Ik heb gewoon een raar model kont, een beetje ver naar onderen (dus aanhechting bovenaan mn bovenbenen). Het zal wel niet raar zijn, maar modellen en andere lekkere kontjes hebbers hebben het niet. Verder is hij vrij plat. Ik ben niet dik btw (52 kilo 1.71 lang).
Hoe kweek je een lekker kontje? Welke oefeningen moet je daar voor doen? Hoe vaak?
quote:
Op maandag 24 september 2001 23:44 schreef the_undertaker het volgende:
door elke dag een fikse scheet te laten
liefst op rolschaatsen
quote:ja die doe ik ook bestwel vaak maar tot dusver geen resultaat behalve dat ik mijn spieren nu heel goed beheers dus goed kan samenpersen.
Op maandag 24 september 2001 23:45 schreef speknek het volgende:
Je zat op fitness toch? Heb je daar niet van die beenspier apparaten? Dat je jezelf weg moet duwen? Over het algemeen werken die ook de kont spieren. Je kunt ook met je knieen en ellebogen op de grond en dan 'kickbacks' maken. Gewoon naar achteren trappen dus. Of het echt helpt weet ik niet.
quote:Lekker qua vorm, denk ik, niet qua smaak...
Op maandag 24 september 2001 23:44 schreef the_undertaker het volgende:
door elke dag een fikse scheet te laten
quote:lol
Op dinsdag 25 september 2001 00:17 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Lekker qua vorm, denk ik, niet qua smaak...
Enkele vb. van oefeningen voor de bilspieren:
Neem plaats op de grond steunend op armen en benen, til een been op gebogen en wijzend naar het plafond, beweeg vervolgens het gebogen been van boven naar beneden, herhaal deze oefening net zolang totdat het lekker gaat 'branden', vervolgens het andere been...enz.
Een andere variant van bovenstaande oefening is de zgn. hondjes-variant
Hierbij houd je je been gebogen naar de zijkant en doet dan als het ware een plassend hondje na, je beweegt je been dus op en neer..
Nog een oefening: al zittend op de grond vooruit komen. Het ziet er een beetje raar uit, maar het werkt wel..
quote:Deze wilde ik zelf ook gaan beschrijven. Dit is echt een hele goede!
Op dinsdag 25 september 2001 04:22 schreef Meaghan het volgende:Een andere variant van bovenstaande oefening is de zgn. hondjes-variant
Hierbij houd je je been gebogen naar de zijkant en doet dan als het ware een plassend hondje na, je beweegt je been dus op en neer..
Succes!
quote:*zucht
Op maandag 01 oktober 2001 16:28 schreef Xortes het volgende:
Ja ok, je hebt allerlei vormen kontjes. Platte en bolle kontjes enzo, maar als ze gespierd worden, worden ze meestal lekkerder denk ik.
'tis ook zo belangrijk vind je niet? Dat 'ze' aan de achterkant kunnen zien dat je eig. gewoon een heel lekker wijf bent.
Maar ja misschien heb je wat te compenseren, kweetut niet.
Als er maar geen putjes in zitten
quote:Ja, compenseren voor mn kop.
Op maandag 01 oktober 2001 16:30 schreef Kimmie het volgende:[..]
*zucht
'tis ook zo belangrijk vind je niet? Dat 'ze' aan de achterkant kunnen zien dat je eig. gewoon een heel lekker wijf bent.
Maar ja misschien heb je wat te compenseren, kweetut niet.
Ik heb eigenlijk geen id waarom ik het belangrijk vind.
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 19:42 schreef nozem het volgende:
Een lekker kontje is ook heel belangrijk, misschien nog wel belangrijker als de rest..
Als je geen speciale band hebt met die persoon dan kan je dat ook niet veel schelen dat hij een bepaalde soort kont heeft. Als die persoon bv je vriendin zou zijn. Dan zie je haar niet als een kont, maar als je vriendin.
Tuurlijk kan je je kont verbeteren. Maar ga d'r niet over oordelen. Iedereen heeft zo'n kont en wil d'r uitzien als diens kont. Maar dat is niet verkeerd. Verkeerd zou zijn als je gaat oordelen over iemands kont die niet je eigen kont is.
Zo en nu heb ik voor vandaag genoeg het woord kont in mun mond genomen.
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 20:55 schreef haiwor het volgende:Als die persoon bv je vriendin zou zijn.
Dan zie je haar niet als een kont, maar als je vriendin.
Maar je moet natuurlijk ZELF blij zijn met je eigen kont!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |