Wat je vader daar waarschijnlijk mee bedoelt is: 'Als je je niet te beroerd voelt om te werken, dan moet je gaan werken. Ben je daar echt niet toe in staat, dan pas blijf je thuis.'quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:11 schreef S-Two het volgende:
Zoals mn pa altijd zegt: "een echte man is nooit ziek"
dat heb ik ook. Alles wat ik ook binnenkrijg gaat er direct weer uit. En ik vraag me nu ook echt af hoe het komt dat ik nog vocht in mijn lichaam heb. Zelf ben ik al 3 kilo afgevallen.quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:13 schreef leviathanfd het volgende:
Owja, ik vergeet het constante geborrel nog waar je compleet hoorndol van wordt!
For the love of god!quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:12 schreef leviathanfd het volgende:
Wat heeft het me totnutoe gekost?
1 sollicitatie die ik af heb kunnen zeggen omdat ik om de 10 minuten moest rennen en het niet kon inhouden!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kasta, doe eens effe normaal. Ik ga gewoon later naar die sollicitatie maar ik ga wel. Ik heb er trouwens nog 5 lopen.quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
For the love of god!
Na:
- Je slechte ogen
- Overmacht
- Geen geld voor het openbaar vervoer
was dit je meest recente uitvlucht om je handje op te houden voor de uitkering in plaats van te gaan werken?
Sjezus, ik ga de kinderbescherming maar eens inschakelenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jeuj ik ben er al weer vanaf =)quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:56 schreef MeneerGiraffe het volgende:
GODVERDOMME IK HEB HET OOK.
Ik normaal ook niet, maar deze keer...quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:59 schreef schatje het volgende:
Nee, ik word sowieso nooit snel ziek.
Griepprik heeft geen enkel beschermend effect tegen de buikgriep.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:42 schreef Björk het volgende:
heb nog nergens last van gehad even afkloppen
Maar heb ook de griepprik gehad, misschien dat het helpt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop