quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[afbeelding]
Van Gaal eat your heart out!.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat ben ik blij dat Ajax eindelijk iemand in de gelederen heeft die kan koppen..
Mitea kan om zich heen kijken wat ie wil, maar als je geen voorzet kunt geven, wordt het lastig...........quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:09 schreef twi het volgende:
Als nu Mitea ook nog begint te draaien en om zich heen kijkt om af en toe een voorzet te geven.
Ik kan mij nog heel goed voor de geest halen dat ie een bijzonder belangrijke goal scoorde uit een corner.quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:29 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dan hebben we misschien ook eens een keer wat aan al die corners die we krijgen
Er is geen één spits die iedere kans in het netje prikt.quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:45 schreef keeper het volgende:
Tegenover die goal stonden wel weer 3 kansen die Charisteas miste, dus voor dat we allemaal orgastisch beginnen te schreeuwen hier.
Maar goed, een kopsterke spits is sowieso een verademing voor Ajax.
Das niet zo vreemd. Was pas de 2de wedstrijd..quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:43 schreef Suijk het volgende:
Zo optimistisch als Dr.Daggla wil ik nog niet worden, maar buiten zijn kop-mogelijkheden, had ie gisteren ook een aantal goede loopacties. Jammer dat de rest van het team hem nog niet begreep.
Dat zei ik al voor ie kwam. Bal springt op z'n Kuijt's vaak net van z'n voet.quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:57 schreef Suijk het volgende:
Zijn balaanname vond ik daarentegen nog tegenvallen, maar dan heeft ie nog iets om aan te werken.
we hebben hem ook niet eens meer nodig.quote:Op donderdag 13 januari 2005 08:41 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Bron is The Sun, dus ws niet zo veel waard.
Inderdaad maar hopen dat die kale dat zooitje in de bundesliga houdt!quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:51 schreef RayMania het volgende:
Als Gladbach degradeert dan komt Sonck terug.
Gladbach![]()
![]()
quote:West Brom manager Bryan Robson has dismissed reports that he wants to offload Nigerian striker Nwankwo Kanu.
Kanu joined the Baggies on a free transfer from Arsenal last summer but has only scored two goals.
And with the arrival of Kevin Campbell from Everton, Kanu's future was in doubt with Robson reportedly ready to sell the 29-year-old.
But Robson said: "Is Kanu going anywhere? No. All the strikers are part of the squad and we need them all."
quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:51 schreef RayMania het volgende:
Als Gladbach degradeert dan komt Sonck terug.
Gladbach![]()
![]()
Kanuquote:Op donderdag 13 januari 2005 10:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat zei ik al voor ie kwam. Bal springt op z'n Kuijt's vaak net van z'n voet.
Z'n uitschuifbenen maken wel weer een hoop goed dan.
Die gaat gewoon transfervrij weg hoor. Hopelijk redt ie het bij AZ wel. Het was wel een aardige voetballer, maar niet voor Ajax.quote:
Martin Jol (Tottenham) is idd geïnteresseerd....quote:
Doelde op de Spurs maar het blijkt nu dus dat ie gratis naar AZ gaat.quote:Op donderdag 13 januari 2005 17:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die gaat gewoon transfervrij weg hoor. Hopelijk redt ie het bij AZ wel. Het was wel een aardige voetballer, maar niet voor Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |