengekrompen?
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_24546930
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 14:11 schreef Nickthedick het volgende:
Hangende zak? of ineengekrompen?
Das te beinvloeden mbv temperatuur. .
  donderdag 13 januari 2005 @ 14:21:28 #73
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24546948
Nou ehm... op zich maakt het weinig uit, maar hij moet ook niet te laag hangen, dan ziet het er zo ehm... uitgedroogd uit...
  donderdag 13 januari 2005 @ 14:26:22 #74
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24547041
Niet inelkaar gekrompen en geen haar. Ja een zak wordt nooit mooi vind ik.

Trouwens brighteyes met dat lieve heb je wel gelijk...
pi_24547088
Over rare dingen met penissen doen gesproken...

Zitten we bij een stel die we redelijk goed kennen, ook swingers, verteld ze dat ze weleens voor de gein fierlejept met zijn pik, geen idee of ik het goed schrijf, maar goed fierlejeppen dus, ik geen idee wat dat is natuurlijk, dus in mijn onschuld vraag ik het ook nog.

Blijkt ze dus zijn voorhuid te pakken, zachtjes uit te trekken en erop te fluiten voor de gein, iedereen die me een klein beetje kent weet dat je mij dan echt kan opvegen van het lachen.

Ik heb die man dan ook nooit meer los kunnen koppelen van mijn geestenbeeld waarop er op zijn voorhuid gefloten werd

Maar goden zeg, dat gepraat over maten van pikken, worden jullie mannen daar nooit moe van???
Hoe groot hij is maakt echt niet zo bar veel uit zolang je buiten de extremen blijft(als in dat het gewoon heel erg lekker kan zijn), laat je door niemand wat aanpraten, een grote is igg geen garantie dat het lekker is...

Bloedlul/vleeslul, die benamingen zijn echt afschuwelijk, echt daar droog je als vrouw toch spontaan van op zeg
Maar al met al heb ik liever een bloedlul, is vaak wat harder...

Zijn balzak, ach zolang het geen mastino napolitano balzak is valt het allemaal weer reuze mee
Iedereen die weleens een mastino reu heeft zien lopen weet wat ik bedoel, dat ziet er echt ranzig uit...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')