Ach joh, hier poepen ze zelfs op de bankjes...quote:Op maandag 10 januari 2005 18:54 schreef BrauN het volgende:
Nee man, ik heb lapdances aan de chauffeur gegeven en iedereen aan m'n kont laten ruiken, niemand merkte wat vreemds...quote:Op maandag 10 januari 2005 18:59 schreef T1andonly het volgende:en iedereen jou maar aankijken in de bus en ver van jou af gaan zitten
Ja! Sorry! Ik ziet helemaal fout!quote:Op maandag 10 januari 2005 19:03 schreef jpzegthallo het volgende:
Je zegt onder. Op bedoel je?
-2 inkoppen -2 voorspelbaarquote:Op maandag 10 januari 2005 19:35 schreef pimpin het volgende:
Sorry hoor, ik was gisteren een beetje dronken kan gebeuren. Moet je maar goed kijken waar je gaat zitten, zometeen staat er helemaal geen bankje dan laat je je toch ook niet meteen valllen ofwel dan!
Bij mij ging er dan al wel een lichtje brandenquote:Op maandag 10 januari 2005 18:54 schreef BrauN het volgende:
Ineens ruik ik me toch een doordringende pislucht, gatverdamme!Maar ik dacht, ik laat me niet kennen en ik ben dus lekker blijven zitten tot de bus kwam.
quote:Op maandag 10 januari 2005 19:02 schreef BrauN het volgende:
[..]
Nee man, ik heb lapdances aan de chauffeur gegeven en iedereen aan m'n kont laten ruiken, niemand merkte wat vreemds...
Serieus, die lucht stak net pas weer de kop op, na zich de hele dag verborgen te hebben gehouden. Vaag!
En dan nog anderen de schuld gevenquote:Op maandag 10 januari 2005 18:54 schreef BrauN het volgende:
Ik zoek een houten bankje uit, lekker zitten, lekker broodje hete kip consumeren, beetje mensen kijken en uitschelden, je kent dat wel... Ineens ruik ik me toch een doordringende pislucht, gatverdamme!Maar ik dacht, ik laat me niet kennen en ik ben dus lekker blijven zitten tot de bus kwam.
Nu zit ik hier thuis op m'n gemak en ineens begint die pislucht op te komen, omdat het blijkbaar lekker in mijn broek getrokken was!![]()
:
Even broek verwisseld en inderdaad... dat ding zat volgezogen met pis, zo rook het.
Ongelukjes kunnen gebeuren hoor.....quote:Op dinsdag 11 januari 2005 01:33 schreef Farao het volgende:
Je kan ook gewoon toegeven dat je in je broek geplast heb....
Ja de vogels doen het ook wou je zeggen ...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:31 schreef kikoooooo het volgende:
poepen op een bankje, dat vind ik nou wel weer kunnen!
Lekker bezigquote:Op zondag 26 maart 2006 23:31 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
skop
Ff douchenquote:Op zondag 26 maart 2006 23:51 schreef Pony-Lover het volgende:
Wat een gezeur, een beetje pis![]()
Dit is pas pis
[afbeelding]
Dat lijkt net bierquote:Op zondag 26 maart 2006 23:51 schreef Pony-Lover het volgende:
Wat een gezeur, een beetje pis![]()
Dit is pas pis
[afbeelding]
Is ook bier, Bavaria...quote:
Je hebt gewoon net in je broek gepistquote:Op maandag 10 januari 2005 19:02 schreef BrauN het volgende:
[..]
Nee man, ik heb lapdances aan de chauffeur gegeven en iedereen aan m'n kont laten ruiken, niemand merkte wat vreemds...
Serieus, die lucht stak net pas weer de kop op, na zich de hele dag verborgen te hebben gehouden. Vaag!
quote:Op maandag 10 januari 2005 18:54 schreef BrauN het volgende:
Nu zit ik hier thuis op m'n gemak en ineens begint die pislucht op te komen, omdat het blijkbaar lekker in mijn broek getrokken was!![]()
Ga je nu die desbetreffende bankjes aflikken?quote:Op maandag 10 januari 2005 19:30 schreef Blackness het volgende:
Ik vind het wel leuk eigenlijk....
maar ik heb dan ook een pis-fetish
Hier idemquote:Op maandag 27 maart 2006 01:15 schreef Herr_Munk het volgende:
Tja het triest ik weet het. Maar dergelijke dingen kan ik verwachten op station Tilburg, ga dus ook nooit zitten...
Die jeugd zo van achter een muurtje: "Whehehe".quote:Op maandag 10 januari 2005 18:54 schreef BrauN het volgende:
als je zo nodig de dronkenlap uit moet hangen pis dan niet over een bankje heen, maar doe dat thuis op je eigen bankstel, stelletje vieze papjeugd
Dit topic schreeuwt dan ook haast om een lemmingquote:Op maandag 27 maart 2006 19:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Die jeugd zo van achter een muurtje: "Whehehe".
En morgen circuleert het filmpje van "de gek die in de pis gaat zitten" op het net![]()
Ey Flugel, moppiequote:Op maandag 27 maart 2006 19:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dit topic schreeuwt dan ook haast om een lemmingMaar dat gaan we dus níet doen
![]()
Braun, je weet toch dat je op Tilburg Centraal niet op een bankje moet gaan zitten, dat is gewoon vrágen om problemen...
Neuh, niet echt....quote:Op maandag 27 maart 2006 19:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ey Flugel, moppie![]()
Je gaat toch niet zeggen dat jij dat bankje hebt besproeid?
![]()
![]()
Hier alleen ouwe lui, maar die stinken van zichzelf al naar pis.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:34 schreef Mars het volgende:
Ik pis altijd tegen de kerk. Daar gaan nooit mensen zitten!
Tja, zelfs junks gaan niet graag in zeik zitten. Het zegt wel wat over braun dat hij dat wel doet.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neuh, niet echt....
Ik durf daar niet eens te komen, liggen/zitten/staan altijd junks.... Vind het knap dat BrauN het wél voor elkaar gekregen heeft het bankje een keer leeg aan te treffen... Nou ja, bijna leeg dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |