Ik heb 3 min leeg naar dat inputveld zitten staren, maar ik kreeg niets verzonnenquote:
Kijk... das nu vervelendquote:Experimenten in de slaapkamer staan hoog aangeschreven bij de Franse en Griekse mannen. Respectievelijk 50 en 40 procent zou daar meer tijd voor willen hebben. Helaas voor hen zijn het juist de Françaises en Griekse vrouwen die weinig blijken te voelen voor hoogstandjes als soixante-neuf en vrij worstelen.
volgens dat onderzoek welquote:
Onder andere....quote:Op maandag 10 januari 2005 12:36 schreef Inu het volgende:
Daarvoor hebben ze toch negers uitgevonden?![]()
![]()
Nope... Maar kan jij een tft niet onder de 300 kletsen??quote:Op maandag 10 januari 2005 12:37 schreef daNpy het volgende:
Weten jullie nou echt niets te verzinnen
Laat die ontevreden vrouwen maar komen hoorquote:Op maandag 10 januari 2005 12:28 schreef blieblie het volgende:
volgens dat onderzoek wel.
Vrij worstelen (whatever ze der mee bedoelen) lijkt me overigens ook niet echt een hoogstandje.
Tevens schijnen Nederlandse vrouwen niet te vreden te zijn met de grootte van ons gereedschap, maar is de Nederlandse Man gemiddeld wel het grootst geschapen van de Europeanen...
Tis ook nooit goed he.
Kunnen ze nog meer gaan klagenquote:Op maandag 10 januari 2005 12:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Laat die ontevreden vrouwen maar komen hoor![]()
Ja, dat ie weer te groot is natuurlijk. Vrouwen hebben altijd wel iets te klagenquote:
neej, overschatting. Daar wordt je mooier van....quote:Op maandag 10 januari 2005 12:59 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja, dat ie weer te groot is natuurlijk. Vrouwen hebben altijd wel iets te klagen
Ach je neukt niet eens stonedquote:Op maandag 10 januari 2005 12:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Laat die ontevreden vrouwen maar komen hoor![]()
hmhm, zeker! weer eens lekker gedanst in rotterdam! een vriendin die meewas heeft nou nog last van 3 smsende jongens..maarja, moet je maar niet je nummer op een open-klap-baar-sigaretten-pakje zettenquote:Op maandag 10 januari 2005 12:22 schreef blieblie het volgende:
Maar twas wel okee in Adam & Rdam??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |