Het klopt en het is 'Kurt Cobain'.quote:Op woensdag 12 januari 2005 00:30 schreef Crazyivan het volgende:
Ik had laatst een discussie met iemand over overleden artiesten. Naar mijn beste weten zijn Kurdt Kobian, Jimi Hendrix, Jim Morrison en Janis Joplin allemaal in hun 27ste levensjaar overleden. Kan iemand vertellen of dit klopt of niet?
je hebt gelijk ze zijn overleden toen ze 27 waren. En dat van Kurdt Kobain was een geintje kijk maar eens op een hoesje van hun cds het staat steeds weer anders gespeld.quote:Op woensdag 12 januari 2005 00:42 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
28ste levensjaar toch?
Voor dit soort geintjes is het te laatquote:Op woensdag 12 januari 2005 00:42 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
28ste levensjaar toch?
Daar heb ik er gelukkig maar 1 van die ook niet meer de kast uit komt.quote:Op woensdag 12 januari 2005 00:46 schreef Crazyivan het volgende:
[..]
je hebt gelijk ze zijn overleden toen ze 27 waren. En dat van Kurdt Kobain was een geintje kijk maar eens op een hoesje van hun cds het staat steeds weer anders gespeld.
Why not? Op Bleach staat Kurdt Kobain heb ik net ff gechecked.quote:Op woensdag 12 januari 2005 00:48 schreef OProg het volgende:
[..]
Daar heb ik er gelukkig maar 1 van die ook niet meer de kast uit komt.
Is gechecked ook een geintje?quote:Op woensdag 12 januari 2005 01:00 schreef Crazyivan het volgende:
Why not? Op Bleach staat Kurdt Kobain heb ik net ff gechecked.
Daar was Kurt anders ook niet vies vanquote:Op woensdag 12 januari 2005 01:12 schreef Zanderrr het volgende:
Sowieso kun je de dood van Cobain niet echt met de rest vergelijken, want die stierven allemaal aan overmatig drank- en/of druggebruik.
Nou ja, hij stierf er dan niet direct aan, maar was er niet vies van, volgens mij. Toch wel een beetje in 't zelfde straatje dus.quote:Op woensdag 12 januari 2005 01:12 schreef Zanderrr het volgende:
Sowieso kun je de dood van Cobain niet echt met de rest vergelijken, want die stierven allemaal aan overmatig drank- en/of druggebruik.
Gamma.quote:
Omdat ze 27 jaar daarvoor geboren zijnquote:Op woensdag 12 januari 2005 01:00 schreef Crazyivan het volgende:
[..]
Maar waarom allemaal op hun 27ste iemand een verklaring?
Anders hou je gewoon je muilquote:Op woensdag 12 januari 2005 01:24 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Omdat ze 27 jaar daarvoor geboren zijn![]()
Pffrt! Iedereen weet toch dat het de Israėlische geheime dienst was!quote:Op woensdag 12 januari 2005 01:16 schreef Zanderrr het volgende:
Ach ja, ik weet het al. Ze zijn allemaal vermoord door de FBI / mafia / jaloerse ex / marsmannetjes / reptilians / de illuminati *
* doorhalen wat niet van toepassing is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |