abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 januari 2005 @ 07:35:14 #26
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_24527464
whehehe, die doet het nog prima en volkomen reukloos, heb dus mazzel gehad.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_24527683
Nee
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

en dat terwijl ik doorgaans dégene ben die zich door alles laat aansteken
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

en terwijl het hele gezin ziek is.
pi_24529629
Nee, ik word sowieso nooit snel ziek.
  woensdag 12 januari 2005 @ 11:12:48 #29
38752 leviathanfd
Mijn twee dames
pi_24529824
Meldt... Misselijk, dubbelzien, duizelig, 6 kilo afgevallen en gigantisch aan de schijt!
Heb mijn kont weer verdoofd met lidocaine zalf. Als ik een glas water drink kan ik 5 minuten later (!) rennen.
Wat heeft het me totnutoe gekost?
1 sollicitatie die ik af heb kunnen zeggen omdat ik om de 10 minuten moest rennen en het niet kon inhouden!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Dit is al de tweede keer binnen 2 maanden dat ik het heb...
Merk en designkleding als nieuw! zie de link
http://shop.kapaza.nl/artemisonlineshop/page1/
  woensdag 12 januari 2005 @ 11:13:33 #30
38752 leviathanfd
Mijn twee dames
pi_24529836
Owja, ik vergeet het constante geborrel nog waar je compleet hoorndol van wordt!
  woensdag 12 januari 2005 @ 11:31:50 #31
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_24530130
Ik hoop 't niet.
Ben wel twee weken ziek geweest rond de feestdagen. Wellicht heb ik het al achter de rug oid. Het klinkt iig niet fijn, maar er is zo weinig aan te doen. Gewoon maar rustig in bed blijven liggen en veel drinken, lijkt me.
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 21:11 schreef S-Two het volgende:
Zoals mn pa altijd zegt: "een echte man is nooit ziek"
Wat je vader daar waarschijnlijk mee bedoelt is: 'Als je je niet te beroerd voelt om te werken, dan moet je gaan werken. Ben je daar echt niet toe in staat, dan pas blijf je thuis.'
(Un)masking for the greater good.
  woensdag 12 januari 2005 @ 12:30:18 #32
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_24530565
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 11:13 schreef leviathanfd het volgende:
Owja, ik vergeet het constante geborrel nog waar je compleet hoorndol van wordt!
dat heb ik ook. Alles wat ik ook binnenkrijg gaat er direct weer uit. En ik vraag me nu ook echt af hoe het komt dat ik nog vocht in mijn lichaam heb. Zelf ben ik al 3 kilo afgevallen.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  woensdag 12 januari 2005 @ 13:55:52 #33
32106 FREAKY_ME
Bastard Operator From Hell
pi_24531651
ik heb op dit moment nog vrij weinig last ervan. Gelukkig ben ik niet echt vaak ziek
I hang up. This is a matter of life or death. Quick as I can I rip the computer power cable out of the UPS and plug the TV in. Damn! Wylie missed again!
pi_24531672
...nergens last van ...
pi_24539345
Ik heb een week lang gewoon plas gepoept leek het
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Verder nergens last van, alleen ineens kramp en dan rennen he. Vooral leuk als je net in de trein zit omdat ik dacht dat het wel over was. Ik vrat ook gewoon door, dat was waarschijnlijk ook geen goed plan geweest, maar was verder niet beroerd, wel enorm suf en slaperig (ben ik nog steeds). Alleen nu zit ik weer verstopt geloof ik. Stom gedoe ook altijd. Ik heb het hier thuis altijd als eerste. Twee jaar terug rende ik ook om het half uur naar de badkamer, al zittend op de plee met de kotsbak op schoot.
Alleen ik ben altijd zo'n hypochonder die gelijkt denkt aan allemaal enge ziektes omdat het langer dan 3 dagen duurde
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Tap tap tap
pi_24539366
Ik had gisteren koppijn en net schijterij, maar ik voel me nu helemaal toppie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
  donderdag 13 januari 2005 @ 00:56:43 #37
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_24539467
GODVERDOMME IK HEB HET OOK.
pi_24539472
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 11:12 schreef leviathanfd het volgende:
Wat heeft het me totnutoe gekost?
1 sollicitatie die ik af heb kunnen zeggen omdat ik om de 10 minuten moest rennen en het niet kon inhouden!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
For the love of god!

Na:
- Je slechte ogen
- Overmacht
- Geen geld voor het openbaar vervoer

was dit je meest recente uitvlucht om je handje op te houden voor de uitkering in plaats van te gaan werken?

Sjezus, ik ga de kinderbescherming maar eens inschakelen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
I was an atheist until I realized I was God
pi_24539479
Nee deze sla ik even over.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_24541933
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 00:57 schreef kastanova het volgende:

[..]

For the love of god!

Na:
- Je slechte ogen
- Overmacht
- Geen geld voor het openbaar vervoer

was dit je meest recente uitvlucht om je handje op te houden voor de uitkering in plaats van te gaan werken?

Sjezus, ik ga de kinderbescherming maar eens inschakelen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
Kasta, doe eens effe normaal. Ik ga gewoon later naar die sollicitatie maar ik ga wel. Ik heb er trouwens nog 5 lopen.
  donderdag 13 januari 2005 @ 09:02:52 #41
9471 JaJoah
Leck mich am Arsch
pi_24542016
Ben al een paar dagen aan de dunne. Hopelijk blijft het daarbij en blijft de hoofdpijn + het braken achterwege
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
ik kom uit limburg! en ben er godverdomme trots op!
  donderdag 13 januari 2005 @ 12:08:27 #42
3485 kavorka
lure of the animal
pi_24544722
Nergens last van. Ben dan ook een echte gezonde nederlandse man!
animal magnetism sexual attractive state
  donderdag 13 januari 2005 @ 13:49:19 #43
83417 MeneerGiraffe
pi_24546395
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 00:56 schreef MeneerGiraffe het volgende:
GODVERDOMME IK HEB HET OOK.
Jeuj ik ben er al weer vanaf =)
pi_24546552
dat doe je snel...?
Tap tap tap
pi_24546693
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 10:59 schreef schatje het volgende:
Nee, ik word sowieso nooit snel ziek.
Ik normaal ook niet, maar deze keer...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  donderdag 13 januari 2005 @ 22:58:41 #46
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_24553255
ik ook al !
  donderdag 13 januari 2005 @ 23:10:19 #47
62913 Blik
The one and Only!
pi_24553503
ik heb het al gehad, daardoor mijn oud en nieuw verpest
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_24554518
Mijn maag rommelt wat, maar verder gelukkig geen diarree of braken. ( moet er ff niet aan denken ook)
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_24555565
heb nog nergens last van gehad even afkloppen
Maar heb ook de griepprik gehad, misschien dat het helpt
Baby make your move !!!
  vrijdag 14 januari 2005 @ 00:51:30 #50
83417 MeneerGiraffe
pi_24555667
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 00:42 schreef Björk het volgende:
heb nog nergens last van gehad even afkloppen
Maar heb ook de griepprik gehad, misschien dat het helpt
Griepprik heeft geen enkel beschermend effect tegen de buikgriep.

[ Bericht 1% gewijzigd door MeneerGiraffe op 14-01-2005 00:51:46 (IK SCHREEF GRIEPPIK HAHAHA :D) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop