abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28964207
Kos is voor mietjes, de echte mannen gaan naar Mallorca.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  woensdag 20 juli 2005 @ 01:34:39 #152
35730 Tuneman
Niet Likken!
pi_28964286
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 01:30 schreef Sjakie01 het volgende:
Kos is voor mietjes, de echte mannen gaan naar Mallorca.
Jaja, been there done that....
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
pi_28964394
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 01:34 schreef Tuneman het volgende:

[..]

Jaja, been there done that....
Gezien je taalgebruik ga ik er niet vanuit dat je daar geneukt hebt.
  woensdag 20 juli 2005 @ 01:45:31 #154
35730 Tuneman
Niet Likken!
pi_28964445
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 01:42 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Gezien je taalgebruik ga ik er niet vanuit dat je daar geneukt hebt.
Ach, ik laat jouw maar in de waan. Maar wil je oprotten uit het kos topic, ga maar lekker in mallorca topic spelen
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
pi_28964594
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 01:45 schreef Tuneman het volgende:

[..]

Ach, ik laat jouw maar in de waan. Maar wil je oprotten uit het kos topic, ga maar lekker in mallorca topic spelen
Omdat jij je zo gekwetst voelt zal ik mij begeven naar het Mallorca topic.
pi_28977910
Ik vertrek 31 juli naar Kos. Ben benieuwd. Ik hoop daar lekker uit te kunnen gaan.
Houseparty's zullen er daar wel niet zijn, maar mocht dat wel zo zijn is dat een mooie meevaller.
Verder hoop ik wat te kunnen snorkelen, lekker eten, beetje dingen bekijken en bijkomen van het hele jaar werken.
History became legend, legend became myth.
  woensdag 20 juli 2005 @ 17:21:23 #157
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_28981203
Ik ben alweer een ruime week terug van Kos.... Prachtige vakantie gehad, de beste ooit zelfs! Vriendelijke mensen, heerlijk weer, praaaaaaaachtige vrouwtjes Ja, Dré heeft zich erg goed vermaakt
  woensdag 20 juli 2005 @ 18:51:47 #158
35730 Tuneman
Niet Likken!
pi_28983586
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 17:21 schreef Takemenow het volgende:
Ik ben alweer een ruime week terug van Kos.... Prachtige vakantie gehad, de beste ooit zelfs! Vriendelijke mensen, heerlijk weer, praaaaaaaachtige vrouwtjes Ja, Dré heeft zich erg goed vermaakt
Dus je kunt er wel goed stappen?
pi_28998076
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 18:51 schreef Tuneman het volgende:

[..]

Wat ben je nou voor een zielig mannetje. Je gaat toch op vakantie om te zuipen? Wijven kan je hier ook wel betalen.
  donderdag 21 juli 2005 @ 10:25:29 #160
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_29002534
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 18:51 schreef Tuneman het volgende:

[..]

Jup, en neuken ook! (mocht je daar behoefte aan hebben....) Veel lekkere Scandinavische chicks
Wel apart dat uitgaan daar, ik heb alleen maar buiten staan ouwehoeren omdat je de helft van de mensen daar kent, wel lachen! Maar heb misschien 3 keer ergens binnen staan dansen.

Tip: neem geen bier, dat kost 4 euro per flesje. Neem mixjes, dat is 6 euro en krijg je er een shotje tequilla bij en de 2e bestelling krijg je er een gratis mix bij!
  donderdag 21 juli 2005 @ 11:07:31 #161
35730 Tuneman
Niet Likken!
pi_29003616
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 01:32 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Wat ben je nou voor een zielig mannetje. Je gaat toch op vakantie om te zuipen? Wijven kan je hier ook wel betalen.
Had ik jouw niet gevraagd om op te rotten naar je Mallorca topic!
  donderdag 21 juli 2005 @ 11:08:24 #162
35730 Tuneman
Niet Likken!
pi_29003633
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 10:25 schreef Takemenow het volgende:

[..]

Jup, en neuken ook! (mocht je daar behoefte aan hebben....) Veel lekkere Scandinavische chicks
Wel apart dat uitgaan daar, ik heb alleen maar buiten staan ouwehoeren omdat je de helft van de mensen daar kent, wel lachen! Maar heb misschien 3 keer ergens binnen staan dansen.

Tip: neem geen bier, dat kost 4 euro per flesje. Neem mixjes, dat is 6 euro en krijg je er een shotje tequilla bij en de 2e bestelling krijg je er een gratis mix bij!
Kennen ze daar geen actie's zoals 2 bier halen 1 betalen, net zoals in Kreta?
  donderdag 21 juli 2005 @ 13:39:30 #163
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_29008733
Ik ga ws. weer komend voorjaar naar Kos! Was enorm goed bevallen en hebben nog niet alles gezien (willen o.a. nog naar Nissyros en Paleo Pili)
pi_29013509
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 14:02 schreef inkie1010 het volgende:
Ik ga ws. weer komend voorjaar naar Kos! Was enorm goed bevallen en hebben nog niet alles gezien (willen o.a. nog naar Nissyros en Paleo Pili)
Neem oude schoenen mee naar Nissyros ( voor als je de vulkaan gaat bezoeken). Ik ben er 2 jaar geleden in geweest en toen had het net een beetje geregend. de smurrie krijg je niet meer van je schoenen en de lucht is niet te harden!>
pi_29013590
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 11:08 schreef Tuneman het volgende:

[..]

Langs de haven hebben enkele kroegen deze acties wel. In de barstreet moet je gewoon het volle pond betalen (misschien wel meer!)
pi_29013699
Wie gaan er naar Kos in de periode 8 sept. t/m 22 sept.?
pi_29013833
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 16:26 schreef birdsong het volgende:

[..]

Neem oude schoenen mee naar Nissyros ( voor als je de vulkaan gaat bezoeken). Ik ben er 2 jaar geleden in geweest en toen had het net een beetje geregend. de smurrie krijg je niet meer van je schoenen en de lucht is niet te harden!>
Goeie tip!! Bedankt!!!

Iemand hier ervaring met fietsen naar Paleo Pili vanaf Kos-Stad? Is dat te doen?
(ik ga niet in de zomer, dus hitte e.d. is niet het probleem!)
pi_29026041
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 16:35 schreef inkie1010 het volgende:

[..]

Goeie tip!! Bedankt!!!

Iemand hier ervaring met fietsen naar Paleo Pili vanaf Kos-Stad? Is dat te doen?
(ik ga niet in de zomer, dus hitte e.d. is niet het probleem!)
Als je een normale tot goede conditie hebt, is het goed te doen. Die kilometers die fiets je zo (tenminste.....). Vanaf Kos-stad is het eerste stuk redelijk vlak om te fietsen, maar op een gegeven moment moet je toch de berg op. Misschien kun je beter een scooter huren, wordt je ook niet moe (je hebt tenslotte vakantie). Let wel: je hebt dan een bromfietscertificaat nodig! En de wegen op Kos zijn ook niet altijd even netjes, veel stenen en grit op de weg. Dus niet te hard rijden!
  vrijdag 22 juli 2005 @ 10:42:29 #170
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_29033363
Om een scooter te huren heb je een rijbewijs nodig hoor!! Gasten die ik daar heb leren kennen konden er geen scooter huren omdat ze (logisch) hun rijbewijs niet bij hadden....
pi_29036112
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 23:53 schreef birdsong het volgende:

[..]

Als je een normale tot goede conditie hebt, is het goed te doen. Die kilometers die fiets je zo (tenminste.....). Vanaf Kos-stad is het eerste stuk redelijk vlak om te fietsen, maar op een gegeven moment moet je toch de berg op. Misschien kun je beter een scooter huren, wordt je ook niet moe (je hebt tenslotte vakantie). Let wel: je hebt dan een bromfietscertificaat nodig! En de wegen op Kos zijn ook niet altijd even netjes, veel stenen en grit op de weg. Dus niet te hard rijden!
Sure...

Onze reisleidster vorig jaar had het afgeraden, omdat je als een scooter huurt 99/100 keer niet verzekerd bent. Hoogst waarschijnlijk is de scooter alleen verzekert. Als je brokken maakt mag je dat zelf ophoesten.

Verhaaltje dat ze had verteld. Meisje had een scoooter gehuurt samen met haar vriend. Meisje ging onderuit op een grindpadje en schoof tegen een voetganger met een behoorlijke vaart. De voetganger viel behoorlijk ongelukkig en had een massive gat in zijn hoofd en lag vijf dagen in coma hierdoor. Meisje en vriendje hadden gelukkig niet zoveel, maar de verzekering dekte de schade niet van de man. Ze mochten zelf een ziekenhuisrekening van een paar duizend euro dokken
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
pi_29038372
Ja ik heb ook al gehoord van onze reisleidster toen op Kos dat scooter en verzekering niet echt lekker geregeld is. Dus dat je maar beter geen scooter kan huren.
pi_29067980
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 11:08 schreef Tuneman het volgende:

[..]

Jaja, dat is 1 bier bestellen, 2 krijgen en 2 betalen Raar gedoe daar in Kreta met happy hour.

Maar ik ben nu 2x naar Kreta geweest, 2x Mallorca, 1x Siofok en 1x Albufeira en nu lijkt het me wel wat om naar Kos te gaan (Last Minute uiteraard ).

Lopen daar niet teveel 16-jarigen rond?
En niet teveel Nederlanders?
Wel veel Scandinavische vrouwen?
Dan lijkt het me wel wat
pi_29068665
Lopen daar niet teveel 16-jarigen rond? nee
En niet teveel Nederlanders? teveel ja
Wel veel Scandinavische vrouwen? aardag wat, maar het viel me nog tegen

Ik ben zondag teruggekomen en ik heb het echt ontzettend naar mijn zin gehad. Kos heeft echt 1 van de gezelligste uitgaansstraten die ik tot nu toe heb meegemaakt. Je hoeft niet eens naar binnen om fun te hebben, op het terras maak je genoeg kansen op leuke ontmoetingen (met dames ).
Kortom ga naar Kos, nu het nog druk is!
  zondag 24 juli 2005 @ 15:27:14 #175
8369 speknek
Another day another slay
pi_29085789
Net geboekt om begin augustus twee weken naar Kos te gaan. We zitten in Lambi. Voor het eerst alleen met m'n vriendin op vakantie, dus dat is wel spannend, maar ik heb wel het idee dat dat op Kos wel goed gaat komen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')