Natuurlijk, anders zou hij niet Bono zijn...quote:Op woensdag 12 januari 2005 09:11 schreef Jordy-B het volgende:
Als je hem die vraag stelt, zegt 'ie vast dat het een diepere betekenis heeft...
wat hij zegtquote:Op woensdag 12 januari 2005 09:36 schreef drGoeroe het volgende:
Die 14 is het aantal albums wat ze gemaakt hebben, maar het kan ook doelen op de albums die ze met dezelfde producer hebben gemaakt (1, 2, 3 en nummer 14), en het is voortgekomen uit een aangeschoten bui tijdens het schrijven van het liedje.
Mij wel. maar ik denk dat het meer zoiets is als bij de Duitse: Ein, Zwei, Drei, Zaufen!!quote:Op woensdag 12 januari 2005 09:39 schreef Petomaan het volgende:
Het was me nog niet eens opgevallen ...
Uhm catorce is gewoon ook spaans net als de rest.. hij spreekt het echt niet op z'n Frans uitquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sja, dat un dos tres quatorze (spaans + frans) viel mij ook al meteen op ja
Ik heb idd ook gehoord dat ie het grappig vindt om in andere talen te brabbelen en dat ze het maar zo gelaten hebben
dus?quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:54 schreef Alecks het volgende:
Gebeurt wel vaker, hoor. Luister maar naar the Offspring - Pretty Fly (for a white guy)
"Uno dos tres cuatro cinco cinco seis!"
Dus jij kan niet in het engels tellen omdat je niet in de UK/US..etc geboren bent?quote:Op woensdag 12 januari 2005 09:44 schreef Croga het volgende:
Bono kan niet tellen in het spaans omdat hij uit Ierland komt, en niet uit spanje.....
Ik zou bijna "opgelost, slotje!" willen roepen, maar dat klinkt zo puberaal....
Nee, hij spreekt het ook niet op z'n Frans uit, omdat 'ie Engelstalig isquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:57 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Uhm catorce is gewoon ook spaans net als de rest.. hij spreekt het echt niet op z'n Frans uit
Artistieke vrijheid om het nummer beter te laten klinken. Bijna dadaïstisch.quote:
Cuatroquote:Op woensdag 12 januari 2005 11:10 schreef dribbel79 het volgende:
Uno, Dos, Tres, Quattro klinkt niet, heeft imo daar mee te maken...
quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:15 schreef milagro het volgende:
Het refereert (als tribute?) naar John Ritter van "Three's Company", die zei dat als ie een microfoon testte.
same question herequote:Op woensdag 12 januari 2005 13:09 schreef Alecks het volgende:
Milagro... Bedankt. Leuk om te weten voor Trivial Pursuit of zo. Maar waarom 2 x?
Wat denk je als je die smiley ziet..quote:Op woensdag 12 januari 2005 13:09 schreef Alecks het volgende:
Milagro... Bedankt. Leuk om te weten voor Trivial Pursuit of zo. Maar waarom 2 x?
some do, some don't...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:52 schreef SIWC het volgende:
U2 Rockt inderdaad, en who gives a fuck of bono wel of niet kan tellen in het spaans
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |