Volgens mij zijn in dit topic wel wat prijzen voorbij gekomen. Ik betaal voor harde lenzen 180 euro en daar kan ik dan ongeveer vier jaar mee doen. Tel daar nog 120 euro aan vloeistoffen bij op en dan kan ik voor 300 euro vier jaar vooruit.quote:Op woensdag 1 februari 2006 06:41 schreef super-muffin het volgende:
En wat kosten lenzen eigenlijk?
naja wat is dat nu voor vergelijkquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:29 schreef Sport_Life het volgende:
Jij gelooft ook dat Dreft alle kleren het schoonst maakt en dat de Fiat Punto de allerbeste auto is??.
Volgens mij ligt het er ook aan of je harde of zachte lenzen hebt.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:53 schreef Sjoem het volgende:
Ik heb het allebei. Mijn ogen kunnen niet zo lang tegen de lenzen dus meestal draag ik in de avonden mijn bril.
Oh, er is geloof ik wel eens een onderzoek gedaan naar mensen die lenzen dragen waarbij de ogen steeds verder achteruit gingen. Sneller dan bij een bril ook.
Ik had eerst ook -0,50 aan beide ogen. Toen werd het alweer -1,75. En volgens mij is het alweer slechter want ik kan sommige dingen weer niet lezen, met mijn bril of lenzen in. Als ik mijn lenzen in heb en mijn bril draag zie ik alles weer zo scherp als een tierelier.
Maar goed, ik zou eerst eens vragen of je misschien een maandlens mag testen om te kijken of je ogen er tegen kunnen. Meestal doet een opticien dit sowieso al uit zichzelf.
Een kennis van mij had de lenzen ook bij Hans Anders gehaald en kreeg ze mee zonder te passen of wat dan ook.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:40 schreef Ewaldus het volgende:
mijn linker oog is +3.75 en mijn rechter is +6.5 meen ik en ook nog lui. Ik ben met bril begonnen op mn 5e en ben op mn 15e overgestapt op lenzen. Ik heb de luxe van allebei, en dat komt vaak goed uit.
Is het dan geen idee voor TS om gewoon zo'n goedkoop montuur te nemen bij de Hans Anders. Want je slaapt zonder lenzen, en 's nachts en 's ochtends wli je ook wat zien. Dan zet ik mijn bril eventjes op.
Indoen is fluitje van een cent maar soms blijft hij aan je vingers plakken omdat deze te nat zijn van water of lenzen vloeistof.
Verder raad ik je aan bij de Hans Anders lenzen te halen, dezen zijn het goedkoopst en volgens mij kun je ze ook nog laten vergoeden het eerste jaar. Weet niet of dat nu nog zo is..
Ik had ze wel gepast. Dus dat is Hans Anders' afhankelijkquote:Op zondag 5 maart 2006 16:49 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Een kennis van mij had de lenzen ook bij Hans Anders gehaald en kreeg ze mee zonder te passen of wat dan ook.
En guess what? Ze pasten dus ook voor geen meter en zat absoluut niet fijn.
Dus nee, ik koop liever fatsoenlijke lenzen, want het gaat toch echt om mijn ogen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |