ah je kickte een oud topic, vandaar..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:03 schreef motorbloempje het volgende:
ik zoek een keukenmachinegeen blender, die heb ik al
Is dat intressant dan? Het is altijd een compromis tussen kwaliteit, prijs en functionaliteit.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
ja, dat weet ik, maar dan heb ik nog steeds geen idee welke betaalbare keukenmachine goed bevonden is/wordt door de gemiddelde CUL-er
Ja, maar daar beschrijf je eigenlijk een eierleggendewolmelkzeug, als je begrijpt wat ik bedoelquote:
Je komt een heel eind met een goeie blender (http://www.kieskeurig.nl/blender/philips/hr2094/100948/) en een staafmixer met hakmolentje.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
schop!
ik ben op zoek naar een gode keukenmachine zoals
[ afbeelding ]
Kitchenaid is te duur,want het moet een cadeau voor mn verjaardag worden
ik wil er mee kunnen:
blenderen
hakken (van ijs tot noten tot groente etc.)
pesto maken
soepjes maken
beslag maken
eventueel deeg maken
eigenlijk alleswat is mijn beste optie?
Heb je wel een hakmolen dan, bij die staafmixer? Pesto gaat prima daarin.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:39 schreef motorbloempje het volgende:
deeg heb ik in principe gewoon mn mixer voordaarom stond er ook ' eventueel' . Het is geen vereiste, maar als de optie erin zit, dan zal ik 'm daarom niet laten staan
maar mn staafmixer vind ik gewoon niet ideaal voor dingen als pesto's en hakken.. daarom wil ik een keukenmachine
werkt niet. komt er uit als een prutjequote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:41 schreef ColdFeet het volgende:
Voor hakken kun je meestal toe met zo'n hakbakje van de staafmixer. Prima voor uien, bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
Dat voldoet ook voor kleine hoeveelheden korstdeeg enzo.
gelukkig is het een feit dat dat met een vijzel moetquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Pesto maak je het beste in een Vijzel by the way en hakken met een goed mes.
Ik vrees dat je teleurgesteld zal zijn in een keukenmachine en die na een paar maanden in de kast gaat staan verstoffen.
Huh? Ik gebruik 'm vaak ook bijv. grote hoeveelheden knoflook te hakken - superfijn. Voor uien werkt 'ie ook goed, wordt wel vrij fijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
werkt niet. komt er uit als een prutje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |