De datum staat in de filenaamquote:Op zondag 30 januari 2005 13:08 schreef J.A.N.A. het volgende:
.sis niet geinstaleerd![]()
Heb je al eens wat gespeeld met dat .dm1 file, importeren in exel of acces bijvoorbeeld? Ik heb openoffice en daar lukt het igg niet mee. Openen met kladblok gaat wel is ook te lezen maar geeft ook een hoop rommel...
Ik vind het maar raar dat de support knop op hun website nix doet.![]()
Leuk hč!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Februari!
Goeiemorgen allemaal! Oh Jana? Ik heb die dm1 geprobeerd te importeren in Excel, maar dat werd dus een klerezooiff uitvissen hoe dat moet... Misschien met een find-replace de veld- en record scheidingen geschikt maken voor Excel of zo... Ik pruts nog ff verder
Ja klopt, dat ging op de Psion 5mx al zo, en op de 9210 trouwens ook....quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:00 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Leuk hč!
Heb jij al eens een copy gemaakt van de map c:\system\mail op je p910 daar moet ook alles in staan, ook erg onoverzichtelijk want het zijn wel er veel mapjes...![]()
quote:
Heb jij ook al last van je rug??quote:Op zondag 6 februari 2005 14:24 schreef Troel het volgende:
Ik heb gisteren bijna twee uur in het Lutterzand gewandeld terwijl mijn rug nog steeds een beetje kuren heeft. Dat was niet fijn, ook al was het lekker om even buiten te zijn.
Ik help het je hopenquote:Op zondag 6 februari 2005 16:24 schreef Troel het volgende:
Ja, al een week of twee dat het er af en toe inschiet. En ja, ik weet het, ik moet gewoon naar de huisarts om een verwijzing te vragen naar de fysiotherapeut. Na één keer kraken zal de boel wel weer goed zitten.
Nee iddquote:Op zondag 6 februari 2005 21:50 schreef Troel het volgende:
hmm, dat klinkt niet lekker.
Oh dan mis je wel iets hoor.... dat speelt al maanden namelijk...quote:Op zondag 6 februari 2005 22:21 schreef Troel het volgende:
Zo onbekend is je vriendin hier nou toch ook weer niet dat ik haar nog nooit ben tegengekomen, maar dat ze last van haar rug had wist ik niet
Haaksbergenquote:Op zondag 6 februari 2005 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij moeten ook nog steeds eens in Breda langs... Waar moet jij vandaan komen?
maar alleen buiten onzinquote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
inhoudloosheid troef
daar! Het is vriend fotnalix!
Berucht baggeraar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |