*onderweg is*quote:Op zondag 9 januari 2005 12:06 schreef Youp het volgende:
Handleiding: Zelf remmen vervangen (Schijfremmen)
rellen!!!
hmmz... k moet eerst nog ontbijten... dan bierquote:Op zondag 9 januari 2005 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Gefeliciteerd Youp
Weer bier??
Wat een glibberig vette wagen is dat trouwens
te laatquote:Op zondag 9 januari 2005 12:12 schreef Youp het volgende:
[..]
dat is niet goed voor mn 'ik heb wel een leven' status
oh straks pas, ik zwaai me nu al een breukquote:Op zondag 9 januari 2005 12:14 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti is ook weg
wel zwaaien straks he JoJo
ik lust geen visquote:Op zondag 9 januari 2005 12:26 schreef BoJo het volgende:
ik zit aan een broodje sardientjes met uien![]()
poets wel je tanden he dalijkquote:Op zondag 9 januari 2005 12:26 schreef BoJo het volgende:
ik zit aan een broodje sardientjes met uien![]()
*herkenbaar*quote:Op zondag 9 januari 2005 12:25 schreef Youp het volgende:
wat is het leven bij je ouders toch heerlijk... lekker in je uppie aan een gedekte ontbijttafel verschijnen met vers geperst sinaasappelsap en vers gebakken broodjes en croissantjes en dat helemaal alleen op mogen eten![]()
hoi bondquote:Op zondag 9 januari 2005 12:42 schreef Bond het volgende:
Goede morgen![]()
* Bond ook weer eens op fok komt, en hoopt dat het nu wat sneller is
quote:Op zondag 9 januari 2005 12:45 schreef flexje het volgende:
Rolls Royce Phantom 3
ik snap het zelf ook nog nietquote:Op zondag 9 januari 2005 12:47 schreef PeuRac het volgende:
wtf, hoe komt BoJo ineens aan een leven dan
ja ik ken de auto wel.. maar wat wil je er mee zeggen?quote:Op zondag 9 januari 2005 12:48 schreef flexje het volgende:
[..]
Misschien zegt dit wat meer:
[afbeelding]
lol daarvoor ook al hoorquote:Op zondag 9 januari 2005 12:55 schreef PeuRac het volgende:
Youp, je bent wel heel erg hoorsinds je de 2002 in de prak hebt gereden zit je alleen nog maar op Fok lijkt t wel
Gefeliciteerdquote:
Ik gok van de fabrikantquote:
zie het vorige SC topic en huiverquote:Op zondag 9 januari 2005 13:35 schreef PeuRac het volgende:
Niks, ik verveel me alleen zo nu
wat zijn de stats van gisteren eigenlijk?
ben te lui om te zoekenquote:
quote:bla bla youp zei in het vorige sc topic
dagcijfers TOT vannacht 12 uur...
en ik heb er tot half 3 oid achter gezeten
Dagcijfers van Zaterdag 0 Januari 2005 (00:00 - 23:59)
1. AMD64 362
2. Stuart 239
3. Youp 164
4. haagse_elfje 142
5. skiczukie 135
6. Bupatih 133
7. Alexxxxx 129
8. -Will- 116
9. QyRoZ 113
9. hallo_mensen 113
11. rubbereend 112
12. the_legend_killer 110
13. Alicey 108
14. tong80 106
15. fotoloog 102
16. heiden6 92
17. MutZ 86
-edit-
50. BoJo 55
51. ThomasBerge 54
52. PeuRac 53
53. Skv 52
53. Ruis 52
55. Dr_Flash 51
neuh, ik verveel me ookquote:Op zondag 9 januari 2005 13:42 schreef Bond het volgende:
Hoezo zijn die stats zo belangrijk dan?
ey... ik heb je vanmorge al gefeliciteerd en ik heb geen bier gekregenquote:
dat denk je maarquote:Op zondag 9 januari 2005 13:47 schreef PeuRac het volgende:
gelukkig, ik ben helemaal niet zo kansloos
*proostquote:
Ja same herequote:Op zondag 9 januari 2005 13:48 schreef Youp het volgende:
[..]
ey... ik heb je vanmorge al gefeliciteerd en ik heb geen bier gekregen
dalijk moet ik ze hoogstepersoonlijk gaan claimen.. heerlen is niet verquote:Op zondag 9 januari 2005 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja same here
Waar blijven die pinten D-devil?
Nu:quote:377. (376) Cheiron 12774 ( + 1 )
378. (380) PeuRac 12755 ( + 53 )
379. (377) Meneer_Aart 12739
Stelletje mafkezenn, het lijkt BAF welquote:Op zondag 9 januari 2005 14:19 schreef hermandeperman het volgende:jullie hebben gewoon 2 SC's volgepost in een avond en een ochtend
quote:Op zondag 9 januari 2005 14:23 schreef D-Devil het volgende:
[afbeelding]
Ter ere van jullie allemaal. *proost*
[afbeelding]
quote:Op zondag 9 januari 2005 14:30 schreef D-Devil het volgende:
Vraag me af wat ik buiten de cadeau's die ik al weet nog ga krijgen behalve geld.
Ik heb een vriendin van mijn oma uitgenodigd, voor haar ben ik net het kleinkind.
Ze heeft een villa geërfd van haar broer en verkocht, dus ze brast al het geld erdoorheen.
Rotzooi opruimen 1 dag lang in het huis van haar broer: 250 gulden
Laptop uitzoeken , half uurtje bezig : Zoek je maar wat uit... ( DTS receiver 476 euro )
21e verjaardag : 210 euro
Vanaaf 23e verjaardag......
[afbeelding]
verwend jochquote:Op zondag 9 januari 2005 14:35 schreef D-Devil het volgende:
Ohja, en haar stereo was een keer stuk, dus ik met haar naar de Mediamarkt een nieuwe uitzoeken.. stopt ze me een enveloppe in de handen die ik pas thuis mocht openmaken .... 500 Euro !!
.
Ja het wwas gezellig vannachtquote:Op zondag 9 januari 2005 14:19 schreef hermandeperman het volgende:jullie hebben gewoon 2 SC's volgepost in een avond en een ochtend
quote:Op zondag 9 januari 2005 14:45 schreef D-Devil het volgende:. Verwend joch zegt ie
.
Ik vraag nergens om, ik vraag haar alleen voor mijn verjaardag.
pta is altijd gezellig....quote:
niet bijna ALTIJDquote:
Leuke auto's hoor. Luxe en stil.quote:Op zondag 9 januari 2005 15:03 schreef hermandeperman het volgende:die ouwe gaat geloof ik voor een Audi A4
Ook goeiemorregequote:Op zondag 9 januari 2005 14:57 schreef Youp het volgende:
[..]
oja, ik ook... maar toen was ik net wakker
ipv een V70 ?? Dan gaat hij er wel op achteruit vind ikquote:Op zondag 9 januari 2005 15:03 schreef hermandeperman het volgende:die ouwe gaat geloof ik voor een Audi A4
he, dat lijkt wel een mislukte Touringquote:Op zondag 9 januari 2005 15:14 schreef PeuRac het volgende:
ik vind deze auto stoer:
[afbeelding]
BOUWJAAR : 1974
KLEUR : BLAUW METH
BEKLEDING : BRUIN LEER
TYPE : 304 S COUPE
APK : TOT OCKTOBER 2005
KM STAND : LAAG
EXTRA'S : LM VELGEN ORGINEEL PEUGEOT
STEREO
CONDITIE : AUTO IS GEHEEL NAGEKEKEN VOOR DE KEURING ,RIJD GOED EN ZIET ER GOED UIT . PAAR KLEINE PLEKJES
Dit is een 1.3 met 80pk !!!
yeps... dat vind ik ookquote:Op zondag 9 januari 2005 15:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ipv een V70 ?? Dan gaat hij er wel op achteruit vind ik
quote:
Bruin leer, in slechte staat neem ik aan.. 1.3 Carb motortjequote:Op zondag 9 januari 2005 15:14 schreef PeuRac het volgende:
ik vind deze auto stoer:
[afbeelding]
STEREO
CONDITIE : AUTO IS GEHEEL NAGEKEKEN VOOR DE KEURING ,RIJD GOED EN ZIET ER GOED UIT . PAAR KLEINE PLEKJES
Gizhard had er ook een tekoop staan.....quote:Op zondag 9 januari 2005 15:14 schreef PeuRac het volgende:
ik vind deze auto stoer:
[afbeelding]
STEREO
quote:
ja dusquote:Op zondag 9 januari 2005 15:22 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
Gizhard had er ook een tekoop staan.....
[..]
[afbeelding]
pas op, ik stuur me homies op je af hoor....quote:
Ik meende dat t gewicht rond de 700 kilo was (ik had een baas, die had een 1.3S Cabrio, cadeau voor z'n vrouwquote:Op zondag 9 januari 2005 15:21 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Bruin leer, in slechte staat neem ik aan.. 1.3 Carb motortje. En een gewicht wat waarschijnlijk de zelfde stand heeft als de kilometerstand uit de advertentie : LAAG
.
Dat wil wel vooruit denk ik.
quote:Op zondag 9 januari 2005 15:27 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
pas op, ik stuur me homies op je af hoor....
westsideeeeeeee [afbeelding]
ik heb n keer een fles bier over mn toetsenbord gegooid.. gelukkig van een gare laptop die ik toch niet meer gebruikquote:Op zondag 9 januari 2005 15:34 schreef Hugster het volgende:
Zit ik met me brakke kop te ontbijten bover m'n powerbook met versplinterende pistolettes
allemaal brood onder me toetsenff de compressor pakken maar zo
quote:Op zondag 9 januari 2005 15:34 schreef Hugster het volgende:
Zit ik met me brakke kop te ontbijten bover m'n powerbook met versplinterende pistolettes
allemaal brood onder me toetsenff de compressor pakken maar zo
quote:Op zondag 9 januari 2005 15:41 schreef Hugster het volgende:
en jullie hebben 3 sc's gevuld in 1 avond
mafjoekels![]()
zei ik ook al jaquote:Op zondag 9 januari 2005 15:41 schreef Hugster het volgende:
en jullie hebben 3 sc's gevuld in 1 avond
mafjoekels![]()
Ik meende in 1 oogopslag echt het woord Tsunami in je link te lezenquote:Op zondag 9 januari 2005 15:42 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.funpic.hu/swf/numanuma.html
dat is een ripoff man... ik heb de echte ergens hierquote:Op zondag 9 januari 2005 15:42 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.funpic.hu/swf/numanuma.html
quote:Op zondag 9 januari 2005 15:46 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik meende in 1 oogopslag echt het woord Tsunami in je link te lezen.
Dat had ik ook!!quote:Op zondag 9 januari 2005 15:46 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik meende in 1 oogopslag echt het woord Tsunami in je link te lezen.
i knowquote:Op zondag 9 januari 2005 15:48 schreef Youp het volgende:
[..]
dat is een ripoff man... ik heb de echte ergens hierff kijken of ik m online kan knallen
jaaaah!! en nog een mooie ook, niet?quote:
So Truequote:Op zondag 9 januari 2005 15:59 schreef Youp het volgende:
[..]
en bij de een duurt dat wat langer als bij de ander
Oud, maar blijftquote:Op zondag 9 januari 2005 16:05 schreef Youp het volgende:
http://members.home.nl/youpclaessen/maria.avi
hier het echte iets van wat d-devil net postte
humorquote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 13:05 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[newbie alert]
Ik vind het zeer betreurenswaardig om toe te zien dat deze en vorige SC's langzaam maar zeker overgenomen wordt door (-ex)-moddereters Flash en Mutz.
[/einde newbie alert].
EIN ZWEI, POLIZEIquote:Op zondag 9 januari 2005 16:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oud, maar blijft
trouwens op dat 2e nummer ben ik ook nog ooit uit mn dak gegaan![]()
staat niet voor niks newbie alert bij..quote:Op zondag 9 januari 2005 16:14 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ben hier altijd al slowchatslet geweest hoor...
quote:Op zondag 9 januari 2005 16:15 schreef hermandeperman het volgende:
het blijft iedere keer weer geweldig om dat filmpje te zien youp
Daar heb ik de hele single vanquote:Op zondag 9 januari 2005 16:15 schreef Youp het volgende:
[..]
EIN ZWEI, POLIZEI
DREI VIER, BREGADIER
FUNF ZECHS bla bla bla
* Youp die het nog van zn vroegere jaren kent
't is dan ikquote:Op zondag 9 januari 2005 16:17 schreef Youp het volgende:
[..]
staat niet voor niks newbie alert bij..
hij is nog meer newbie als mij
DAN IKquote:Op zondag 9 januari 2005 16:17 schreef Youp het volgende:
[..]
staat niet voor niks newbie alert bij..
hij is nog meer newbie als mij
Hoiquote:Op zondag 9 januari 2005 15:55 schreef Youp het volgende:
[..]
jaaaah!! en nog een mooie ook, niet?![]()
-edit-
hoi btw
Tering wat was dat een lekker nummer, lekker keihard stampenquote:Op zondag 9 januari 2005 16:15 schreef Youp het volgende:
[..]
EIN ZWEI, POLIZEI
DREI VIER, BREGADIER
FUNF ZECHS bla bla bla
* Youp die het nog van zn vroegere jaren kent
dat is je geraden!quote:Op zondag 9 januari 2005 16:21 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hoi
Hele mooie idd... Ik zal voorlopig iig weer van m'n knopjes afblijven...
Maar toch is het wel zo...quote:
* Youp draait nu nog een gouwe ouwe...quote:Op zondag 9 januari 2005 16:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tering wat was dat een lekker nummer, lekker keihard stampen
quote:
Doe er dan wat aan...quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 16:41 schreef Youp het volgende:
ik denk dat ik maar eens ga, ik voel me weer erg welkom hier
t is dat ik nog steeds geen excuus gevonden heb om mams oto te lenen
Kun je geen deal sluiten...quote:Op zondag 9 januari 2005 16:48 schreef Youp het volgende:
help mij eens een excuus te verzinnen zodat ik mams auto kan lenen voor niks...
ja ik mag de auto altijd lenen... maar dan moet ik daar wel een reden voor hebben... mijn reden is dat ik ff zin heb om een stukkie te scheurenquote:Op zondag 9 januari 2005 16:52 schreef MutZ het volgende:
[..]
Kun je geen deal sluiten...
Mam, als ik je auto mag lenen, dan...
quote:
wat een zuurpruimquote:Op zondag 9 januari 2005 16:53 schreef Youp het volgende:
[..]
ja ik mag de auto altijd lenen... maar dan moet ik daar wel een reden voor hebben... mijn reden is dat ik ff zin heb om een stukkie te scheurenen daar leent ze m niet voor uit denk ik...
Jij balen...quote:Op zondag 9 januari 2005 16:53 schreef Youp het volgende:
[..]
ja ik mag de auto altijd lenen... maar dan moet ik daar wel een reden voor hebben... mijn reden is dat ik ff zin heb om een stukkie te scheurenen daar leent ze m niet voor uit denk ik...
de personen zonder leven waren aan het fokken en de personen met een leven waren aan het bierquote:Op zondag 9 januari 2005 16:45 schreef MutZ het volgende:
Het is trouwens verrot rustig hier...
En gisteravond trouwens verrot druk... Zo druk heb ik het op zaterdag nog nooit meegemaakt...
ik weet het! ik ga dalijk voor mams tanken! wel met haar pinpas natuurlijkquote:
dat doet mijn broertje ook steeds... ma wanneer moet je tanken? Ja deze week ergens, oh dan doe ik het nu wel even daaaaaagquote:Op zondag 9 januari 2005 16:57 schreef Youp het volgende:
[..]
ik weet het! ik ga dalijk voor mams tanken! wel met haar pinpas natuurlijkafgelopen 2 weken heb ik m telkens volgegooid... en dat was veel...
mjah ik heb euhm van... denk denk... nouja in de afgelopen 2 weken ergens heb ik +-1300km gereden in 5 a 6 dagen tijd met die otoquote:Op zondag 9 januari 2005 16:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dat doet mijn broertje ook steeds... ma wanneer moet je tanken? Ja deze week ergens, oh dan doe ik het nu wel even daaaaaag
dat zijn toch geen manieren![]()
quote:Op zondag 9 januari 2005 16:59 schreef Youp het volgende:
[..]
mjah ik heb euhm van... denk denk... nouja in de afgelopen 2 weken ergens heb ik +-1300km gereden in 5 a 6 dagen tijd met die otoen alles zelf getanked..
omdat ik me de auto soort van toegeeigend hadquote:
koken is gaaf! dat is het! is de appie heijn open op zondag? dan kan ik ff wat rommel gaan kopen zodat ik kan kokenquote:
jammer is dat zeg... bij mij is het.... nou vooruit, hier heb je m'n pas, ga maar tankenquote:Op zondag 9 januari 2005 17:06 schreef Youp het volgende:
[..]
omdat ik me de auto soort van toegeeigend hadals ik dan zeg mam ik moet dalijk weer 300km rijden tank jij even voor me? dan zou ze zeggen : 'HÁHÁ grapjas!'
quote:Op zondag 9 januari 2005 17:10 schreef Youp het volgende:
vast niet* Youp heeft schoenen aan en gaat poging doen de auto te bietsen om te kunnen 'tanken'
quote:Op zondag 9 januari 2005 17:10 schreef Youp het volgende:
vast niet* Youp heeft schoenen aan en gaat poging doen de auto te bietsen om te kunnen 'tanken'
Bij hem wel...quote:Op zondag 9 januari 2005 17:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]Youp heeft schoenen aan....
alsof dat uren duurt
en jij kunt natuurlijk weten dat hij 3x flauwvalt van die lucht want jij hebt gister bij hem onder zijn bureau gezetenquote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 17:33 schreef PeuRac het volgende:
ik wordt voor de 3e keer ingemaakt bij t mijnen vegen op msn
quote:Op zondag 9 januari 2005 17:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
en jij kunt natuurlijk weten dat hij 3x flauwvalt van die lucht want jij hebt gister bij hem onder zijn bureau gezeten![]()
quote:Op zondag 9 januari 2005 17:39 schreef Youp het volgende:
[..]
ik trek alleen schoenen aan als ik naar buiten ga oid..en als ik weer binnen ben trek ik ze uit... tenminste als ik mn sportschoenen aanheb.. die doe ik ook altijd weer uit.. mn bergschoenen houd ik aan, dat heeft te maken met een bepaalde luiheid
35quote:
ik niet.. ik loop eerst naar boven en ga me eens relaxed zitten en dan trap ik mn schoenen wel eens uit als ik zin hebquote:Op zondag 9 januari 2005 17:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
t eerste wat ik doe als ik thuisben is mijn schoenen uittrappen
shell is de bestequote:Op zondag 9 januari 2005 17:41 schreef Youp het volgende:
[..]
35ja we hebben een shell hier om de hoek maar daar ga ik nooit
de total ligt een paar km verderop en die is veel goedkoper en mooier nog... je kan er via een touristische route komen
quote:Op zondag 9 januari 2005 17:43 schreef Youp het volgende:
[..]
ik niet.. ik loop eerst naar boven en ga me eens relaxed zitten en dan trap ik mn schoenen wel eens uit als ik zin heb
quote:Op zondag 9 januari 2005 17:52 schreef Blik het volgende:
die am is echt geil
Dat hoop je...quote:
*tot leven komt...quote:
Gelukkigquote:
quote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 18:21 schreef Youp het volgende:
[..]
kom zeg, dan zou ik een leven moeten hebben
quote:
rust voor de f5 knop bedoel jequote:
rijden die 4takters?quote:Op zondag 9 januari 2005 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Blij is
Straks komt een allochtoon op een ontopic50 cc gilera met bovenliggende nokkenas hierheen om mijn diner te bezorgen
quote:
Vakantiequote:Op zondag 9 januari 2005 18:25 schreef PeuRac het volgende:
wat heeft iedereen de laatste tijd met een leven![]()
niksquote:Op zondag 9 januari 2005 18:25 schreef PeuRac het volgende:
wat heeft iedereen de laatste tijd met een leven![]()
mijn ouders gaan in mei n week naar turkije.. ik kan mee, wil ik nietquote:Op zondag 9 januari 2005 18:28 schreef PeuRac het volgende:
mijn vakantie is anders over hoor![]()
van de zomer is t okayik hoorde net dat mn ouders 2wkn voordat ik op vakantie ga weg gaan, en als ik na 3wkn weer thuis kom, gaan zij weer
![]()
Bied aan om ze naar t vliegveld te brengen, dan kun jij lekker met de 6-serie crossenquote:Op zondag 9 januari 2005 18:30 schreef Youp het volgende:
[..]
mijn ouders gaan in mei n week naar turkije.. ik kan mee, wil ik niet
in oktober gaan ze naar florida 2 weken ik kan mee, wil ik niet
in de zomervakantie blijven ze geloof ik thuisen euhm oja mn stiefpa gaat een dezer dagen een aantal daagjes met een luchtballon over de alpen vliegen enzo
die van mij gaan te vaak
weetje.. ik heb nog steeds niet in dat ding geredenquote:Op zondag 9 januari 2005 18:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bied aan om ze naar t vliegveld te brengen, dan kun jij lekker met de 6-serie crossen![]()
Mijn ouders pakken iig de eerste vakantie de Triumphdan heb ik nog stage, dus dan kan ik lekker met mn pa's leasebak gratis naar mn stage rijden, de 2e vakantie pakken ze de leasebak, dan heb ik geen stage meer, en kan ik met de Triumph rijden
O nee, tweetakters hebben helemaal geen nokkenas of zo toch? Weet ik veelquote:
Wat is dat voor een onzinquote:Op zondag 9 januari 2005 18:39 schreef Youp het volgende:
[..]
weetje.. ik heb nog steeds niet in dat ding geredende zeik is dat je voor de verzekering 23 moet zijn en minimaal 5 schadevrije jaren moet hebben
belachelijk.. ik wil met dat ding rijdenal is het met mn stiefpa dr naast...
neequote:Op zondag 9 januari 2005 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
O nee, tweetakters hebben helemaal geen nokkenas of zo toch? Weet ik veel
quote:Op zondag 9 januari 2005 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
O nee, tweetakters hebben helemaal geen nokkenas of zo toch? Weet ik veel
waarschijnlijk ook anders (duurder) verzekerdquote:Op zondag 9 januari 2005 18:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is dat voor een onzinik reed met 18jr en 5mdn mn rijbewijs al in een Merc's S400cdi, SL350, CLK55AMG en nog veel meer van die dure hokken.
quote:Op zondag 9 januari 2005 17:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dat zal goed slagen dan als je hier ook zit
Ik denk goedkoper, veel goedkoper, bedrijfsverzekering, 700 auto's op 1 polisquote:Op zondag 9 januari 2005 18:46 schreef Youp het volgende:
[..]
waarschijnlijk ook anders (duurder) verzekerd
En ik had met m'n 23e pas m'n rijbewijsquote:Op zondag 9 januari 2005 18:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is dat voor een onzinik reed met 18jr en 5mdn mn rijbewijs al in een Merc's S400cdi, SL350, CLK55AMG en nog veel meer van die dure hokken.
Verwend jochquote:Op zondag 9 januari 2005 18:30 schreef Youp het volgende:
[..]
mijn ouders gaan in mei n week naar turkije.. ik kan mee, wil ik niet
in oktober gaan ze naar florida 2 weken ik kan mee, wil ik niet
in de zomervakantie blijven ze geloof ik thuisen euhm oja mn stiefpa gaat een dezer dagen een aantal daagjes met een luchtballon over de alpen vliegen enzo
die van mij gaan te vaak
116km/h in een alto is wel lef hebben jaquote:Op zondag 9 januari 2005 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik had met m'n 23e pas m'n rijbewijs
En ik heb met de Suzu Alto van moeders wel 116 km/h gereden op weg naar m'n werk
Ik ben NOG stoerder![]()
de 6 is ook een bedrijfswagen net als de touareg van mn oomquote:Op zondag 9 januari 2005 18:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik denk goedkoper, veel goedkoper, bedrijfsverzekering, 700 auto's op 1 polis(5 vestigingen)
quote:Op zondag 9 januari 2005 18:52 schreef Fwnk het volgende:
Ik zou sowieso niet harder als 80 in een alto willen
Je kan er nog beter fietsbandjes met zijwielen onder zetten
mijn cuore redt tenminste nog 140 km/u...quote:Op zondag 9 januari 2005 18:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
116km/h in een alto is wel lef hebben ja![]()
btw, ik moest die auto's verplaatsen tussen verschillende vestigingen van mn stage bedrijf.
ook jij hebt lefquote:Op zondag 9 januari 2005 18:54 schreef MutZ het volgende:
[..]
mijn cuore redt tenminste nog 140 km/u...![]()
145 zelfs met wind mee...
Jah ik moest remmen, er kwam net een drempel aanquote:Op zondag 9 januari 2005 18:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
116km/h in een alto is wel lef hebben ja![]()
respect, dat zou ik er niet mee durven rijdenquote:Op zondag 9 januari 2005 18:54 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja 150 zelfs storm in de rug, bergaf, kroeg in zichtquote:Op zondag 9 januari 2005 18:54 schreef MutZ het volgende:
[..]
Onze auto stinkt regelmatig als ik aankom, vlak voordat ik thuis ben kom ik over een leuk stukje weg, waar lekker gereden kan worden, alleen vinden de remmen en koppeling dat niet zo fijnquote:Op zondag 9 januari 2005 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jah ik moest remmen, er kwam net een drempel aan
Hij stonk wel flink toen ik aankwam trouwens
de saxo van mams 175quote:Op zondag 9 januari 2005 18:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
respect, dat zou ik er niet mee durven rijden
mn Alfa liep zelfs 205km/h (op de teller)![]()
Je roeleert echt de pan uitquote:Op zondag 9 januari 2005 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja en ik had ook nog 300 bier en een fles wodka opBen ik nou niet stoer?
![]()
quote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 18:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
respect, dat zou ik er niet mee durven rijden
mn Alfa liep zelfs 205km/h (op de teller)![]()
quote:Op zondag 9 januari 2005 18:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Onze auto stinkt regelmatig als ik aankom, vlak voordat ik thuis ben kom ik over een leuk stukje weg, waar lekker gereden kan worden, alleen vinden de remmen en koppeling dat niet zo fijn( t is maar goed dat die over 2wkn weg gaat
)
Powershiften met een halfversleten koppeling is niet fijnquote:
Jijquote:Op zondag 9 januari 2005 19:08 schreef PeuRac het volgende:
Wie maakt de volgende? Ff snel, want Youp is weg en Alexxxx is er ook niet, dus kan er ongestoord een nieuwe komen
Watjequote:
Je bent zelf een watjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |