quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:47 schreef Copycat het volgende:
http://www.60thompson.com/menu.html
Het hotel waar ik hoogstwaarschijnlijk ga overnachten... Morgen waarschijnlijk zekerheid...
"Style has a new address"
Ja joh, als ik plaats hebquote:Op donderdag 20 januari 2005 21:54 schreef komrad het volgende:
dat is een ja dus?
en ik?quote:
Haha, volgens mij moet ik maar een tent mee nemen. Misschien kan ik iets van (data entry) clerk worden of iets anders.quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:06 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
en ik?![]()
wat voor soort werk zou je trouwens @ columbia kunnen doen? D8 trouwens dat max westerman en famke jansen (of hoe je dat ook schrijft) daar hebben gestudeerd.
Ja volgens mij zijn er nog geen nieuwe afleveringenquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:10 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Haha, volgens mij moet ik maar een tent mee nemen. Misschien kan ik iets van (data entry) clerk worden of iets anders.
Ja, dat klopt, zag dat een keer in Max and the City. (wanneer weer is nieuwe afleveringen?)
Zit ze nu te kijkenquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:17 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
Ja volgens mij zijn er nog geen nieuwe afleveringenDe oude afleveringen staat hier: http://www.rtl.nl/programma/maxandthecity/ Mss moeten we ff met ze alle mailen en zeuren of ze nieuwe afleveringen willen maken
![]()
![]()
Eigenlijk te gênant voor woorden, die luxe en bijbehorende prijzen. Als ik het zelf zou moeten betalen, was ik voor de rest van mijn leven blut.quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:54 schreef Jeroenus het volgende:
Doe maar luxe. Prijzen beginnen bij 350 dollar per nacht, tot ongeveer 600. Ligt dat hotel nou ver uptown.
Makkelijk he een plattegrondquote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:37 schreef Copycat het volgende:
Thompson st. ligt tussen Broome en Spring St, dus dat is volgens mij juist erg downtown, redelijk vlakbij Canal st. als ik het me goed herinner (maar richtinggevoel is nooit mijn sterkste kant geweest).
kwou net zeggen, waarom zou je zo'n prijs betalen als je er toch alleen maar bent om te slapen. Maar als het voor je wordt betaald dan is het natuurlijk een ander verhaalquote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eigenlijk te gênant voor woorden, die luxe en bijbehorende prijzen. Als ik het zelf zou moeten betalen, was ik voor de rest van mijn leven blut.
Ik doe luxe by proxy.
Thompson st. ligt tussen Broome en Spring St, dus dat is volgens mij juist erg downtown, redelijk vlakbij Canal st. als ik het me goed herinner (maar richtinggevoel is nooit mijn sterkste kant geweest).
Ik heb er vast ook al eerder gelopen, de laatste keer toen ik in NY was. Vriend van me waar ik logeerde woonde toentertijd in Soho.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:32 schreef The.PhantoM het volgende:
btw, thompson st loopt haaks op spring st en broome st kan ik me herinnerenmompelt iets van http://www.mta.nyc.ny.us/nyct/maps/manbus.pdf
Wonen in Manhattan doe je toch ook voor status en dat mag wat kosten, anders ga je wel in brooklyn wonenquote:
Het was dan ook een veredelde kelderkastquote:Op zaterdag 22 januari 2005 09:50 schreef Jeroenus het volgende:
En duur.
En voor het 212 nummerquote:Op zaterdag 22 januari 2005 10:45 schreef komrad het volgende:
[..]
Wonen in Manhattan doe je toch ook voor status en dat mag wat kosten, anders ga je wel in brooklyn wonen
quote:Telephone Area Code: Manhattan 212 or 646. 718 Brooklyn, the Bronx, Queens, and Staten Island.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |