abonnement Unibet Coolblue
pi_48067850
quote:
Op donderdag 5 april 2007 20:09 schreef amaranta het volgende:
en ook nog niet verzonden zag ik zojuist op de pagina
Ik heb hem ook nog niet. Valt me een beetje tegen van ze....
pi_48068535
Hier ook even:

Paramount Home Entertainment Benelux brengt op 5 april 2007 het tweede seizoen van de legendarische TV-serie Twin Peaks op DVD uit. Na de succesvolle DVD-lancering van seizoen 1 begin 2002 zal de mysterieuze dood van Laura Palmer eindelijk worden onthuld... FOK! geeft in samenwerking met Paramount Home Entertainment Benelux vijf DVD-boxen weg. Zit jij binnenkort ook aan de buis gekluisterd?

Klik ***hier*** om naar de prijsvraag te gaan.


pi_48068553
GVD.

Jaren zit je er op te wachten, en dan is -ie er gewoon opeens. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_48069849
Beeldkwaliteit is echt uitstekend!

Nu wil ik seizoen 1 ook in die kwaliteit!
pi_48070283
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 02:41 schreef Toad het volgende:

[..]

Ik heb hem ook nog niet. Valt me een beetje tegen van ze....
de status staat bij mij ook nog steeds op 'wordt verwerkt'. Zul je natuurlijk zien dat 'ie pas ergens volgende week verzonden wordt
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_48083742
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 07:59 schreef Vagere_Hein het volgende:
Hier ook even:

Paramount Home Entertainment Benelux brengt op 5 april 2007 het tweede seizoen van de legendarische TV-serie Twin Peaks op DVD uit. Na de succesvolle DVD-lancering van seizoen 1 begin 2002 zal de mysterieuze dood van Laura Palmer eindelijk worden onthuld... FOK! geeft in samenwerking met Paramount Home Entertainment Benelux vijf DVD-boxen weg. Zit jij binnenkort ook aan de buis gekluisterd?

Klik ***hier*** om naar de prijsvraag te gaan.


[afbeelding]
Ik wil via deze weg met klem vragen om die prijsvraag zo streng mogelijk na te kijken, zodat ik straks als één van de weinigen met het juiste antwoord deze door mij zo begeerde DVD-box win.
pi_48083867
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 09:56 schreef Brammie1 het volgende:

[..]

de status staat bij mij ook nog steeds op 'wordt verwerkt'. Zul je natuurlijk zien dat 'ie pas ergens volgende week verzonden wordt
Bol heeft me zonet gemaild dat 'ie is verzonden.
pi_48085563
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 16:56 schreef Toad het volgende:

[..]

Bol heeft me zonet gemaild dat 'ie is verzonden.
ik heb ook net een mailtje ontvangen morgen twin peaks seizoen 2
Wel lekker blijven plakken hè?
  vrijdag 6 april 2007 @ 18:17:42 #259
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_48086398
Ja ik ook
.
  vrijdag 6 april 2007 @ 18:20:26 #260
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_48086483
Een vriend van me heeft hem vandaag voor me gehaald bij van leest (met 20% werknemerskorting)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zaterdag 7 april 2007 @ 15:22:10 #261
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_48110610
Hapert bij jullie de 2e disc (aflevering 11 t/m 14) ook zo?
.
pi_48110982
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 15:22 schreef Baba-O-Riley het volgende:

Hapert bij jullie de 2e disc (aflevering 11 t/m 14) ook zo?
Ben ik nog niet. Laat het nog wel weten als het zo is.

Na 2 afleveringen gezien te hebben vind ik seizoen 2 nu al .
pi_48115004
ook binnengehaald
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 7 april 2007 @ 20:15:38 #264
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_48117985
Ik heb 'm

En die 2e disc moet ik dan maar ff testen, zodat ik hem evt kan terugbrengen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_48120311
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 15:22 schreef Baba-O-Riley het volgende:

Hapert bij jullie de 2e disc (aflevering 11 t/m 14) ook zo?
net 11 gekeken. Dat ging allemaal prima.
  zondag 8 april 2007 @ 22:28:28 #266
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_48128188
Hm.. hier ook geen problemen meer.. wat vreemd..

Het is wel verslavend zeg. Heb al in een ruk door zitten kijken. ik ben nu net begonnen met aflevering 15.. Heerlijk om de afleveringen weer te zien. Veel dingen kon ik me nog wel herinneren van heel lang geleden

Ik heb nu ook die kippenvelscene
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gekeken. Die durfde ik in 1991 niet te kijken, maar nu wel. Was toch eigenlijk minder eng dat ik hem had voorgesteld, maar wel kippenvel. Ook vind ik BOB nu niet meer zo erg als vroeger.

Morgen weer verder kijken
.
pi_48128487
Ga zo beginnen aan het tweede deel. Geen problemen gehad bij disc 2.
pi_48128883
Weet één van jullie trouwens wat er op de achterkant van de box staat? Ik zag hem gisteren in de winkel liggen en las de tekst : "some episodes have been edited..." (of iets wat daar op leek). De rest van de zin kon ik niet lezen omdat er stickers overheen geplakt waren. Ik ben nu toch eigenlijk wel nieuwsgierig naar de boodschap.
  zondag 8 april 2007 @ 22:48:42 #269
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_48129149
De volledige tekst is: "Some episodes may be edited from their original network versions". Maar de laatste keer dat ik Twin Peaks gezien heb was in 1991/2, dus weet niet of er echt duidelijk geknipt is in de afleveringen. Volgens mij niet, hoor.
.
pi_48129376
quote:
Op zondag 8 april 2007 22:48 schreef Baba-O-Riley het volgende:

De volledige tekst is: "Some episodes may be edited from their original network versions". Maar de laatste keer dat ik Twin Peaks gezien heb was in 1991/2, dus weet niet of er echt duidelijk geknipt is in de afleveringen. Volgens mij niet, hoor.
Misschien hebben ze die "Previously on Twin Peaks..."-stukjes eruit geknipt? Iedere andere minuut zou een regelrechte schande zijn, op het muzikale intermezzo van James, Donna en Maddy na.
pi_48129434
quote:
Op zondag 8 april 2007 22:53 schreef ZomerDagDromer het volgende:

[..]

op het muzikale intermezzo van James, Donna en Maddy na.
Hehehe....
Sowieso word ik een beetje moe van het geneuzel van James en Donna.

[ Bericht 1% gewijzigd door Toad op 08-04-2007 23:05:31 ]
  zondag 8 april 2007 @ 23:09:29 #272
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_48130211
quote:
Op zondag 8 april 2007 22:53 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Misschien hebben ze die "Previously on Twin Peaks..."-stukjes eruit geknipt?
Dat zou het inderdaad kunnen zijn!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
pi_48130492
Waar kan ik de 'log lady intro's' vinden? Er is helemaal geen menu waar je die kunt selecteren
Wel lekker blijven plakken hè?
  zondag 8 april 2007 @ 23:51:45 #274
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_48132248
quote:
Op zondag 8 april 2007 23:14 schreef Brammie1 het volgende:
Waar kan ik de 'log lady intro's' vinden? Er is helemaal geen menu waar je die kunt selecteren
Geen idee, moet ik morgen eens even gaan zoeken. Je kunt ze in ieder geval wel hier na lezen. Trouwens een erg goeie site, TwinPeaksOnline
.
pi_48133636
quote:
Op zondag 8 april 2007 23:14 schreef Brammie1 het volgende:
Waar kan ik de 'log lady intro's' vinden? Er is helemaal geen menu waar je die kunt selecteren
Vage shit ja. Het staat wel in de beschrijving op de achterkant maar in het menu zelf is het niet te selecteren... Zouden het soms Easter Eggs zijn?

Bij seizoen 1 kon je ze toch ook gewoon selecteren?

EDIT:

Ik krijg het gevoel dat ze het een en ander vergeten zijn bij de NL discs...
quote:
When Twin Peaks made its cable debut, series co-creator David Lynch filmed introductions for each episode featuring the “Log Lady,” Catherine E. Coulson. The season two DVDs include these introductions. Viewers have the option of watching the introductions before the episodes or watching them separately. Another option is not to watch them at all. While it is nice that these were included, they most certainly aren’t necessary for the enjoyment of the show.

Each disc contains an interview with a member of the series’ creative team. Jennifer Lynch, author of Laura Palmer’s Diary, is featured on disc one (3:49). Lynch discusses how she was given much leeway in creating Laura Palmer’s back story, and at one point she was one of only three people who knew exactly who killed Laura Palmer. Todd Holland, who directed episodes 11 and 20, is interviewed on disc two (4:13) and reveals how he came up with the memorable opening shot that kicks off episode 11. Disc three features Caleb Deschanel, director of episodes 15 and 19 (4:22). He talks about why he feels the series is much more realistic than it is often given credit for. Duwayne Dunham, director of episodes 18 and 25, takes center stage on disc four (4:03). He gives his theory of why the series has endured and divulges that the pilot’s original title was Northwest Passage. The director of episode 27, Stephen Gyllenhaal, discusses the series’ actors on disc five (3:45). Finally, director Tim Hunter (episodes 16 & 28) is included on disc six (2:44). These interviews don’t really add up to much – they are too brief to provide much information.

http://www.tvdvdreviews.com/twinpeaks2.html
EDIT EDIT

Even rondneuzen op Google geeft me het volgende resultaat:
quote:
Bij mij staan er geen log lady introducties op disc 1Sad
Terwijl op de box staat dat die er bij IEDERE aflevering zouden zijn.
Is dat bij jullie ook zo?
quote:
Yup, ik mis ook de log lady introducties bij deel 1 van het 2de seizoen, alsook een aantal extras zoals de scriptnotes, Wrapped in Plastic materiaal, etc....
quote:
Zelfde probleem hier.

Volgens mij zaten de grotere interviews (met Jennifer Lynch etc.) in Amerika verspreid over alle zes de discs, dus 1 interview per disc.

In de region 2 versie zitten ze allemaal op de laatste 3 discs, wat ook de enige discs met Log Lady intro's zijn.

Echt ontzettend irritant, juist die Log Lady intro's zijn zo goed.

Ik heb geprobeerd een e-mail adres van Paramount Nederland te vinden, maar dat is schier onmogelijk.

Ik heb wel een postadres gevonden, dus ik ga een ouderwetsche brief sturen. Ik raad jullie aan hetzelfde te doen.

Paramount Home Entertainment Benelux
Van Hengellaan 25
1217 AR Hilversum
Je moet dus de region 1 versie hebben....

[ Bericht 14% gewijzigd door PDOA op 09-04-2007 00:50:48 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')