Nee, ga maar kokenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:12 schreef Oblivion het volgende:
Hoe vaak moet ik het zeggen...![]()
Nee dus...
Moet ik me nu gaan schamen?![]()
Done.quote:
Dank je tong, dat is lief van je gezegd.quote:Leuk dat je Cul gaat doen. Je hebt de beste steun die je kunt krijgen met shmoopy
Quite so, Sir Winston Churchill op jonge leeftijd (hoewel hij ook toen al oud oogde).quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Churchill?
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Oblivion is blauw!!??
[afbeelding]
Neen, wel een schrijvertquote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:52 schreef pyl het volgende:
Georges Simenon?
Veel te zelfs.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:13 schreef pyl het volgende:
Mmmmm....een titel is teveel gevraagd, zeker?
Tolkien idd.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:23 schreef pyl het volgende:
Verdorie, altijd gedacht dat Tolkien een baard droeg....
Jackson iddquote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:58 schreef pyl het volgende:
Jouw figuur is de regisseur van de films Lord of the Ring, Peter huppelepup - ik houd niet van dat genre.
hij pest mij ook altijd hoorquote:
tsk tsk tsk pyl....quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:57 schreef pyl het volgende:
Mmmm....geen idee. Een van de Gilmore Girls?
quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:11 schreef pyl het volgende:
De voorzitter van de wereldfederatie van Alcoholics Anonymous?
Uhhum...kunst en kitsch dus....ben er ook een keer met spulletjes geweestquote:Op woensdag 12 januari 2005 11:18 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Ja de AA op de achtergrond is misleidend. Ik denk overigens ook niet dat de plaat daar geschoten is. Meneer is een uiterst correct heerschap.
Hij is ons bekend van een TV show waarin alle Nederlanders hun zolder leeghalen en uren in de rij gaan staan om vervolgens, hopende op een verborgen schat, hun prullen laten keuren.
Zeer vermakelijke televisie en ik val er altijd als een baby bij in slaap![]()
pfff...ik ben nu wel 6 ton rijkerquote:
quote:
Nee hoor grapjequote:Op woensdag 12 januari 2005 11:27 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Laat me raden...je had een Rembrand op zolder staan waar de kinderen ezeltje prik mee speelden?
Yepquote:Op woensdag 12 januari 2005 09:55 schreef Bimmel het volgende:
Jazzy Jeff, van de DJ Jazzy Jeff & The Fresh Prince hit- Summertime.
What, where, how, who?quote:Op woensdag 12 januari 2005 09:55 schreef Bimmel het volgende:
Obli : BLAUW .......Oh mijn God, wat is er hier gebeurd.....???
quote:Op woensdag 12 januari 2005 13:13 schreef pos het volgende:
Ja pyl die is het...weet je hoe hij heet?
Uit haar Annorexia-periode bedoel je?quote:Op woensdag 12 januari 2005 13:31 schreef Bimmel het volgende:
Aparte foto van Danielle Overgaag?
quote:
Frank Kramersjooquote:Op woensdag 12 januari 2005 14:34 schreef fotoloog het volgende:
Frank Kramer.......Standing on the insideeeeeeeeeeeeeeee......
quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze was een Bombita?
Tja ik ken denk ik de foto waar je deze uitgeknipt hebt. Je had destijds één Bombita die Deedee heette en deze ......quote:
Jules is goed en met Rob Hoeke zit je in de goede richting, zij het dat deze meneer nog wel leeft.quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:38 schreef fotoloog het volgende:
Jules de Corte en Rob Hoeke?
Jawelquote:Op woensdag 12 januari 2005 15:44 schreef pyl het volgende:
Da's Louis 'Gevleugelde Vriend' van Dijk
Dat is verdachtquote:Op woensdag 12 januari 2005 16:06 schreef fotoloog het volgende:
Zangeres/actrice,vorig jaar op 47 jarige leeftijd in haar slaap overleden![]()
Ik heb niets aan mijn hersenen bij deze vraagquote:Op woensdag 12 januari 2005 16:14 schreef fotoloog het volgende:
Het schijnt dat ze iets aan haar hersenen had,nog maar een plaatje van deze mooie vrouw......
[afbeelding]
quote:Op woensdag 12 januari 2005 16:27 schreef fotoloog het volgende:
So I guess I'll just believe it
That tomorrow never comes
quote:
Warm............quote:
Cilla Blackquote:Op woensdag 12 januari 2005 19:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Cylla Black?
Moment.....quote:Op woensdag 12 januari 2005 19:27 schreef tong80 het volgende:
Fotoloog mijn PC is terminaal en kan geen plaatjes meer posten.
Post er eens één in het sporttopic anders zakt het weg in de vergetelheid
Dag moppie....quote:Op woensdag 12 januari 2005 19:26 schreef Oblivion het volgende:
Goedenavond!
*er voor gaat zitten...![]()
Een dame met haar op haar tandenquote:Op woensdag 12 januari 2005 19:28 schreef pyl het volgende:
Man of vrouw?
*en inzet...quote:
Neen, aan haar achternaam te zien is ze van Perzische origine. Haar voornaam lijkt me reden genoeg om aan te nemen dat ze daar niet meer woont. Ze werkt voor CNN.quote:
Ach......quote:
2e van rechtsquote:Op woensdag 12 januari 2005 20:45 schreef Scrutinizer het volgende:
PvdT, maar ik ben er weer vandoor
Die gast achteraan heeft wel een goede afro zeg![]()
quote:
Vanuit het kerkje? Dan zal het wel een predikant wezen.quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:22 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Nou vooruit, maar alleen omdat jij het bent: meneer was de allereerste die op de Nederlandse televisie verscheen.
Maar de eerste Nederlandse televisie-uitzending kwam toch vanuit een kerk in Baarn?quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:27 schreef pyl het volgende:
Niet vanuit het kerkje.
Jawel. En ik meen dat pater Kors die uitzending verzorgde. Maar, die allereerste uitzending werd voorafgegaan door een aankondiging - verzorgd door mijn meneer.quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar de eerste Nederlandse televisie-uitzending kwam toch vanuit een kerk in Baarn?
Bijna. De Jong werd premier ná de Nacht van Schmelzer.quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Tja, wie was toen ook al weer premier. De Jong?
Mijn hersenen kraken en de ervaring leert dat ik in dit soort gevallen steeds verder van het goede antwoord geraak. Vandaar nog één gok: Cals?quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:33 schreef pyl het volgende:
[..]
Bijna. De Jong werd premier ná de Nacht van Schmelzer.
Yepquote:Op donderdag 13 januari 2005 14:44 schreef fotoloog het volgende:
Aldith Hunkar
Laat ie het niet horen...quote:Op donderdag 13 januari 2005 15:06 schreef pos het volgende:
die rechter is toch een vrouw?
Staat er alquote:
Godsamme hij ziet het nu pas...quote:
Dat was gisteren toch nog niet?quote:Op donderdag 13 januari 2005 15:26 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Godsamme hij ziet het nu pas...![]()
Ik zou mijn uitspaken moeten deponerenquote:Goed he!
![]()
Je loog tegen mij alsof ik een kind was??quote:Op donderdag 13 januari 2005 15:12 schreef fotoloog het volgende:
Geen Ben
Geen El Salvador
Alleen maar leugens........
Gisterochtend al...quote:Op donderdag 13 januari 2005 15:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat was gisteren toch nog niet?
Ja, als ik ze maar mag gebruiken...quote:Ik zou mijn uitspaken moeten deponeren![]()
Dat bewijst alleen maar wanneer je op het idee gekomen bentquote:Op donderdag 13 januari 2005 15:35 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Gisterochtend al...Bewijs---> Ons nieuwe modje is er!
Heb er al best vaak gepost hoorquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2005 15:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat bewijst alleen maar wanneer je op het idee gekomen bent![]()
Beter!quote:Op donderdag 13 januari 2005 15:54 schreef pos het volgende:
[..]
Heb er al best vaak gepost hoorHet is één van mn favorieten forums
Itt tot de Mac heeft bijna ieder huishouden wel één of meerdere exemplaren van de uitvinding van deze meneer maar gek genoeg kent vrijwel niemand zijn naam.quote:Op donderdag 13 januari 2005 15:55 schreef Bimmel het volgende:
Meneer Mac Intosh
Aha...Angus McDon'tknowyourname de uitvinder van de Thingy-me-Jigg.quote:Op donderdag 13 januari 2005 16:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
.....maar gek genoeg kent vrijwel niemand zijn naam.
Euh, nee?quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is toch eigenlijk raar dat niemand die man kent?
I'll die in your arms under the cherry moon................quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:21 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Euh, nee?![]()
Loog heb je een hintje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |