om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Eindelijk is het dan zover.... de uitreiking van de CREWawards!
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieBij sommige nominaties was het een nek aan nek race en was het nog best spannend tellen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie,bij weer andere nominaties had ik echter moeite mijn ogen open te houden.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieAnders dan vorig jaar zal ik de runner ups ook vermelden. ( 2e & 3e plaats)
Echter wel in het 'klein' vermeld.
Bij deze wil ik ook even vermelden dat er geen nominatie: ' Beste Fok!designer' was, maar dat deze users/crewmensen zeker wel een extra eervolle vermelding verdienen!
Ook de mensen die op wat voor wijze dan ook een steentje bijdragen in de crew,maar geen 'nominatieonderdeel' hadden, alle lof!
Bij deze.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieOk....
******************TROMGEROFFEL************************ [
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Beste Moderator forum:De grote winnaar met maarliefst 13 stemmen is geworden:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Seborik om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Nr 2: Insomaniac 8 stemmen.
Nr3: Lucille: 7 stemmenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Allround beste FA:De grote winnaar met maarliefst 33 stemmen is geworden:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Nikky om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Nr2:Cynix 32 stemmen
Nr 3: Yvonne 7 stemmenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Beste Nieuwsposter:De grote winnaar met maarliefst 12 stemmen is geworden:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie R@B om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Nr:2 DePresident 8 stemmen
Nr2:Kozzmic 8 stemmen
Nr: 3 Flem 6 stemmen
Nr:3 Veekeend 6 stemmen om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Beste Reviewer:De grote winnaar met maarliefst 10 stemmen is geworden:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Miss_Blue om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Nr:2 Jerruh 7 stemmen
Nr:2 Sunchaser 7 stemmen
Nr:3 TripleM 6 stemmen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Beste ColumnistDe grote winnaar met maarliefst 24 stemmen is geworden:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Sunchaser om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Nr:2 Methodmitch 9 stemmen
Nr:3 Jane 7 stemmen
Nr: 3 Francesca 7 stemmenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Beste Weblogger:De grote winnaar met maarliefst 18 stemmen is geworden:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Rickmans om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Nr:2 Loedertje 16 stemmen
Nr:3 Nietzman 7 stemmenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Beste Crewmanager:De grote winnaar met maarliefst 9 stemmen is geworden:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Dubbeldrank om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Nr:2 Okee6 5 stemmen
Nr:3 Miss_Blue 2 stemmen.
Nr:3 Light 2 stemmenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Beste Global Moderator:De grote winnaar met maarliefst 56 stemmen ( duh
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie ) is geworden:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Shmoopy om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie *Geen 2e en 3e plaats. om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Beste Administrator:De grote winnaar met maarliefst 45 stemmen is geworden:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Breuls om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Nr:2 Yvonne 19 stemmen
Nr:3 Danny 7 stemmenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Beste FP moderator:De grote winnaar met maarliefst 5 stemmen is geworden:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Maartengrendel om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Nr:2 Rrrobert
Nr:2 Mvt
( 4 stemmen)
Nr:3 R@B
Nr:3: Sylvesterrr
(3 stemmen)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Beste Fotoboek moderator:De grote winnaar met maarliefst 22 stemmen is geworden:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie KNUT om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie * Geen 2e en 3e plaats. om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Beste ChatcrewmedewerkerDe grote winnaar met maarliefst 4 stemmen is geworden:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Dubbeldrank om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Nr:2 Mozart
Nr:2 Fe203
( 2 stemmen)
Beste Wereldbekermanager medewerker:De grote winnaar met maarliefst 8 stemmen is geworden:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Placebeau om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Nr:2 Nuongirl 3 stemmen
Nr:3 Mbn 2 stemmen Beste Formule1 manager medewerker:De grote winnaar met maarliefst 8 stemmen is geworden:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie MBN om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Nr:2 Light 2 stemmen
*Geen 3e plaats.
Beste Sport.fok.nl medewerker: De grote winnaar met maarliefst 12 stemmen is geworden:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Nuongirl om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Nr:2 Okee6 5 stemmen
Nr:3 Mbn 3 stemmen
Beste Voetbalmanager medewerker:De grote winnaar met maarliefst 8 stemmen is geworden:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Okee6 om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Nr:2 Nuongirl 4 stemmen
*Geen 3e plaats.Beste Fok!games medewerker:De grote winnaar met maarliefst 17 stemmen is geworden:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie MrSubtle om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Nr:2 Notorius_Roy 14 stemmen
Nr:3 TripleM 3 stemmen
Nr:3 Lizardtattoo 3 stemmen ** Tav moderatie forum **om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Meest populaire moderator:De grote winnaars met maarliefst 15 stemmen zijn geworden:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Insomaniac om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Seborik om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Nr:2 Shmoopy 5 stemmen
Nr:2 Mutz 5 stemmen
Nr:3 Dr Daggla 4 stemmen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie De impopulairste moderator:De grote winnaar met maarliefst 38 stemmen is geworden:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Calvobbes om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Nr:2 DirkH 5 stemmen
Nr:3 Roel-Jewel 4 stemmenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Meest respectvolle moderator:De grote winnaar met maarliefst 9 stemmen is geworden:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Dagonet om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Nr:2 Lucille 8 stemmen
Nr:2 Seborik 8 stemmen
Nr:3 Golfer 7 stemmenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Strengste doch rechtvaardigste moderator:De grote winnaar met maarliefst 21 stemmen is geworden:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Nr:2 Insomaniac 6 stemmen
Nr:2 Slarioux 6 stemmen
Nr:2 ElisaB 6 stemmen
Nr:2 Knut 6 stemmen
Nr:3 Golfer 4 stemmenMeest behulpzame moderator:De grote winnaar met maarliefst 8 stemmen is geworden:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Erodome om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Nr:2 Quietguy 7 stemmen
Nr:3 Lucille 6 stemmen
Nr:3 Schatje 6 stemmenDe vriendelijkste moderator:De grote winnaar met maarliefst 8 stemmen is geworden:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Lucille om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Nr:2 Shmoopy 7 stemmen
Nr:3 Mutz 6 stemmenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie De fanatiekste moderator:De grote winnaar met maarliefst 15 stemmen is geworden:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Insomaniac om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Nr:2 DirkH 10 stemmen
Nr:3 Calvobbes 7 stemmen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Beste mogelijke kandidaat moderator:De grote winnaars met maarliefst 5 stemmen zijn geworden:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Maanvis om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Tony_Montana67 om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Nr:2 Copycat 3 stemmen
Nr:2 Tong80 3 stemmen
Nr:2 Jump 3 stemmen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Beste nieuwkomer 2004:De grote winnaar met maarliefst 15 stemmen is geworden:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie DirkH om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Nr:2 Justme 9 stemmen
Nr:2 Adelante 9 stemmen
Nr:3 Brighteyes 6 stemmen
N:3 Insomaniac 6 stemmen.Meest vage crewbeslissing:Met maarliefst 7 stemmen:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie DirkH in de crew aannemen om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Nr:2 Calvobbes in de crew aannemen; 5 stemmen
Nr:3 Shmoopy 'op blauw zetten' ; 4 stemmen.
Beste Crewbeslissing:Met maarliefst 7 stemmen:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Replique Dev. om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Nr:2 Terugkeer van Sunchaser in de crew; 4 stemmen
Nr:2 Games.Fok.nl; 4 stemmen
Nr:2 DirkH aannemen als moderator; 4 stemmen
Nr:3 Terugkeer oude layout; 3 stemmen
Nr:3 Het tijdelijke OS2004forum; 3 stemmen
Nr:3 Het tijdelijke EKforum; 3 stemmenAlle winnaars: van harte gefeliciteerd.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie *Eventuele fouten in de spelling e.d mag je aan me melden. ( Binnen 24 uur na opening van dit topic.)*Sommige nominaties zijn nog niet voorzien van een icoontje, hopelijk kan dit nog geregeld worden. [ Bericht 1% gewijzigd door Brennie op 13-01-2005 03:34:45 ]
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”