quote:Back Orrifice misshien?
Op dinsdag 25 september 2001 09:26 schreef misterM het volgende:
Er was een programma ik ben de naam kwijt waar je een file naar iemand moest sturen en als hij die opende kon jij in zijn comp.
Weet iemand de naam nog ?
Kom op nou zeg... Wat is dit voor een zinloze discussie...
SLOT?
Hoop dat je een keer een trojan krijgt, heb je snel zat door waarom het diep is
quote:Ik ook niet, maar ik moet er ook niet aan denken dat ze dat onder unix gaan doen. Laat ze maar lekker op de AS/400 of de Mainframe blijven draaien. Veel veiliger.
Op donderdag 11 oktober 2001 14:46 schreef beelzebubu het volgende:Ik moet er niet aan denken dat een bank z'n database onder windowsNT gaat draaien
quote:op 'de Mainframe' ??
Op maandag 29 oktober 2001 16:38 schreef links234 het volgende:[..]
Ik ook niet, maar ik moet er ook niet aan denken dat ze dat onder unix gaan doen. Laat ze maar lekker op de AS/400 of de Mainframe blijven draaien. Veel veiliger.
En minder downtime.
![]()
BTW steeds meer grote servers draaien een unix versie .. uptime van 400 dagen is niet vreemd dan... (Af en toe update heh?)
quote:Ja,je hebt OS/390 of OS/390 of zOS. Da's een mainframe voor mij. Of die nou van IBM of Fujitsu of Amdahl is maakt me ook niet veel uit.
Op maandag 29 oktober 2001 17:14 schreef ThE_ED het volgende:[..]
op 'de Mainframe' ??
Anyway, tegenwoordig begint het met UNIX wel ergens op te lijken, het heeft nog niet alle functionaliteit en securityzut van echte operating systemen, maar dat zal over een jaar of vijf wel verholpen zijn.
quote:En dat is geen unix
Op maandag 29 oktober 2001 16:38 schreef links234 het volgende:
[...] ik moet er ook niet aan denken dat ze dat onder unix gaan doen. Laat ze maar lekker op de AS/400 [...]
quote:Leer eerst programmeren, Bij voorkeur C++. Kom daarna nog maar 's terug.
Op maandag 24 september 2001 22:05 schreef Jeromar het volgende:
hoe leer je hacken?
quote:AS/400 machines gebruiken het OS/400 operating system.
Op maandag 29 oktober 2001 19:24 schreef beelzebubu het volgende:[..]
En dat is geen unix
quote:Gewoon vi kennen is ook voldoende.
Op dinsdag 25 september 2001 22:09 schreef beelzebubu het volgende:
s/37331/31337/ (een echte hacker weet wat dat betekent)
quote:Call me stupid, maar is dat niet een smaak van unix?
Op dinsdag 30 oktober 2001 00:10 schreef shift het volgende:[..]
AS/400 machines gebruiken het OS/400 operating system.
quote:GMTA
Op dinsdag 30 oktober 2001 00:42 schreef slakkie het volgende:[..]
Call me stupid, maar is dat niet een smaak van unix?
quote:Nee.
Op dinsdag 30 oktober 2001 00:42 schreef slakkie het volgende:[..]
Call me stupid, maar is dat niet een smaak van unix?
Op maandag 29 oktober 2001 19:24 schreef beelzebubu het volgende:[..]
En dat is geen unix
quote:www.whatis.com
Op dinsdag 30 oktober 2001 11:37 schreef slakkie het volgende:
Ok, lekker constructief, wat is het dan wel?
quote:en
AS/400
The AS/400 - formally renamed the "eServer iSeries/400," but still commonly known as AS/400 - is a middle-size server designed for small businesses and departments in large enterprises and now redesigned so that it will work well in distributed networks with Web applications. The AS/400 uses the PowerPC microprocessor with its reduced instruction set computer technology. Its operating system is called the OS/400. With multi-terabytes of disk storage and a Java virtual memory closely tied into the operating system, IBM hopes to make the AS/400 a kind of versatile all-purpose server that can replace PC servers and Web servers in the world's businesses, competing with both Wintel and UNIX servers, while giving its present enormous customer base an immediate leap into the Internet.
The AS/400, one of IBM's greatest success stories, is widely installed in large enterprises at the department level, in small corporations, in government agencies, and in almost every industry segment. It succeeded another highly popular product, the System/36 and was itself based on a later, more sophisticated product, the System/38. AS/400 customers can choose from thousands of applications that have already been written and many have been "Web-enabled." IBM points to the AS/400's "uptime" of 99.9%.The AS/400 comes with a database built-in. One widely-installed option is Domino (Notes with a Web browser).
According to IBM, these are some important new uses for the AS/400:
Data warehousing: With multi-gigabytes of RAM and multi-terabytes of hard disk space, the AS/400 can be a repository for large amounts of company data to which data mining could be applied.
Java application development: With its closely integrated Java virtual machine and new tools designed by IBM for building commercial applications with Java, the AS/400 can be used as a development system.
Web and e-commerce serving: Equipped with a Web server and applications designed to support e-commerce (taking orders, tracking orders, providing service to customers, working with partners and suppliers) and with firewall capabilities, the AS/400 can handle Internet serving for a moderate-size company.
Corporate groupware services: Assuming that Domino and Notes have been included with the system, it's designed to quickly provide a corporation with sophisticated e-mail, project file sharing, whiteboards, and electronic collaboration.
quote:-edit: quotetag goedgezet-
OS/400
OS/400 is IBM's operating system for its AS/400 and AS/400e line of business computers. Because OS/400 is closely attuned to the AS/400 hardware design and generally comes as part of the basic package, there is no alternative operating system to compete with it. OS/400 is built to operate with the AS/400 logical partition (LPAR) architecture, in which multiple instances of the operating system can run concurrently in different partitions. Among other uses, LPAR is useful when migrating to a new release. The old production system can keep operating in one partition while a new system is being tested.
As the AS/400 has evolved to meet the latest trends in business and information technology, OS/400 and its related software has added support for:Applications written in the Java programming language
The ability to run Windows 2000/NT applications (when certain other products are installed)
The Portable Application Solutions Environment (PASE), which supports a subset of the AIX environment so that UNIX applications can be ported and run on the AS/400
Lotus Domino, which provides groupware and e-mail from Lotus Notes applications or a standard Web browser
[Dit bericht is gewijzigd door slakkie op 01-11-2001 02:28]
quote:Mainframe is volgens mij gewoon ander woord voor grote computer.. Een mainframe is gewoon een manier om een beetje leuke compu te gebruiken en zegt niets over processortype(s) of OS...
Op maandag 29 oktober 2001 17:31 schreef links234 het volgende:[..]
Ja,je hebt OS/390 of OS/390 of zOS. Da's een mainframe voor mij. Of die nou van IBM of Fujitsu of Amdahl is maakt me ook niet veel uit.
Anyway, tegenwoordig begint het met UNIX wel ergens op te lijken, het heeft nog niet alle functionaliteit en securityzut van echte operating systemen, maar dat zal over een jaar of vijf wel verholpen zijn.
Als die OS-en van jou zou goed zijn, waarom draaien veel servers dan IRIX?? ...
quote:IRIX word toch vooral gebruikt door SGI bakkies die met grafische zooi staan te klooien ?
Op woensdag 31 oktober 2001 14:22 schreef ThE_ED het volgende:
Als die OS-en van jou zou goed zijn, waarom draaien veel servers dan IRIX?? ...
Dan lijkt me dat iets als Solaris meer gebruikt word voor dat soort toepassingen
Ik kan zelf niet hacken en kwam in deze thread omdat ik wilde weten wat 1337 betekent. Toch kan ik me niet voorstellen dat het zo onbereikbaar is als sommige me hier willen doen geloven. Een opleiding informatica moet toch wel voldoende zijn. En natuurlijk, de ene hacker zal slimmer zijn dan de andere, maar ik zie niet in waarom Jeromar er geen een zou kunnen worden.
ohja, www.google.nl voor al uw antwoorden
p.s. nee ik ben geen hacker
quote:Jij bent egt ziek in je hoofd..
Op maandag 29 oktober 2001 17:31 schreef links234 het volgende:
Waar haal je die onzin vandaan dat UNIX dat niet heeft ?... Egt vette BULLSH*T
Ik zal er wel mee uitkijken wat je doet .. dangerouzzzz ..
Op donderdag 31 januari 2002 15:03 schreef Boondock_Saint het volgende:
Een opleiding informatica moet toch wel voldoende zijn.
netals met een trojan effe win.com verwijderen computer opnieuw op starten, en niet meer starten
![]()
...
quote:
www.taliban.com
Welcome to Taliban.com
It looks as if someone didn't pay their domain name renewal fee...
...awww, that's too bad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |