Vind je zijn haar niet cool!!!quote:
Ik vind het schattig poepie !quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:48 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Vind je zijn haar niet cool!!!
oke het zit een beetje plat maar na een half uur was het al beter!![]()
quote:
quote:
Wanneer doe je mij eens?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:50 schreef O-Ren het volgende:
[..]
gelukkig.......vooral die staarten waren erg leuk
![]()
Nee sorry Jij moet mij eerst doen!quote:
Nintendoquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:53 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Nee sorry Jij moet mij eerst doen!![]()
Dat hadden we afgesproken![]()
Topquote:
Lijkt me heerlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
TopRond begin juni in de sauna in Noorwegen
Ja. Leuk.quote:
Baardjes maar ik had net toch nog weer even natte oogjesquote:
Die gast op het dak met die skiesquote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Baardjes maar ik had net toch nog weer even natte oogjes
http://www.kicken.com/funnyfiles2/www.kicken.com-klassiekers.wmv
Ja die ken ik welquote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:28 schreef Chocobo het volgende:
Het werkt helaas niet hier op mijn werk B. maar dit is dat hilarische filmpje van die gozer die een schep op zijn achterhoofd gemept krijgt![]()
![]()
http://www.holylemon.com/funny-video-clips/thatsgottahurt.html
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:11 schreef Bastard het volgende:
Brown hoeft niet te reageren trouwens.
die brak opzekers zijn scheenbeenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die gast op het dak met die skiesDat verzin je toch niet
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:31 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
carro kan je anders ook wel knippen![]()
WHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA ... zo hard..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:21 schreef Bastard het volgende:
http://www.t39a.rwth-aach(...)ekkenVoorHetRaam.wmv
Ja ik ook... vond het wel een coole plaat maar heb hem nu te vaak gehoord .....quote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:42 schreef Bastard het volgende:
Ben die my my my plaat wel zat eigenlijk nu
nee?
Ja 'lullig' ookquote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:09 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA ... zo hard..![]()
*zucht* .......................quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:18 schreef GinaG het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar het ''Frans'' dat ik kan, deel ik lekker niet met jou![]()
Wat ben je toch raar !quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:18 schreef GinaG het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHA ... Pas valt echt weg bij het HOOLIE zijn van AL trouwensquote:
Ik ben nog in opleiding,.......quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:25 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHA ... Pas valt echt weg bij het HOOLIE zijn van AL trouwens
Jij bent echt een beetje oversexed wa?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:18 schreef GinaG het volgende:
Ah bon.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:18 schreef GinaG het volgende:
[..]
Neigt naar het vieze toe !quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jij bent echt een beetje oversexed wa?
Suce moi la bite, salope !quote:
Best bier drinkers ookquote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:34 schreef Strolie75 het volgende:
Ow mijn god...witte negers!![]()
![]()
http://www.superdudes.nl/KrazyBone/pics
Probeert ie zo te kijken ofzo:quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:37 schreef Chocobo het volgende:
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Hier moest ik zoooooooooo om lachen,... dat hoofd !!!
[afbeelding]
Wat een loser!! En dat is dan nog redelijk aantrekkelijk in vergelijking met wat ik zaterdag met stappen allemaal weer ben tegengekomenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:37 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
Whehehe, en dan voor de spiegel gaan staan ook.. met die tegeltjes en die tandenborstelte..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:37 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
Voel je vooral niet aangesprokenquote:
quote:
Ohw pleasequote:
Boeien, zolang hij maar inslaat nadat ik Resident Evil 4 heb gespeeld.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:13 schreef Bastard het volgende:
OK.. wat doe je.. klapt dat ding die komeet.. komeet raakt van koers daardoor, en stevent zo af op de aarde.. Thnx NASA, nice job
http://www.nu.nl/news.jsp?n=466932&c=81
Je zit iig in het juiste topic !quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:47 schreef QueenR het volgende:
[..]
Waar zijn alle mooie mannen gebleven!! GIJS!!!!
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 17:13 schreef ChOas het volgende:
Thuis
MacExpo begint over 47 minuten!!!
Dit gaat een duur jaar worden
dit was idd zijn laatste Dakar...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 18:42 schreef Bastard het volgende:
Fabrizio Meoni verongelukt in Dakar Rally
Weer een dooie in de Dakar, en niet de minste ook
Wat een rally
Serieus... ze rijden dit jaar vanuit Barcelona.. dus je sig hoort aangepast te wordenquote:
Terwijl la dakar mooier isquote:Op dinsdag 11 januari 2005 19:20 schreef Magneet het volgende:
en het heet ook Le Dakar
Hier, pak aaaaaaaaaanquote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:26 schreef Magneet het volgende:
[..]
hmm nu twijfel ik zou ook la dakar kunnen zijn
quote:Op de officiële website van Square Enix heeft men bevestigd dat het rollenspel Dragon Quest VIII ook in Noord-Amerika zal verschijnen. Details zijn nog niet vrijgegeven. Door deze aankondiging is de kans ook wat groter dat het spel in Europa verschijnt.
Dragon Quest VIII zal exclusief voor de PlayStation 2 verschijnen. Dit spel, dat onlangs in Japan werd gelanceerd, werd goed ontvangen door de pers en stond een aantal weken op de eerste plaats in de Japanse verkooplijsten.
En wanneer komt die in europa?? ziet er mooi uit!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:22 schreef Strolie75 het volgende:
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSS!!!!
[..]![]()
![]()
Geen idee, zal op z'n vroegst eind van het jaar zijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:37 schreef QueenR het volgende:
En wanneer komt die in europa?? ziet er mooi uit!![]()
misschien eens kijken of mijn ex hem mee kan nemen dan, die zit nu in azie..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geen idee, zal op z'n vroegst eind van het jaar zijn.Ik importeer hem in elk geval.
![]()
Kheb geen idee wat het zijn... maar ik hou het ook allemaal niet meer bij die gadgets.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:13 schreef ChOas het volgende:
Deze staat binnenkort bij mij in huis: http://www.apple.com/macmini/
En dan neem ik er zo een voor de gein bij: http://www.apple.com/ipodshuffle/
Vraag je meteen een cursus Japaans erbij?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:45 schreef QueenR het volgende:
misschien eens kijken of mijn ex hem mee kan nemen dan, die zit nu in azie..![]()
Als ik het goed lees is die ipodshuffle een soort mini-ipod. Je kunt er 250 liedjes op gooien en hij gooit ze door elkaar. Ideaal voor in de trein en tijdens het sporten, zeker voor dat geld. Een gewone ipod vind ik veels te duur en te lomp.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:49 schreef Bastard het volgende:
Kheb geen idee wat het zijn... maar ik hou het ook allemaal niet meer bij die gadgets.
Godverquote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:22 schreef Strolie75 het volgende:
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSS!!!!
[..]![]()
![]()
Importeren bevalt me prima. Je hebt games vaak eerder en stukken goedkoper.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:55 schreef Chocobo het volgende:
GodverNu nog hopen op een PAL release
spreek ik al jaren vloeiendquote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vraag je meteen een cursus Japaans erbij?
Mjah, ik zit er ook over te denken om dat te doen. Aan de ene kant mis je dan wel garantie en dergelijke, maar het scheelt zoveel tijd en geldquote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Importeren bevalt me prima. Je hebt games vaak eerder en stukken goedkoper.![]()
Ik denk dat ik bij de volgende generatie maar meteen voor NTSC-consoles ga.
tis wel een slim ideequote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, ik zit er ook over te denken om dat te doen. Aan de ene kant mis je dan wel garantie en dergelijke, maar het scheelt zoveel tijd en geld
is volgens mij wel een goed plan... maar toch om een of andere reden nog niet uitvoerbaarquote:
Herkenbaar probleemquote:Op woensdag 12 januari 2005 00:20 schreef QueenR het volgende:
[..]
is volgens mij wel een goed plan... maar toch om een of andere reden nog niet uitvoerbaar![]()
quote:Vernietigende aanval zal internet binnen 10 jaar treffen'
Gepost door Peter (The_Duce) UIN: 109471974 - Bron: Actueel.nl
Gepubliceerd: woensdag 12 januari 2005 @ 02:14
Scootmobiel had ons via de nieuws-submit te melden:
Uit een onderzoek gehouden onder 1300 internetpioniers, academici en directeuren blijkt dat deze groep de toekomst van het internet somber inziet. Volgens hen zal binnen de komende 10 jaar het internet door een "vernietigende aanval" getroffen worden en zullen overheden "networked devices" gebruiken om burgers te bespioneren.
De steeds groter wordende rol van het internet in de huidige samenleving zal ervoor zorgen dat terroristen het als een steeds belangrijker doelwit zullen gaan beschouwen. Gekoppeld aan de huidige situatie, waarbij er dagelijks nieuwe virussen worden gemaakt en talloze denial of service (Ddos) aanvallen plaatsvinden, denkt 66% dat het internet of het electriciteitsnetwerk getroffen zal worden.
Dus een normale ipod heeft geen eens een shuffle functie ?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als ik het goed lees is die ipodshuffle een soort mini-ipod. Je kunt er 250 liedjes op gooien en hij gooit ze door elkaar. Ideaal voor in de trein en tijdens het sporten, zeker voor dat geld. Een gewone ipod vind ik veels te duur en te lomp.
Dus een normale ipod heeft geen eens een shuffle functie ?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als ik het goed lees is die ipodshuffle een soort mini-ipod. Je kunt er 250 liedjes op gooien en hij gooit ze door elkaar. Ideaal voor in de trein en tijdens het sporten, zeker voor dat geld. Een gewone ipod vind ik veels te duur en te lomp.
Jawelquote:Op woensdag 12 januari 2005 07:15 schreef Bastard het volgende:
Die dubbele post valt niet eens op met die posts van struikje.
Hier en daar gewoon afgeslacht als wilde varkens in een moskee, maar voor de rest wel lekker.quote:
Zo hoort hetquote:Op woensdag 12 januari 2005 07:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hier en daar gewoon afgeslacht als wilde varkens in een moskee, maar voor de rest wel lekker.
Nope, KOTOR2 en Forza Motorsportsquote:Op woensdag 12 januari 2005 07:53 schreef gijsje79 het volgende:
Ha ha.
Ga je ook nog Outlaw Golf 2 halen?
Ja Forza zekers.quote:Op woensdag 12 januari 2005 08:03 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nope, KOTOR2 en Forza Motorsports
Nachtddienst gehad?? Nou welterusten dan maar!quote:Op woensdag 12 januari 2005 08:05 schreef gijsje79 het volgende:
Ik ga dat monster es uitlaten en dan naar bed.
Werkse allen.
Wij kopen altijd ook dezelfde games hequote:Op woensdag 12 januari 2005 08:05 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja Forza zekers.
Brothers in arms lijkt me ook erg cool.
En natuurlijk UC2.
quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2005 08:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
damn ..... ik kan geen userid van jou vinden
6 uur begonnen, 8,50 nuquote:Op woensdag 12 januari 2005 08:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zit je werkdag er al niet bijna op Gijs?
En om half 5 weer thuisquote:Op woensdag 12 januari 2005 08:51 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
6 uur begonnen, 8,50 nu
Bijna 3 uur erop zitten
Zoooooooooooooooooo`n hekel aan die schijtwekker om 4,35 uur
Ook veels te vroeg Gijs...quote:Op woensdag 12 januari 2005 08:51 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
6 uur begonnen, 8,50 nu
Bijna 3 uur erop zitten
Zoooooooooooooooooo`n hekel aan die schijtwekker om 4,35 uur
als hij hier moet inloggen heeft hij een uid nodig.... en als hij dat heeft dan kan ik "leuke" dingen doenquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2005 09:11 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
als hij hier moet inloggen heeft hij een uid nodig.... en als hij dat heeft dan kan ik "leuke" dingen doen![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2005 08:05 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Brothers in arms lijkt me ook erg cool.
quote:
het zou wel cool zijnquote:
dat dan weer welquote:Op woensdag 12 januari 2005 09:48 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
het zou wel cool zijnben je lekker aan het knallen hoor je ineens shut up foollll
Zon zin in dat spelquote:Op woensdag 12 januari 2005 09:22 schreef -Struikrover- het volgende:
B, ken je deze site?
http://www.webquad.com/forza/
Staat ook een link naar een preview http://xbox.advancedmn.com/article.php?artid=3868
In HALO te horen krijgen "Go hide yourself" is nooit grappigquote:Op woensdag 12 januari 2005 09:48 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
het zou wel cool zijnben je lekker aan het knallen hoor je ineens shut up foollll
ik dacht al is dat een aarbeving maar jij was uit bed gevallenquote:
Ten eerste,..... je grap suckedquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:01 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik dacht al is dat een aarbeving maar jij was uit bed gevallen
Mogguh Sliertenslingerende slangemens
dat die grap sucked weet ik maar boeiuh!quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ten eerste,..... je grap sucked
Ten 2e haal je 2 mensen door elkaar geloof ik
niet grappig oooookquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:01 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik dacht al is dat een aarbeving maar jij was uit bed gevallen
Mogguh Sliertenslingerende slangemens
Jaaaaaaaaaaaaa, had ik gisteren toen ik even in level 10 belande.quote:Op woensdag 12 januari 2005 09:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
In HALO te horen krijgen "Go hide yourself" is nooit grappig
Gijs in Forza.. als je schade rijdt met een auto.. kost het "geld" om hem weer op te knappen.. anders blijf je gewoon rond rijden, ook op live met bv een kapotte bumper bv. Zooo stoerquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:10 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa, had ik gisteren toen ik even in level 10 belande.
moet je allemaal tegen level 11, 12 & 13
Stay out of the way
Go hide yourself
You suck![]()
![]()
Brown, als je van racegames houd, LEEEESSSSS DIT!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:As if the racing were not enough, Forza offers a mode which truly shoves it above the competition (you’re all thinking it so I’ll say it: GT4).. What mode can do this? Simply put, Forza has a customization system which makes games like Need for Speed Underground cry in envy.
quote:The textures have to be some of the very best which I have ever seen – whether it be in Halo 2, or Ninja Gaiden, Forza has got them beat
kan je dat ook uitzetten anders is het niks voor mijquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs in Forza.. als je schade rijdt met een auto.. kost het "geld" om hem weer op te knappen.. anders blijf je gewoon rond rijden, ook op live met bv een kapotte bumper bv. Zooo stoer
De bodywork etc is allemaal gebouwd zoals de echte merken, met dezelfde voordelen er van
Voor jouw hebben ze ABS, EPS en stability controlquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:20 schreef Magneet het volgende:
[..]
kan je dat ook uitzetten anders is het niks voor mij
quote:....you should know that Forza Motorsport is thru-and-thru, a truly bred simulation. Don’t expect to get a PGR3 or Burnout 4 out of Forza, because if you even attempt to play this game like you would the previous two you will find yourself spinning.....
quote:The assists consist of Stability Control, Traction Control, and ABS. Surprisingly, each one of these assists actually effects how your car handles in a very evident way. Most games offer assistance in name, but you never notice it while actually playing. In Forza however, they even included three lights at the bottom right of your screen which reveal to you which assist is working. Now if you do not think that these assists effect how you drive, turn all of them off and attempt to drive as you had been before. I am willing to put money down on the fact that if you do what I just said, you will total your car in no time flat.
Ik ga express schade rijden aanbrengen bij jequote:Op woensdag 12 januari 2005 10:20 schreef Magneet het volgende:
[..]
kan je dat ook uitzetten anders is het niks voor mij
Ook aan het gillen Gijs?quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:24 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Voor jouw hebben ze ABS, EPS en stability control
[..]
[..]
Komt Forza morgen al voor julliequote:Op woensdag 12 januari 2005 10:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ook aan het gillen Gijs?
ZOOOOONNN ZIN IN!!!
Wat was de release datum ook alweer, morgen?
Nee.. ergens in April "als het goed is"quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Komt Forza morgen al voor jullieIk dacht dat het nog niet bekend was ! Dat worden weer game vullende avonden
quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee.. ergens in April "als het goed is"
Maar voor die tijd knallenwe nog in Unreal Chamionship 2Halo 2
ik doe mee met Forzaquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cho? Strol? Resi 4 is verzonden![]()
Ik stel Paper Mario maar even uit tot na Resi 4quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:50 schreef Chocobo het volgende:
RESIDENT EVILLLLL 4 IS GESHIPPPPPPEEEDDDD !!!!!!![]()
![]()
Items Shipped on Wednesday, January 12 2005 Invoice #987978 more information
• 1 of: Resident Evil 4 @ $65.95ea.
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:30 schreef Thor-Nexium het volgende:
Morguh mensen
We gaan genieten Gijsquote:Op woensdag 12 januari 2005 11:00 schreef silver-surfer het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Items Shipped on Wednesday, January 12 2005 Invoice #7muhuhuhu more information
• 1 of: Resident Evil 4 @ $65.95ea.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga je niet voor unreal championship 2 gijs?quote:
Je hebt geen idee... echt.quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:53 schreef Magneet het volgende:
Unreal komt er bij mij niet in, kutspel
Ik hou het wel ff vol met Halo 2 tot april Gijs, vermaak er me nog prima meequote:Op woensdag 12 januari 2005 11:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ga je niet voor unreal championship 2 gijs?
Filmpje wel gezien van 100 mb dan?
Ja voor 6 euro doe ik niet moeilijk zeg maar.... heb op 21 december wat besteld daar en is nog niet binnen met de standaard shippingquote:Op woensdag 12 januari 2005 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We gaan genieten GijsIk heb alleen last van mijn shipping
IK heb gewone gekozen
Unreal is alleen beter dan halo2 qua shooter.. maar okquote:Op woensdag 12 januari 2005 11:17 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik hou het wel ff vol met Halo 2 tot april Gijs, vermaak er me nog prima mee. Daarna heb ik het wel ff gezien met shooters. Full-time racing word het dan
Ik weet het Gijs, maar met koeriersdiensten heb je grote kans dat je importrechten moet dokkenquote:Op woensdag 12 januari 2005 11:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja voor 6 euro doe ik niet moeilijk zeg maar.... heb op 21 december wat besteld daar en is nog niet binnen met de standaard shippingNee,... DHL duurde 3 dagen dus net voor of net na het weekend game ik RE4
Timesplitters 3. Je hebt geen ideeeeeeeeeeeeee Gijs.quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Unreal is alleen beter dan halo2 qua shooter.. maar ok
We gaan zeker geniet gijsje.... de cube komt eindelijk weer met iets moois... en wat voor iets!!quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We gaan genieten GijsIk heb alleen last van mijn shipping
IK heb gewone gekozen
Ben je er wel blij mee danquote:Op woensdag 12 januari 2005 11:29 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
maar op aanraden van Cho heb ik DHL gedaan..![]()
Nee, ik ga nog voor de moeder der shooters.. die grafix, snelheid, wapens, is ongeevenaard in Unreal champ 2... valt alles onder wat mij betreft. Dus of er moet een onwijze review worden geplaatst over timesplitters dat ik nog twijfel, of het word m gewoon niet.quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Timesplitters 3. Je hebt geen ideeeeeeeeeeeeee Gijs.
Dat zeg je omdat je suckt in Halo 2quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Unreal is alleen beter dan halo2 qua shooter.. maar ok
Objectieve reviews bestaan niet. Hoe kan je anders een mening geven over een spelquote:die zijn subjectief
Ok, let me refrase that:quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Objectieve reviews bestaan niet. Hoe kan je anders een mening geven over een spel![]()
Nee, omdat ik meer snelheid, chaos en beter beeld wil hebbenquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:08 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dat zeg je omdat je suckt in Halo 2
Koop dan een fatsoenlijke Breedbeeld TVquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, omdat ik meer snelheid, chaos en beter beeld wil hebben
Stil nou maar, je zal wel zienquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:24 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Koop dan een fatsoenlijke Breedbeeld TV
wkjwquote:Op woensdag 12 januari 2005 13:04 schreef chibibo het volgende:
Gaat weer lekker op FOK!games. Wil je een reactie plaatsen, krijg je de melding "what ARE you doing ?".
Ik vind Halo regelmatig al te snel gaan. Kan het niet bijhouden, schiet er met mikken enzo al voorbij danquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Unreal is opzeker beter dan Halo 2Puur als shooter zal Unreal ook wel beter zijn dan TS3 zelfs.
Unreal is ook meer voor advanced gamersquote:Op woensdag 12 januari 2005 13:18 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik vind Halo regelmatig al te snel gaan. Kan het niet bijhouden, schiet er met mikken enzo al voorbij dan![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2005 13:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Unreal is ook meer voor advanced gamers
We "werken" niet allemaal thuis.quote:Op woensdag 12 januari 2005 13:29 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]je komt bij Halo 2 niet eens bij me in de buurt
![]()
quote:
Dat is Prudjequote:Op woensdag 12 januari 2005 13:54 schreef mr_Brown het volgende:
ik kwam in mijn nedstat de url tegen van een site die ik 2 jaar geleden voor een ex collega van me heb gemaakt..... toen was ik al aan het fotoshoppen
site is fucked up, maar sommige foto's ben ik nog steeds wel trots op
http://www.angelfire.com/punk4/hennep/
Welke foto'squote:Op woensdag 12 januari 2005 13:54 schreef mr_Brown het volgende:
ik kwam in mijn nedstat de url tegen van een site die ik 2 jaar geleden voor een ex collega van me heb gemaakt..... toen was ik al aan het fotoshoppen
site is fucked up, maar sommige foto's ben ik nog steeds wel trots op
http://www.angelfire.com/punk4/hennep/
Klik op zijn foto EIquote:
quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2005 14:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
hij heeft wel wat van dat skelet ja
Geen idee wat het is maar ik kan niet wachtenquote:
Kruisje?quote:Op woensdag 12 januari 2005 14:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen idee wat het is maar ik kan niet wachten![]()
Apart.quote:
De lege inhoud doet mij vermoeden dat het hier een Nintendo spel betreftquote:
AAAAUUUUWWWWWquote:Op woensdag 12 januari 2005 15:05 schreef Chocobo het volgende:
TERINGVriendin castreert vriend eigenhandig
quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:07 schreef Chocobo het volgende:
GOOO SURFER : Vetrollen redden man van kogel
Al voor een tweede keer uitgesteld dus.....quote:
Eindbeeld? Wie is dat?quote:Op woensdag 12 januari 2005 16:41 schreef -Struikrover- het volgende:
Moet nog iets van Halo 2 komen ook in Februari.
Eindbeeld zei iets van ; See you in Februari 2005
Als je het spel op hard uitspeelt ofzo maar aangezien jij het spel nog helemaal niet hebt uitgespeeld weet je dat nietquote:
De ruines.. zitten allemaal snipers in een vallei, daar dus.quote:Op woensdag 12 januari 2005 16:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als je het spel op hard uitspeelt ofzo maar aangezien jij het spel nog helemaal niet hebt uitgespeeld weet je dat nietWaar ben je gestopt ergens ?
Niet bekend dusquote:Op woensdag 12 januari 2005 16:54 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Beeld op je tv als je het uitspeeld, na de credits
Strol had wel een punt laatst Gijs,... net die gehele Mercenaries review gelezen voor Xbox bij IGNquote:Op woensdag 12 januari 2005 16:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
De ruines.. zitten allemaal snipers in een vallei, daar dus.
Ja ik wil gewoon de tijd die ik heb om te gamen, maximaal benutten op LIVE
Zou nu wel een bad motherfucker wezen in het spel, omdat ik de snelheid snel ben gewend, speel ik denk wel door de SP heen met gemak ook. Maar gewoon geen zin meer in
Ja had het nog niet bekeken eigenlijk ... SP game alleen he.quote:Op woensdag 12 januari 2005 16:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Strol had wel een punt laatst Gijs,... net die gehele Mercenaries review gelezen voor Xbox bij IGNHeeeeeel cool spel
Opzekers iets voor jou !
regenwormquote:Op woensdag 12 januari 2005 16:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Strol had wel een punt laatst Gijs,... net die gehele Mercenaries review gelezen voor Xbox bij IGNHeeeeeel cool spel
Opzekers iets voor jou !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |