abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67458376
doe 't nu nog even met de blikmeuk, kon ze niet in de supermarkt vinden en ik had de moed niet om op zoek te gaan naar rauwe gemakzucht de gekste.

Eerste keer ook met blik gedaan en ze waren echt goed te eten. Maar had de opdracht gegeven rauwe mee te nemen, maar hij kwam met blik terug. " En hij had het nog wel gevraagd "

Weet jij trouwens of ik ze in kan vriezen? En hoe lang?
Ja doei.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 11:58:38 #77
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_67458407
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 11:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb alles al geprobeerd ook pulserend werkt niet het hoopt zich gewoon allemaal op en dan kan ik gewoon niets meer
Gebruik een mes, van een keukenmachine met een roterend mes ga je ook niet blij worden
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_67458480
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 11:57 schreef motorbloempje het volgende:
doe 't nu nog even met de blikmeuk, kon ze niet in de supermarkt vinden en ik had de moed niet om op zoek te gaan naar rauwe gemakzucht de gekste.

Eerste keer ook met blik gedaan en ze waren echt goed te eten. Maar had de opdracht gegeven rauwe mee te nemen, maar hij kwam met blik terug. " En hij had het nog wel gevraagd "

Weet jij trouwens of ik ze in kan vriezen? En hoe lang?
Ik heb het geprobeerd, maar dat ging niet goed! Ik gebruik altijd een beetje bakpoeder erdoor, en na het ontdooien werden de falafels ineens drie keer zo groot tijdens het frituren (en moddervet).
Als je wilt invriezen: iig zonder bakpoeder erdoor
  vrijdag 27 maart 2009 @ 12:02:08 #79
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_67458490
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 11:58 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Gebruik een mes, van een keukenmachine met een roterend mes ga je ook niet blij worden
Ja maar ze wil falafeldeeg maken.
The love you take is equal to the love you make.
pi_67458728
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 11:58 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

oh, snij je een ui zo?

quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 12:02 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja maar ze wil falafeldeeg maken.
dit dus. En dat werkt niet met blender en staafmixer, iig HIER niet.. maar Piet, bespaar je de moeite en je superioriteit

het toontje dat je aanslaat met ' zo en zo MOET het ' bevalt mij totaal niet.
Ik vraag om advies voor een keukenmachine, want die wil ik de rest heb ik al.
Als je niets anders kunt zeggen dan: dat MOET je met de hand doen, dan heb ik daar niet zoveel aan.

Dus mensen die zelf erg tevreden zijn over hun keukenmachine, meld je hier

[ Bericht 18% gewijzigd door motorbloempje op 27-03-2009 12:19:20 ]
Ja doei.
pi_67458768
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 12:01 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb het geprobeerd, maar dat ging niet goed! Ik gebruik altijd een beetje bakpoeder erdoor, en na het ontdooien werden de falafels ineens drie keer zo groot tijdens het frituren (en moddervet).
Als je wilt invriezen: iig zonder bakpoeder erdoor
dan maar niet te vaak falafel eten. Heb er hier ook bakpoeder doorheen zitten en nu is het niet zo dat ik in een keer voor een weeshuis maak, maar mochten we overhebben, dan had ik 't graag in kunnen vriezen.

Dank!
Ja doei.
pi_67458823
vanavond anders maar 's tellsell opzetten. Bestaat dat nog? MIsschien zit er nog een amazing discovery bij?
Ja doei.
pi_67491634
Ik gebruik ook vaak de hakmolen van de staafmixer om dingetjes fijn te snijden. Uien, knoflook of peterselie e.d..
Mijn oude keukenmachine is stuk , nu denk ik erover om de Kenwood KM264 aan te schaffen, want ik vind het ook wel handig als ik bijv. veel wortels of een kooltje moet raspen, dat ik dat door een apparaat kan laten doen. Een Kitchenaid gaat ver boven mijn budget, vooral als je nog accessoires moet bij kopen, zoals raspschijven. Komt nog wel als ik rijk ben...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')