Kweenie, maar dat heb ik meestal. Dat als ik aan een eng scenario denk dat kan gebeuren, dat ik dan meteen weet dat het niet kan OMDAT ik eraan gedacht heb.
Begrijp je dat? Of lul ik vaag?
quote:begrijp ik idd!
Op dinsdag 25 september 2001 00:45 schreef Dixidito het volgende:
Dat je het hebt gepost heeft geholpen denk ik. Nu zal er vannacht niks gebeuren. Anders wordt deze post namelijk erg luguber.Kweenie, maar dat heb ik meestal. Dat als ik aan een eng scenario denk dat kan gebeuren, dat ik dan meteen weet dat het niet kan OMDAT ik eraan gedacht heb.
Begrijp je dat? Of lul ik vaag?
heb gewoon zo raar gevoel als ik naar buiten kijk..
Voor beide landen zie ik geen directe aanleiding om meer te doen dan troepenopbouw, logistieke opbouw, afstemmen en uitbreiden van de coalitie, meer geheime troepen plaatsen in en rond Afghanistan, enz. enz.
De enige actie die ik verwacht waar je wakker van kunt liggen is een zeer geweldadige aanslag door extremisten. Daarop kan dan misschien op vrij korte termijn een zeer grove reactie volgen van het Westen. Een aanslag van extremisten kan vrij gemakkelijk in Nederland plaatsvinden, mochten ze ons land interessant genoeg vinden. Laten we het hopen van niet....
Sla maar vast groenten in voor een jaar of tien, in blik welteverstaan ja? En ALLE flessenwater dat je kan vinden. Zelf vertrek ik naar Groenland (water, water, water) met een gekaapt zeeschip van Bonduelle/Bacardi.
En natuurlijk zijn ze al van alles aan het doen, de eerste schoten zijn gewisseld, fotootjes gemaakt, mannetjes verstopt enz.
Maar de kruisraketten komen nog hoor!
quote:De coalitie zal geen kernwapens gebruiken tegen de Taliban, tenzij als reactie op, maar dan nog zie ik het eigenlijk niet gauw gebeuren. In het geval de Amerikanen geprovoceerd worden met chemische/ biologische/ nucleaire middelen zullen ze hooguit kleinere kernwapens inzetten om de daders snel en hardhandig militair lam te leggen.
Op dinsdag 25 september 2001 01:28 schreef RexMundi het volgende:
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat radioactieve FALL OUT van Kaboel naar Amsterdam waait? Een dag, een week ofzo?[...]
Maar de kruisraketten komen nog hoor!
Maar dit is allemaal doempraat, van hetzelfde nivo als de misplaatste "geruststelling" van onze korpschefs afgelopen zaterdag...
Ik denk dat Amerika eerst zal wachten tot ze de bewijzen openbaar hebben gemaakt, anders krijgen ze een hoop extra Islamieten tegen zich.
of loop ík nu weer vaag te lullen!
quote:jij snapt het!
Op dinsdag 25 september 2001 02:36 schreef chocolatemoeze het volgende:
Ach, ik maak me er ook niet druk over. Het is BOEM! en het licht gaat uit ... Tis weer een reden om te levenof loop ík nu weer vaag te lullen!
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 02:36 schreef chocolatemoeze het volgende:
Ach, ik maak me er ook niet druk over. Het is BOEM! en het licht gaat uit ... Tis weer een reden om te levenof loop ík nu weer vaag te lullen!
'k doe zometeen mijn licht maar zelf uit, kan ik morgen weer verder leven.. truste!
Nostradamus zij het al...
Tot die tijd zit die ouwe gek die normaal in het Vaticaan zit namelijk nog in de gevarenzone en de VS gaan zich echt niet nog meer problemen op de hals halen door de beste man een bom op z'n nek te gooien...
quote:Blij dat je goed hebt geslapen en ons daar deelgenoot van hebt gemaakt.
Op dinsdag 25 september 2001 09:30 schreef xp-nick het volgende:
En het is weer ochtend, guess whatNiets gebeurd, en maar goed ook, klopt ja de paus is der, en ze zouden niets doen!, .. dan zal het vanaf donderdag misschien loos gaan ... we zien wel..
Nu er dus niets gebeurd is kan deze dus wel op slot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |