Voornamelijk voor zelf lekkere verse groente en fruit dranken te makenquote:Op maandag 10 januari 2005 17:50 schreef Christine het volgende:
Ligt er ook aan waarvoor je hem wilt gebruiken
Dus, vertel!
Nou een uitje snipperen kan ik ook nog wel traditioneel op een sniijplank doen hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:22 schreef Christine het volgende:
Voor een uitje snipperen moet je een keukenmachine nemen. Een blender werkt alleen bij genoeg vocht
Zal idd wel een erg goede Blender ziijn maar eeh Euro 189,00 inc is niet het bedrag wat ik ervoor kan/wil uitgeven, ik denk aan een max van ongeveer 40 euro of iets in die richting.quote:Op maandag 10 januari 2005 22:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je een goede blender wilt hebben, neem een kitchenaid
Ebay Duitsland koop je hem voor 117,49quote:Op dinsdag 11 januari 2005 19:12 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Zal idd wel een erg goede Blender ziijn maar eeh Euro 189,00 inc is niet het bedrag wat ik ervoor kan/wil uitgeven, ik denk aan een max van ongeveer 40 euro of iets in die richting.
KITCHENAID BLENDER BLAUW Euro 158,82excl
KSB5
Drank, vlees, electronica, chemie, optiek, etc etc zijn allemaal goedkoper.quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:58 schreef pirke64 het volgende:
Klopt, in Duitsland is keukenapparatuur stukken goedkoper. Ik heb ook een collega een pasta opzetstuk voor mijn Kenwood keukenmachine laten meebrengen, scheelde 40%.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |