Tsja, het kan niet altijd goed gaan.quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee ajax speelt altijd pracht en praal voetbal![]()
![]()
Sweetquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hij is niet puur alleen naar de voetballer Kezman vernoemd.
Het is ook een combinatie van de namen van zijn Opa's Mathijs en János.
Denk niet dat Rosales zal spelen aangezien hij op de laatste training in ZA een zware teenblessure heeft opgelopen.quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:48 schreef methodmich het volgende:
De vermoedelijke basiself voor zondag:
Maarten
Hatem, Zdenek, Julien, Maxwell
Wesley, John, Rafael
Mauro, Aggelos, Nicolae
Dat is nog maar de vraag, hij is niet helemaal fit iig.quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:06 schreef methodmich het volgende:
Dan zal Steven wel op rechts gaan.
quote:In een interview met News24.com liet Steven Pienaar weten te verwachten op tijd in de selectie terug te keren voor het duel tegen FC Utrecht van aanstaande zondag. Hij miste de laatste oefenwedstrijd in Zuid-Afrika uit voorzorg wegens een lichte blessure.
De krant meldt verder dat zowel Pienaar als Vonk hebben aangegeven beschikbaar te zijn voor de interland van Zuid-Afrika op 9 februari tegen Australie.
Daar kan ik best meeleven als vaste basis. Al zal Rosales zondag dus niet spelen. Hopelijk De Ridder.quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:48 schreef methodmich het volgende:
De vermoedelijke basiself voor zondag:
Maarten
Hatem, Zdenek, Julien, Maxwell
Wesley, John, Rafael
Mauro, Aggelos, Nicolae
Wie dan? Boukhari ?quote:
Laten we het hopen. Ook voor m'n VI-league.quote:Op donderdag 20 januari 2005 09:38 schreef Suijk het volgende:
3 goals van Charisteas dit weekend.
ja daar heb je deels gelijk inquote:Op donderdag 20 januari 2005 10:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wie dan? Boukhari ?
Mitea mag dan wel als een kip zonder kop ronddribbelen en totaal niet op zijn medespelers letten, maar toch zorgt hij wel voor gevaar met zijn snelheid en dribbels. Wanneer hij werkt aan zijn voorzet, dan hebben we echt wel een hele goede linksbuiten.
Inderdaad Boukhariquote:
is jou nooit opgevallen dat Boukhari nooit een mannetje voorbij gaat en geen enkele goede voorzet geeft? Mitea vind ik ook niet al te best maar daar gaat tenminste nog wat dreiging van uit.quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:33 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Inderdaad BoukhariIs je nooit opgevallen dat op het moment dat hij invalt, het als een wonder ineens een stuk beter loopt aan de linkerkant? Hij zo alleen nog aan zn scorend vermogen moeten werken.
Van dat kansloze, blinde gedribbel van Mitea heb ik inmiddels mijn buik al vol......
In eigen doel ?quote:Op donderdag 20 januari 2005 09:38 schreef Suijk het volgende:
3 goals van Charisteas dit weekend.
quote:"Chelsea toont interesse in Maxwell"
Door Jasper (Da_Sandman) op donderdag 20 januari 2005 13:03
Bron: Voetbalonline
Naast verschillende Italiaanse clubs, met Juventus als meest concrete, toont nu ook Chelsea interesse in vleugelverdediger Maxwell. De Ajacied verbeterde onlangs zijn contract, maar een vertrek lijkt aanstaande.
Bij Chelsea zou de Braziliaan de opvolger moeten worden van Engels international Wayne Bridge. Chelsea-trainer José Mourinho lijkt het vertrouwen in Bridge kwijt te zijn, en ziet Maxwell als de ideale opvolger voor Bridge.
Jesper lag voor het oprapenquote:Op donderdag 20 januari 2005 13:02 schreef Robar het volgende:Mitea
Boukhari
Niemand anders voor die positie
Dan maar Mitea
Why :Squote:Op donderdag 20 januari 2005 14:03 schreef Kang-He het volgende:
Maxwell mag - gezien de huidige situatie - volgens mij helemaal niet in Engeland spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |