M5 | woensdag 12 januari 2005 @ 20:16 |
quote: ![]() Bron: Autoweek Best jammer dat ie niet komt. Lijkt me wel een aardig karretje in GT uitvoering. | |
StephanL | woensdag 12 januari 2005 @ 20:21 |
Impoerteren dan maar weer. | |
sdk | woensdag 12 januari 2005 @ 20:24 |
beetje weinig pk voor een jap, maar misschien was veel koppel wel belangrijker | |
M5 | woensdag 12 januari 2005 @ 20:28 |
quote:280 pk lijkt me wel genoeg om hier een rappe wagen van te maken. of ik vergis me in de foto, zo groot ziet hij er niet uit vind ik. en wat niet groot is kan ook niet zwaar zijn. | |
mart81 | woensdag 12 januari 2005 @ 20:40 |
Ik vind hem er best strak uit zien | |
Five_Aces | woensdag 12 januari 2005 @ 20:40 |
Mwah 4 1/2 meter lang, lijkt me geen kleintje in elk geval. Denk dat je een kilo of 1400 zeker wel haalt. | |
M5 | woensdag 12 januari 2005 @ 20:47 |
quote:Met 1400 kg en 260 pk zijn best leuke dingen te doen.. is zo'n beetje zelfde verhouding als een Renault Clio V6 (1400 kg en 255 pk). Die gaat 0-100km/h in ca. 6 sec.... | |
sdk | woensdag 12 januari 2005 @ 20:51 |
quote:ja maar ik bedoelde eigenlijk 260 uit een 3,8 liter blok komt neer op 68 pk per liter dat zijn een beetje amerikaanse hoeveelheden ![]() | |
2NutZ | woensdag 12 januari 2005 @ 20:54 |
mooi wagentje ey, ziet er wel veel kleiner uit dan die 4m ![]() | |
M5 | woensdag 12 januari 2005 @ 20:56 |
quote:Die Eclipse is ook voor de Amerikaanse markt ontworpen. Echt veel is 68 pk/l niet. Maar een gemiddelde Europese wagen heeft ook niet veel meer. | |
hollander172 | woensdag 12 januari 2005 @ 21:12 |
quote:Klein gokje, volgens mij komen er best GT achtige uitvoeringen van dit wagentje als hij aanslaat. ![]() ![]() Derde optie zou het hanteren van europese emisie eisen zijn (ten koste van vermogen en koppel) om eventueel het model ook hier op de kaart te kunnen zetten. ![]() | |
M5 | woensdag 12 januari 2005 @ 21:13 |
wat meer pics gevonden... achterkant valt me wel tegen.. verder wel geinig wagentje. | |
Kleibintje | woensdag 12 januari 2005 @ 21:17 |
Na de tweede generatie is de Eclipse wel hard achteruit gegaan, maar gelukkig is dit al beter dan de vorige Eclipse. | |
M5 | woensdag 12 januari 2005 @ 21:19 |
quote:De 260 Pk 3.8l V6 is voorlopig dé GT uitvoering. veel zwaarder zal het niet worden denk ik. Maar je weet maar nooit bij die Jappen. Hij is iig stukken mooier dan de huidige Eclipse / Eclipse Spyder. | |
Kleibintje | woensdag 12 januari 2005 @ 23:30 |
Eigenlijk is het wel een heel erg aangenaam kontje. Beetje TT achtig, en dat is zeker niet slecht ![]() | |
yup | donderdag 13 januari 2005 @ 00:31 |
Gewoon de Evo motor erin lepelen, bij voorkeur die van de FQ400 ![]() 405 pk en 481 nm ![]() ![]() | |
Kluupkluup | donderdag 13 januari 2005 @ 01:55 |
Ik vind het niet echt een Mitsubishi Bijna een TT van de achterkant ![]() [ Bericht 27% gewijzigd door Kluupkluup op 13-01-2005 15:38:27 ] | |
Tjabbo | donderdag 13 januari 2005 @ 08:39 |
quote:Bolt-on Turbo ![]() Verder vind ik de auto mooier dan het vorige type, maar niet zo mooi als het 2e type. Het interieur, en dan met name de stoelen vind ik om te huilen, zeker bij zo'n mooie strakke wagen. | |
Blik | donderdag 13 januari 2005 @ 08:51 |
nissan 350z dat zeg ik als ik die achterkant zie | |
MikeyMan | donderdag 13 januari 2005 @ 09:23 |
Yepz, vind ik ook... En een snufje TT... Maargoed, meer van dit soort auto's is natuurlijka altijd goed... | |
casejunkie | donderdag 13 januari 2005 @ 12:11 |
hmmz mijn toekomste Mazda 626 GT blok heeft nog wel meer Pk's per liter en dit blok is al 14 jaar oud. Mazda FE3 blok. Komt in me Wagon te liggen. Zal de eerste nederlander zijn met een Mazda 626 GT wagon | |
M5 | donderdag 13 januari 2005 @ 14:41 |
yup | donderdag 13 januari 2005 @ 14:43 |
Erg mooi alleen nog die FQ400 blok met 405 pk en 481 ![]() ![]() | |
M5 | donderdag 13 januari 2005 @ 14:52 |
quote:Dat turbogat van het FQ-400 blok wil je niet in zo'n auto. Doe mij maar maar het FQ-340 blok dan. (350 pk en 435 Nm) | |
Mukie | donderdag 13 januari 2005 @ 15:09 |
Ik vind het maar niets ![]() Geef mij die oude maar ![]() | |
flyguy | donderdag 13 januari 2005 @ 15:17 |
waarom maken die jappen niet gewoon turbo-motoren in zulke auto's? ze zijn er de weg kwijt.... | |
M5 | donderdag 13 januari 2005 @ 15:18 |
quote:euh.. oude? ![]() ![]() die toch niet hoop ik? ik neem aan dat je deze bedoelt: ![]() ![]() | |
yup | donderdag 13 januari 2005 @ 17:23 |
quote:Is voor Amerikaanse markt vandaar denk ik... | |
LordLynx | donderdag 13 januari 2005 @ 17:37 |
Mooi hoor. Mag van mij weg blijven uit europa, zulke auto's zijn hier toch onbetaalbaar. | |
M5 | donderdag 13 januari 2005 @ 17:40 |
quote:Net zo 'onbetaalbaar' als een Nissan 350Z gok ik. die zie ik hier ook regelmatig rond rijden. het is geen ferrari prijs wat er aan hangt... | |
yup | donderdag 13 januari 2005 @ 17:43 |
Een 350z kost netzoveel als een helemaal aangekleedde 120d... Duur zijn ze absoluut niet dus... | |
MikeyMan | donderdag 13 januari 2005 @ 17:54 |
quote:is die bovenste geen GTO? Vind het sowieso wel een stoer bakkie... | |
M5 | donderdag 13 januari 2005 @ 18:05 |
quote:De bovenste wordt in de USA verkocht als Mitsubishi Eclipse. Ook al Spyder leverbaar. En ik vind hem niet mooi. Beetje speelgoed auto achtig, ziet er wat soft uit. |