quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 18:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:Ik heb mijn bril nu al 2 weken!
Bevalt opzich wel erg goed.. ik zie alles veel scherper enzo
![]()
Al had ik de eerste paar dagen wel steeds hoofdpijn.
En ik vergeet hem soms nog op te zetten.
Maar het bevalt over het algemeen gewoon goed
![]()
Goed zo!
Als je later lenzen wilt, ga dan voor de vormstabiele (cq harde lenzen), want als die goed aangemeten zijn zitten ze beter dan zachte en zijn ze gezonder voor je ogen (bril is altijd beter)
Let er tevens op dat je ze niet bij zo'n groot concern haalt....het spul is wel goed, maar niet super goed en het gaat toch om je ogen
Over lenzen.....de "harde" vorm stabiele lenzen is er maar in 1 soort dat ongeveer 3 jaar lang te gebruiken is. Deze zijn zeer goed voor het oog omdat ze zoveel zuurstof doorlaten, echter als je als iets aan je oog hebt, irriteren ze al, wat ook weer veilig is.
De zachte lenzen zijn er in 1, 7, 14, 30/31 daags, 6 en 12 maands versie's te krijgen. De 14 dagen zijn qua kwaliteit/prijs over het algemeen het beste. De zachte lenzen zitten er g comfortabel ook als er iets niet goed met je oog is en zijn daarom minder veilig.
Er werd ergens ook nog iets genoemd over de soorten vloeistoffen, dat agerasieve ('k weet niet eens hoe ik dat moet spellen
![]()
) vloeistoffen de lenzen beter schoonmaken. Dit is waar, maar niet elk ook kan er goed tegen. Verder is het dan ook weer handig om te kijken naar vloeistoffen die uit twee delen bestaan (schoonmaak en bewaar vloeistof), want die zijn beter dan de all-in-one vloeistoffen
Maar meid, goed dat je gekozen hebt voor een leuke bril
![]()
, dat is tenminste een leuk mode item
[ Bericht 39% gewijzigd door optifree op 30-01-2006 20:55:26 ]