Jaja, been there done that....quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:30 schreef Sjakie01 het volgende:
Kos is voor mietjes, de echte mannen gaan naar Mallorca.
Gezien je taalgebruik ga ik er niet vanuit dat je daar geneukt hebt.quote:
Ach, ik laat jouw maar in de waan. Maar wil je oprotten uit het kos topic, ga maar lekker in mallorca topic spelenquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:42 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Gezien je taalgebruik ga ik er niet vanuit dat je daar geneukt hebt.
Omdat jij je zo gekwetst voelt zal ik mij begeven naar het Mallorca topic.quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:45 schreef Tuneman het volgende:
[..]
Ach, ik laat jouw maar in de waan. Maar wil je oprotten uit het kos topic, ga maar lekker in mallorca topic spelen
Dus je kunt er wel goed stappen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:21 schreef Takemenow het volgende:
Ik ben alweer een ruime week terug van Kos....Prachtige vakantie gehad, de beste ooit zelfs! Vriendelijke mensen, heerlijk weer, praaaaaaaachtige vrouwtjes
Ja, Dré heeft zich erg goed vermaakt
![]()
![]()
![]()
Wat ben je nou voor een zielig mannetje. Je gaat toch op vakantie om te zuipen? Wijven kan je hier ook wel betalen.quote:
Jup, en neuken ook!quote:
Had ik jouw niet gevraagd om op te rotten naar je Mallorca topic!quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:32 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Wat ben je nou voor een zielig mannetje. Je gaat toch op vakantie om te zuipen? Wijven kan je hier ook wel betalen.![]()
Kennen ze daar geen actie's zoals 2 bier halen 1 betalen, net zoals in Kreta?quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:25 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Jup, en neuken ook!(mocht je daar behoefte aan hebben....) Veel lekkere Scandinavische chicks
Wel apart dat uitgaan daar, ik heb alleen maar buiten staan ouwehoeren omdat je de helft van de mensen daar kent, wel lachen! Maar heb misschien 3 keer ergens binnen staan dansen.
Tip: neem geen bier, dat kost 4 euro per flesje. Neem mixjes, dat is 6 euro en krijg je er een shotje tequilla bij en de 2e bestelling krijg je er een gratis mix bij!
Neem oude schoenen mee naar Nissyros ( voor als je de vulkaan gaat bezoeken). Ik ben er 2 jaar geleden in geweest en toen had het net een beetje geregend. de smurrie krijg je niet meer van je schoenen en de lucht is niet te harden!>quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:02 schreef inkie1010 het volgende:
Ik ga ws. weer komend voorjaar naar Kos! Was enorm goed bevallen en hebben nog niet alles gezien (willen o.a. nog naar Nissyros en Paleo Pili)
Langs de haven hebben enkele kroegen deze acties wel. In de barstreet moet je gewoon het volle pond betalen (misschien wel meer!)quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:08 schreef Tuneman het volgende:
[..]
Kennen ze daar geen actie's zoals 2 bier halen 1 betalen, net zoals in Kreta?
Goeie tip!! Bedankt!!!quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:26 schreef birdsong het volgende:
[..]
Neem oude schoenen mee naar Nissyros ( voor als je de vulkaan gaat bezoeken). Ik ben er 2 jaar geleden in geweest en toen had het net een beetje geregend. de smurrie krijg je niet meer van je schoenen en de lucht is niet te harden!>
Als je een normale tot goede conditie hebt, is het goed te doen. Die kilometers die fiets je zo (tenminste.....). Vanaf Kos-stad is het eerste stuk redelijk vlak om te fietsen, maar op een gegeven moment moet je toch de berg op. Misschien kun je beter een scooter huren, wordt je ook niet moe (je hebt tenslotte vakantie). Let wel: je hebt dan een bromfietscertificaat nodig! En de wegen op Kos zijn ook niet altijd even netjes, veel stenen en grit op de weg. Dus niet te hard rijden!quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:35 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Goeie tip!! Bedankt!!!
Iemand hier ervaring met fietsen naar Paleo Pili vanaf Kos-Stad? Is dat te doen?
(ik ga niet in de zomer, dus hitte e.d. is niet het probleem!)
Sure...quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:53 schreef birdsong het volgende:
[..]
Als je een normale tot goede conditie hebt, is het goed te doen. Die kilometers die fiets je zo (tenminste.....). Vanaf Kos-stad is het eerste stuk redelijk vlak om te fietsen, maar op een gegeven moment moet je toch de berg op. Misschien kun je beter een scooter huren, wordt je ook niet moe (je hebt tenslotte vakantie). Let wel: je hebt dan een bromfietscertificaat nodig! En de wegen op Kos zijn ook niet altijd even netjes, veel stenen en grit op de weg. Dus niet te hard rijden!
Jaja, dat is 1 bier bestellen, 2 krijgen en 2 betalenquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:08 schreef Tuneman het volgende:
[..]
Kennen ze daar geen actie's zoals 2 bier halen 1 betalen, net zoals in Kreta?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |