abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13786595
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 12:30 schreef SEXYLADY het volgende:

[..]

hmm, dus als ik een cd rom met opnieuw windows xp erop installeer, dan ben ik van die wachtwoord af.

Maar is er ook een andere manier door die wachtwoord intact te laten, de pc in te komen?

jah dat is zo, als je het opnieuw installeer, zit je niet meer met w8woorden in je maag.
Wil je de huidige windows erop laten ( waarom zou ik niet weten, sinds je niet bij de andere persoon ze bestanden kan komen ) meot je ff de stapjes van MANWETH door lopen.
My loyalties are flexible.
pi_13786611
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 12:33 schreef SEXYLADY het volgende:

[..]

hoe moet ik pc in veilige modus starten?

opnieuw opstarten, en nog voor het opstartscherm (gewoon vanaf et begin)

een paar Fx toetsen rammen
geloof F8 of F12
gewoon allebei heletijd indrukken.

kun je wel veilige modus kiezen

Kusje
pi_13786624
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 12:33 schreef SEXYLADY het volgende:

[..]

hoe moet ik pc in veilige modus starten?

dat doe je doorop de F8 knop te blijven rammen, als windows opstart! en dan veilige modes te kiezen
  Forum Admin vrijdag 10 oktober 2003 @ 12:38:23 #204
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_13786676
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 12:30 schreef SEXYLADY het volgende:

[..]

hmm, dus als ik een cd rom met opnieuw windows xp erop installeer, dan ben ik van die wachtwoord af.

Maar is er ook een andere manier door die wachtwoord intact te laten, de pc in te komen?

Om maar eens een ander aspect van het hacken te belichten, zit het wachtwoord niet met een 3m stikkertje op het beeldscherm geplakt, of onder het toetsenbord. Probeer de logische wachtwoorden eens, namen van vrouw, vriend(innen) zoons, dochters, hond, kat. Verzin een smoes om te vragen wat het wachtwoord is Probeer anders een mee te lezen met de toetsaanslagen als het wachtwoord wordt ingetikt.

Nog een ander optietje is als je al wel toegang hebt vanaf een ander account een keysniffer te installeren.

Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 12:38:29 #205
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_13786680
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 08:53 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Ps we weten nu wel dat je zo'n ongelovelijke computer god bent en niemand beter is, maar een nuttig antwoord heb ik tot nu toe nog niet gehad. Als je hier alleen maar bent om newbs te flamen, dan denk ik dat jeje roeping mist op GOT en als User van dit forum wens ik normale reacties als mensen vragen om kennis. Hoe dom de vraag ook is, normaal antwoord geven lijkt me vrij normaal vooral in computerzaken.

Aneurism

Je hebt het enige nuttige antwoord al lang gehad, alleen dat is niet het antwoord wat je wilt horen.
zelf LEZEN en LEREN.
(begin eens met te lezen over hoe netwerken in elkaar zitten, hoe tcp/ip werkt, hoe ports werken, hoe firewalls werken, hoe routers werken, etc. etc.)

Maar dat gaat veel mensen die graag 'hacker' willen zijn te langzaam.
In dat geval raad ik je aan om gewoon te zoeken naar bekende programmaatjes als BackOrifice enzo,
dan kan je zonder verstand dingen verneuken en roepen dat je zgn. een hacker bent en al je vriendjes vinden je vast stoer.

zzz
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 12:42:01 #206
70067 SEXYLADY
miss no-underwear
pi_13786758
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 12:38 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Om maar eens een ander aspect van het hacken te belichten, zit het wachtwoord niet met een 3m stikkertje op het beeldscherm geplakt, of onder het toetsenbord. Probeer de logische wachtwoorden eens, namen van vrouw, vriend(innen) zoons, dochters, hond, kat. Verzin een smoes om te vragen wat het wachtwoord is Probeer anders een mee te lezen met de toetsaanslagen als het wachtwoord wordt ingetikt.

Nog een ander optietje is als je al wel toegang hebt vanaf een ander account een keysniffer te installeren.

Ik heb alle mogelijke wachtwoorden al geprobeerd maar tevergeefs, geen toegang

maar wat je zegt over keysniffer, klinkt wel interessant. Hoe kan ik dat voor elkaar krijgen als ik eenmaal toegang heb?

pi_13786853
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 12:42 schreef SEXYLADY het volgende:

[..]

Ik heb alle mogelijke wachtwoorden al geprobeerd maar tevergeefs, geen toegang

maar wat je zegt over keysniffer, klinkt wel interessant. Hoe kan ik dat voor elkaar krijgen als ik eenmaal toegang heb?

Keysniffer is een programma dat de computer doorzoekt naar opgeslagen w8woorden en bijbehoorende usernames.
Werk opzicht simpel als je een goeie hebt!

Kijk op www.astalavista.com eens voor een sniffer.

vrijdag 10 oktober 2003 @ 12:50:04 #208
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_13786931
En niemand vraagt waaarom sexy lady dat account wil hacken? Is het haar pc/account?

Wel even pochen met kennis, om vervolgens schijnheilig straks te gaan verkondigen dat het slecht is om andermans privacy te schenden.

Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  Forum Admin vrijdag 10 oktober 2003 @ 12:50:54 #209
54263 crew  Pharkus
pi_13786953
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 12:38 schreef L.Denninger het volgende:

(begin eens met te lezen over hoe netwerken in elkaar zitten, hoe tcp/ip werkt, hoe ports werken, hoe firewalls werken, hoe routers werken, etc. etc.)

Dat is bij lange na niet voldoende in mijn ogen, ik heb redelijk veel verstand van tcp/ip, netwerken, datacommunicatie, firewalls, routers... Dat maakt me nog geen hacker, ik zou wel een slechte configuratie en een goede configuratie kunnen ontdekken. Zelfde geldt voor slecht geconfigureerde applicaties onder de verschillende platformen (novell/win/*nix) zou ik zo dingen eruit kunnen pakken die een beveilingslek vormen. Maar dan nog ga ik er van uit dat mensen het in de meeste gevallen wel goed configureren. (een mysql server vinden waar de root login nog van open staat is nou niet echt het topunt van hacken maar meer van slecht systeembeheer aan de andere kant)

Dus naast kennis van de netwerken/protocols en applicaties zul je ook nog enige programmeer ervaring moeten hebben, om kunnen gaan met debuggers, disassemblers buffer overflows/memory leaks opsporen al dan niet met behulp van de source code of niet.

En dan met al die kennis sta je nog maar aan het begin van je 'hacker' carriere volgens mij.

Forum Admin vrijdag 10 oktober 2003 @ 12:52:43 #210
54263 crew  Pharkus
pi_13786994
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 12:45 schreef MR_White het volgende:

[..]

Keysniffer is een programma dat de computer doorzoekt naar opgeslagen w8woorden en bijbehoorende usernames.
Werk opzicht simpel als je een goeie hebt!

Kijk op www.astalavista.com eens voor een sniffer.

Ik doelde meer op een keylog sniffer die de toetsenbord aanslagen opslaat en eentje die het liefst al draait voordat de windows login komt

Maar goed hacken is bad mmmmmkay

vrijdag 10 oktober 2003 @ 12:52:51 #211
70067 SEXYLADY
miss no-underwear
pi_13787000
Hey mensen, allemaal heel erg bedankt voor jullie hulp Ik zal al deze stappen eens toepassen, ben benieuwd of het me zal lukken.
  Forum Admin vrijdag 10 oktober 2003 @ 13:12:19 #212
54263 crew  Pharkus
pi_13787429
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 12:50 schreef chocolatemoeze het volgende:
En niemand vraagt waaarom sexy lady dat account wil hacken? Is het haar pc/account?

Wel even pochen met kennis, om vervolgens schijnheilig straks te gaan verkondigen dat het slecht is om andermans privacy te schenden.

mja ach, volgens mij is in dit draadje niet meer verteld dan op google te vinden zou zijn. Wat een ieder er verder mee doet is zijn/haar eigen verantwoordelijkheid in mijn ogen.
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 13:45:06 #213
59935 addictive
-=-=-=-=-=-=-=-
pi_13788329
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 17:04 schreef MacBeth het volgende:

[..]

Rot op.

Hacken is een soort topsport, maar dan geestelijk. Vergelijk het met schaken; hoe graag je ook wil, het grootmeesterschap (waar heb bij hacken begint) is maar voor weinig mensen weggelegd. Als je dan de vraag stelt "hoe wordt ik schaakgrootmeester" laat je toch niet blijken dat je enige kans daarop maakt.

Aaaargh! is nou eenmaal supernerd, pardon, heel handig met computers , en z'n antwoord is dan ook 100% waarheid --> het meest nuttige antwoord. Het meest aardige of motiverende antwoord is het inderdaad niet ('hou maar op, het lukt niet' is nou eenmaal niet constructief), maar wel een waar en eerlijk antwoord.

Dus Jeromar, je kan wel ongein uithalen met leuke tooltjes (scriptkiddie-stijl), maar hacken, forget it.

joh, dus jij bent geboren met een tcp/ip boek in je hand? Rot toch op, hacken = lezen, lezen, lezen en nog veel meer lezen.
pi_13788967
Wat een on_ge_lovelijke bullshit staat er hierin verzameld. Als de naam 'hacker' nu eens niet zo'n cultstatus kreeg, dan zouden al de noepjes in voorgaande posts die zichzelf vol trots 'hacker' durven te noemen allang opgetiefd zijn. Dit is echt jammerlijk.

Overigens, respect to Mitnick

vrijdag 10 oktober 2003 @ 14:23:22 #215
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_13789324
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 14:09 schreef oling.org het volgende:
Wat een on_ge_lovelijke bullshit staat er hierin verzameld. Als de naam 'hacker' nu eens niet zo'n cultstatus kreeg, dan zouden al de noepjes in voorgaande posts die zichzelf vol trots 'hacker' durven te noemen allang opgetiefd zijn. Dit is echt jammerlijk.

Overigens, respect to Mitnick

Ik vind dit wel een humor topic
[KNE]-Mod
pi_13789401
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 14:23 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Ik vind dit wel een humor topic

Lachwekkend, dat wel
pi_13789682
quote:
Op maandag 24 september 2001 22:05 schreef Jeromar het volgende:
Hoe leer je hacken?
pi_13789694
hackers houden hun kop over hacken...
pi_13790333
Niemand gelooft toch zeker dat een hacker hier op Fok! gaat posten. Zeker niet in een onzinnig topic als dit. Die gasten hebben wel wat "beters" te doen.
signature
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 15:07:06 #220
52590 MallePall
De zuivelste verwenner...
pi_13790388
hacken voor dummies of het grote hackers handboek
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 15:19:44 #221
64125 realist
Meneer Realist voor jou !
pi_13790725
hacken kun je niet leren, je wordt als hacker geboren, of als normale sterveling

alle hackers zijn al vanaf dat ze kunnen lezen met computers bezig en daarom zijn ze zeer vaardig met bits en bytes
ik kan er over meepraten, speelde al in 1983 met mijn eerste computer, een ZX spectrum met 16 kb (!) RAM

wat ik gehackt heb zeg ik niet aangezien proxy.minjus.nl hier ook wel eens langssurft vermoedt ik
mijn skills zijn niet van het niveau Kevin Mitnick, alhoewel ik meestal wel gaatjes in websites en programma's weet te vinden

[url=http://jpg2asc.hierklikken.com/]mijn nieuwe speledingetje[/url]
pi_13790875
quote:
Hoe leer je hacken?
Je gaat naar een site. Daar vragen ze het wachtwoord. Doe de volgende pogingen:

a .... b ...c...d...e...f...g...h...i...j... k... l... m .... n.... o. ...p ....q .... r ... s ....t... u ....v ... w.... x... y... z

Als ie er niet tussen zit dan:

aa ... ab.... ac ... etc

En dan:

aaa .... aab ...

Dit heet 'Brute force hacking', en het is heel erg stoer en cool!

pi_13795822
Leuk topic.. maar ik heb een vraagje over extern bureaublad op winxp.
Ik ken iemand die 2 pc's met extern bureaublad geactiveerd heeft.
Ik kan connecten naar die pc.. maar dan vraagt ie natuurlijk het wachtwoord hoe kom ik daar achter..
pi_13821054
quote:
Nu we het hier hebben over hacken, heb ik een vraag. Misschien dat er mensen onder jullie zijn die het weten. Weet iemand hoe ik zonder dat ik de wachtwoord weet van een computer in die pc kan. Het gaat om een pc waar windows xp op is geinstalleerd.
De gebruikersnamen en wachtwoorden staan in de SAM file. Die moet je proberen te bemachtigen. De SAM staat in c:\windows\system32\config. Als het systeem draait kun je er normaal niet bij, maar je kunt wel effe opstarten met een ander OS, bijvoorbeeld Linux Knoppix, da's een distributie die je niet hoeft te installen maar die gewoon draait vanaf CD. Dan moet je die SAM naar een diskette kopieeren. Ondertussen download je het proggy LC4 dat te vinden is op deze URL:
http://www.atstake.com/research/lc/application/lc4setup.exe
Die install je op een ander systeem met windows, daarmee kun je de SAMfile die je hebt gekopieerd uitlezen en doormiddel van woordenlijsten of grofgeweld aanvallen de wachtwoorden proberen te raden
quote:
Leuk topic.. maar ik heb een vraagje over extern bureaublad op winxp.
Ik ken iemand die 2 pc's met extern bureaublad geactiveerd heeft.
Ik kan connecten naar die pc.. maar dan vraagt ie natuurlijk het wachtwoord hoe kom ik daar achter
Op dat proggy waar ik het hierboven over had zit ook een sniffer

[Dit bericht is gewijzigd door Oeloeboeloe op 12-10-2003 02:20]

wacht ff, kleine verrassing, jij gaat die wijf van mij ff wegbrengen
pi_13821199
quote:
Hoe leer je hacken?
Ik kan alleen cracken. Hacken gaat mij te ver.
6 vierkantjes op een witte achtergrond. rara...wat is het?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')