Die ROTOR blenders zijn pas goede blenders, daar draaien ze mee bij die sapexpress op bv Hoog Catharijnequote:Op maandag 3 april 2006 12:43 schreef Rio het volgende:
Theedoek, ijs erin, dichtvouwen, hamer: voila, crushed ice. Zo deed ik het voor ik een goeie blender had.
Speelgoed.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:51 schreef PizzaSalami het volgende:
Schopperdeschop.
Princess Blenders in het algemeen?
Jep, of Kitchenaid voor thuisgebruikquote:Op donderdag 6 april 2006 14:35 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
Die ROTOR blenders zijn pas goede blenders, daar draaien ze mee bij die sapexpress op bv Hoog Catharijne
Praat je niet vanuit je eigen horecaervaring of vanuit huis, tuin en keuken gebruik?quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Speelgoed.
Als je verder geen eisen steld aan een blender en slechts sporatisch gebruik van maakt kan je dit ik ook product gebruiken.
Beide, zoals je ook in de draad kan lezen, als je een blender wilt hebben om een blender te hebben dan is dit wat, als je hem regelmatig wilt gebruiken is het geld weggooien aan meukquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:56 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Praat je niet vanuit je eigen horecaervaring of vanuit huis, tuin en keuken gebruik?
Hem daadwerkelijk regelmatig gebruiken, crushed ice te maken, cocktails, vitamineshakes met noten en fruit, etc etcquote:Wat voor 'verdere eisen' denk je zoal aan?
Op internet las ik wel dat deze 'crushed ice' aan zou kunnen en dan niet bij de verkooppraatjes. Ben wel van plan om het apparaat dan ook vaker te gebruiken. Fruitmixjes, cocktail en de voorbeelden die je noemt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Hem daadwerkelijk regelmatig gebruiken, crushed ice te maken, cocktails, vitamineshakes met noten en fruit, etc etc
Kitchenaid blender, een mooi en degelijk apparaat voor thuis waar je de rest van je leven wat aan hebt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:07 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Op internet las ik wel dat deze 'crushed ice' aan zou kunnen en dan niet bij de verkooppraatjes. Ben wel van plan om het apparaat dan ook vaker te gebruiken. Fruitmixjes, cocktail en de voorbeelden die je noemt.
Wat zou je aanraden?
Prijs van een keer uit goed uit eten gaan..quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:15 schreef BobRooney het volgende:
Kitchenaid is best prijzig
Goedkoopste die ik tegenkom is 160 euro. Wel mooie apparaten trouwens. Ben zelf ook opzoek naar een blender, wil het wel in 1 keer goed doenquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Prijs van een keer uit goed uit eten gaan..
In D kopen, stukken goedkoperquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:19 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Goedkoopste die ik tegenkom is 160 euro. Wel mooie apparaten trouwens. Ben zelf ook opzoek naar een blender, wil het wel in 1 keer goed doen![]()
Ben hem zelf voor 122 tegengekomen. Scheelt behoorlijk inderdaad. Bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In D kopen, stukken goedkoper
http://gt.preissuchmaschine.de/gt_frontend/main.asp?suche=kitchenaid&sort=preis
Wel mooie apparaten van KitchenAidquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik vind het schandalige prijsverschillen altijd, gewoon 50% duurder, en dat is met veel meer zaken zo. Levensmiddelen is wat minder geworden sínds de supermarkt oorlog, maar de rest..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |