Psychologische hulp dan neem ik aanquote:Op maandag 10 januari 2005 21:52 schreef Pracissor het volgende:
Uhm... psychische hulp zoeken is ook een optie.
Ja ik kan dat wel doen maar ik ben zoals ik al eerder zei niet altijd (bij lange na niet) bij diegene. Natuurlijk kan ik het wel afpakken wanneer ik er wel ben maar dan ben ik bang dat er ruzies gaan ontstaan en dan ben ik nog verder van huis; dan ben ik het vertrouwen kwijt en dan zorg ik er dus ook niet voor dat ermee opgehouden wordt.quote:Op maandag 10 januari 2005 22:42 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon met grof geweld afpakken, keer op keer.
Maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan; ik ken iemand die zowat verslaafd is aan die neusspray voor als je verkouden bent en iboprofen enzo, en dat kan ik ook niet zo afpakken...
Of ammoniac misschien?quote:Op maandag 10 januari 2005 21:55 schreef Little_Meanie het volgende:
vul het flesje met chloroform
Dat leek mij ook iddquote:Op woensdag 12 januari 2005 20:27 schreef Nijna het volgende:
Als je het afpakt koopt ze toch weer gewoon nieuwe nagellakremover?
Tenminste... als ze niet zonder kan dan lijkt me dat vrij makkelijk om weer aan nieuw te komen.
jep.. Of je d'r high van wordt vraag ik me af. Maar een teveel van zo'n goedje binnenkrijgen is nooit goed.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:10 schreef mechatronics het volgende:
Sooo sorry, maar kan ik dit vergelijken met een soort van lijmsnuiven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |