abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 september 2001 @ 00:42:36 #1
16064 xp-nick
Expierence Me *ja dat ben ik*
pi_1729100
Ik heb een heel akelig gevoel in m'n kop! meestal als ik zoiets heb, zit ik ook nog es vaak goed ook!, ik hoop dat het niet zo is, maar.... ik denk dat america of rusland vandaag iets gaat doen!
[b] http://www.stadmaastricht.com/forum (de experience voor mensen uit limburg) [/b]
  dinsdag 25 september 2001 @ 00:45:18 #2
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_1729116
Mmmmmm zou niet zo leuk zijn....Hoop dat je het mis hebt in dat geval..
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_1729118
Dat je het hebt gepost heeft geholpen denk ik. Nu zal er vannacht niks gebeuren. Anders wordt deze post namelijk erg luguber.

Kweenie, maar dat heb ik meestal. Dat als ik aan een eng scenario denk dat kan gebeuren, dat ik dan meteen weet dat het niet kan OMDAT ik eraan gedacht heb.

Begrijp je dat? Of lul ik vaag?

pi_1729121
is het niet vannacht?
  dinsdag 25 september 2001 @ 00:58:08 #5
16064 xp-nick
pi_1729196
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 00:45 schreef Dixidito het volgende:
Dat je het hebt gepost heeft geholpen denk ik. Nu zal er vannacht niks gebeuren. Anders wordt deze post namelijk erg luguber.

Kweenie, maar dat heb ik meestal. Dat als ik aan een eng scenario denk dat kan gebeuren, dat ik dan meteen weet dat het niet kan OMDAT ik eraan gedacht heb.

Begrijp je dat? Of lul ik vaag?

begrijp ik idd!

heb gewoon zo raar gevoel als ik naar buiten kijk..

[b] http://www.stadmaastricht.com/forum (de experience voor mensen uit limburg) [/b]
  dinsdag 25 september 2001 @ 01:07:51 #6
5981 Ettepet
Schrijft veelzeggend weinig
pi_1729265
Dat Amerika of Rusland wat gaan doen vandaag? In reactie waarop dan?

Voor beide landen zie ik geen directe aanleiding om meer te doen dan troepenopbouw, logistieke opbouw, afstemmen en uitbreiden van de coalitie, meer geheime troepen plaatsen in en rond Afghanistan, enz. enz.

De enige actie die ik verwacht waar je wakker van kunt liggen is een zeer geweldadige aanslag door extremisten. Daarop kan dan misschien op vrij korte termijn een zeer grove reactie volgen van het Westen. Een aanslag van extremisten kan vrij gemakkelijk in Nederland plaatsvinden, mochten ze ons land interessant genoeg vinden. Laten we het hopen van niet....

Deze zin loopt dood. Deze gaat door...
pi_1729321
Wat leven we toch ergens in een mooie tijd hè. Dat Amerika en Rusland aan dezelfde kant van de streep staan.
I´m back.
pi_1729339
Ik denk dat die ene boer in rusland vandaag zn koe gaat slachten
Ik denk dat ik het wel eens eerder vergeten ben.
  dinsdag 25 september 2001 @ 01:28:57 #9
15655 RexMundi
Herr Doktor bitte...
pi_1729352
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat radioactieve FALL OUT van Kaboel naar Amsterdam waait? Een dag, een week ofzo?

Sla maar vast groenten in voor een jaar of tien, in blik welteverstaan ja? En ALLE flessenwater dat je kan vinden. Zelf vertrek ik naar Groenland (water, water, water) met een gekaapt zeeschip van Bonduelle/Bacardi.

En natuurlijk zijn ze al van alles aan het doen, de eerste schoten zijn gewisseld, fotootjes gemaakt, mannetjes verstopt enz.

Maar de kruisraketten komen nog hoor!

Homo Sapiens non urinat in Ventum
  dinsdag 25 september 2001 @ 01:56:28 #10
5981 Ettepet
pi_1729433
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 01:28 schreef RexMundi het volgende:
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat radioactieve FALL OUT van Kaboel naar Amsterdam waait? Een dag, een week ofzo?

[...]

Maar de kruisraketten komen nog hoor!

De coalitie zal geen kernwapens gebruiken tegen de Taliban, tenzij als reactie op, maar dan nog zie ik het eigenlijk niet gauw gebeuren. In het geval de Amerikanen geprovoceerd worden met chemische/ biologische/ nucleaire middelen zullen ze hooguit kleinere kernwapens inzetten om de daders snel en hardhandig militair lam te leggen.

Maar dit is allemaal doempraat, van hetzelfde nivo als de misplaatste "geruststelling" van onze korpschefs afgelopen zaterdag...

pi_1729492
Wat een onzin, ik zal er vannacht echt niet slechter op slapen ofzo, ik ga me hier pas druk om maken als er echt wat gebeurd. En ik ga ook niet bij elk raar geluidje denken dat er een terrorist in me tuin zit.

Ik denk dat Amerika eerst zal wachten tot ze de bewijzen openbaar hebben gemaakt, anders krijgen ze een hoop extra Islamieten tegen zich.

I always tell the truth, even when I lie!
  dinsdag 25 september 2001 @ 02:36:41 #12
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_1729524
Ach, ik maak me er ook niet druk over. Het is BOEM! en het licht gaat uit ... Tis weer een reden om te leven

of loop ík nu weer vaag te lullen!

Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_1729528
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 02:36 schreef chocolatemoeze het volgende:
Ach, ik maak me er ook niet druk over. Het is BOEM! en het licht gaat uit ... Tis weer een reden om te leven

jij snapt het!
I always tell the truth, even when I lie!
  dinsdag 25 september 2001 @ 02:44:09 #14
5981 Ettepet
pi_1729537
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 02:36 schreef chocolatemoeze het volgende:

'k doe zometeen mijn licht maar zelf uit, kan ik morgen weer verder leven.. truste!

pi_1729569
" En in het morgenrood van de 25e, "
" Er zal zijn de grote knokpartij, "
" Die de buren van de Beatrix straat van nummer 24 en 26 "
" Zal doen treffen in grote rouw "

Nostradamus zij het al...

"When the last tree is cut, the last river poisoned, and the last fish dead, we will discover that we can't eat money."
pi_1729842
Hee Nick, don't worry, tot donderdag doen ze niks.

Tot die tijd zit die ouwe gek die normaal in het Vaticaan zit namelijk nog in de gevarenzone en de VS gaan zich echt niet nog meer problemen op de hals halen door de beste man een bom op z'n nek te gooien...

De klok tikt....
  dinsdag 25 september 2001 @ 09:30:47 #17
16064 xp-nick
pi_1730116
En het is weer ochtend, guess what Niets gebeurd, en maar goed ook, klopt ja de paus is der, en ze zouden niets doen!, .. dan zal het vanaf donderdag misschien loos gaan ... we zien wel..
  dinsdag 25 september 2001 @ 09:54:28 #18
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_1730263
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 09:30 schreef xp-nick het volgende:
En het is weer ochtend, guess what Niets gebeurd, en maar goed ook, klopt ja de paus is der, en ze zouden niets doen!, .. dan zal het vanaf donderdag misschien loos gaan ... we zien wel..
Blij dat je goed hebt geslapen en ons daar deelgenoot van hebt gemaakt.

Nu er dus niets gebeurd is kan deze dus wel op slot.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')