Gebruik een mes, van een keukenmachine met een roterend mes ga je ook niet blij wordenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb alles al geprobeerdook pulserend werkt niet
het hoopt zich gewoon allemaal op en dan kan ik gewoon niets meer
Ik heb het geprobeerd, maar dat ging niet goed! Ik gebruik altijd een beetje bakpoeder erdoor, en na het ontdooien werden de falafels ineens drie keer zo groot tijdens het frituren (en moddervet).quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:57 schreef motorbloempje het volgende:
doe 't nu nog even met de blikmeuk,kon ze niet in de supermarkt vinden en ik had de moed niet om op zoek te gaan naar rauwe
gemakzucht de gekste.
Eerste keer ook met blik gedaan en ze waren echt goed te eten. Maar hadde opdracht gegeven rauwe mee te nemen, maar hij kwam met blik terug. " En hij had het nog wel gevraagd "
Weet jij trouwens of ik ze in kan vriezen? En hoe lang?
Ja maar ze wil falafeldeeg maken.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gebruik een mes, van een keukenmachine met een roterend mes ga je ook niet blij worden
oh, snij je een ui zo?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gebruik een mes, van een keukenmachine met een roterend mes ga je ook niet blij worden
dit dus. En dat werkt niet met blender en staafmixer, iig HIER niet.. maar Piet, bespaar je de moeite en je superioriteitquote:
dan maar niet te vaak falafel eten. Heb er hier ook bakpoeder doorheen zitten en nu is het niet zo dat ik in een keer voor een weeshuis maak, maar mochten we overhebben, dan had ik 't graag in kunnen vriezen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar dat ging niet goed! Ik gebruik altijd een beetje bakpoeder erdoor, en na het ontdooien werden de falafels ineens drie keer zo groot tijdens het frituren (en moddervet).
Als je wilt invriezen: iig zonder bakpoeder erdoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |