Ik neem aan dat die big niet vanzelf is doodgegaan. Het lijkt me zeer aannemelijk dat als je een dode big in je tuin vindt dat degene die hem daar neer heeft gelegd hem ook heeft gedood.quote:Op maandag 10 januari 2005 18:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar een dode big kun je niet mishandelen... En die big zou toch als varkensvlees geëindigd zijn...
Dan raad ik je aan om vanaf vandaag enkele duizenden malen per dag aangifte te doen van dierenmishandeling tegen het plaatselijke slachthuis.quote:Op maandag 10 januari 2005 18:58 schreef thabit het volgende:
Ik neem aan dat die big niet vanzelf is doodgegaan. Het lijkt me zeer aannemelijk dat als je een dode big in je tuin vindt dat degene die hem daar neer heeft gelegd hem ook heeft gedood.
Het spijt me wel, maar ik vind het gewoon oerdom van die man dat 'ie er aangifte van doet. Ik zei het al, hij geeft de dader zijn zin. Hij kruipt in de geliefde slachtofferrol. Dom, dom, dom. Serieus, als hij aangifte had gedaan wegens dierenmishandeling had hij pas ècht een statement gemaakt, namelijk dat van: "Ik sta hierboven". Gelovigen hebben véél te lange tenen. En een hoop andere mensen tegenwoordig ook. Begin toch niet bij het minste of geringste moord en brand te krijsen, dan wordt deze wereld er een stuk leuker op.quote:Op maandag 10 januari 2005 19:21 schreef erodome het volgende:
Ach kom op mensen, is een klein beetje mededogen jullie zo vreemd?????
Die big is daar maar om 1 reden neergelegd en dat is om die eigenaar van dat huis te beledigen op grond van zijn geloof, dat is de intentie van het neerleggen van die big geweest.
Dus ja dit is een belediging en ja het is discriminatie en ja het is verwerpelijk...
Het is gewoon een vieze en lage streek om zoiets te doen en de bedoeling is snerterig duidelijk, snap niet dat er zo lollig over gedaan wordt, echt een moslim die dit leest zal gelijk denken, he met die nderlanders valt het wel mee....NOT...
het feit dat je het er elke keer vanaf haalt geeft aan dat je ermee zit. toch? tuurlijk is het een kutactie met die big en heeft de man het volste recht om zich aangevallen te voelen in zijn geloof waar varkens als onrein beschouwd worden, net als honden en ongestelde vrouwen overigens. maar het is een incident dat één keer is voorgekomen. maar wie weet is de man niet gewenst in zijn buurt omdat het een achterlijke klootzak is? dan is dit een manier om te laten zien dat hij misschien beter kan verkassen. of hij laat het lekker erbij zitten.quote:Op maandag 10 januari 2005 20:45 schreef erodome het volgende:
Ok dus als iemand 2 weken lang elke keer dat je het eraf haalt vuile nazi hond op de muur van je huis schrijft zit jij daar totaal niet mee?
Dat lijkt me wat overdreven en niet geheel te vergelijken met het onderhavige geval.quote:Op maandag 10 januari 2005 20:45 schreef erodome het volgende:
Ok dus als iemand 2 weken lang elke keer dat je het eraf haalt vuile nazi hond op de muur van je huis schrijft zit jij daar totaal niet mee?
Indonesische moslims belagen varkensmestersquote:Op maandag 10 januari 2005 16:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Volgens mij staat er nergens in de Koran dat je varkens moet uitroeien. Je mag ze alleen niet opeten. Daar zou jij als 'vegan' eigenlijk blij mee moeten zijn. Varkens worden namelijk zeer intensief en dieronvriendelijk gehouden, in tegenstelling tot geiten en schapen (die door moslims veel gegeten worden).
Slachtvee bestemd voor moslimgebruik komt niet uit de bioindustrie?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou, hier in Nederland heb ik nog nooit gehoord van moslims die varkens vermoorden en ik heb zelf als vegetariër veel liever dat die 1 miljoen moslims in ons land schapen- en geitenvlees eten aangezien die beesten extensief worden gehouden.
ALLE schapen en geiten worden extensief gehouden in vergelijking met varkens. Je weet wel, schapen, die beesten die op onze dijken grazen.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:42 schreef Sater het volgende:
Slachtvee bestemd voor moslimgebruik komt niet uit de bioindustrie?![]()
Vreemd mannetje ben je: ipv diegene die de dode big in de tuin heeft neergelegd te veroordelen, veroordeel jij de man die het als een belediging ziet. Nu past het in de huidige tendens om alles als fout van de moslim te zien. Maar dit is wel heel ernstigquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
ALLE schapen en geiten worden extensief gehouden in vergelijking met varkens. Je weet wel, schapen, die beesten die op onze dijken grazen.
Om te beginnen ben ik geen mannetje maar een vrouwtje. Daarnaast veroordeel ik die man niet, maar zeg ik alleen dat ik het dom van hem vind om de macht aan de 'beledigers' te geven. Zijn reactie is volkomen begrijpelijk maar niet de slimste reactie, aangezien hij de daders hun zin geeft door wat hij doet.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:53 schreef Mutant01 het volgende:
Vreemd mannetje ben je: ipv diegene die de dode big in de tuin heeft neergelegd te veroordelen, veroordeel jij de man die het als een belediging ziet. Nu past het in de huidige tendens om alles als fout van de moslim te zien. Maar dit is wel heel ernstigDat is net zoiets van een auto rijd iemand aan, maar je vindt dat diegene die aangereden is de automobilist niet moet aanklagen omdat het anders een slachtofferrol zou zijn.
Dank, had het kunnen weten.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
ALLE schapen en geiten worden extensief gehouden in vergelijking met varkens. Je weet wel, schapen, die beesten die op onze dijken grazen.
Ik vind het niet dom, en op wat voor manier zou hij volgens jou dan de macht aan de "beledigers" kunnen geven? Zo zou je dus het hele rechtsysteem naar beneden halen omdat het toch maar "de macht aan de "belediger", of persoon die een onrechtmatige handeling pleegt, geven.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Om te beginnen ben ik geen mannetje maar een vrouwtje. Daarnaast veroordeel ik die man niet, maar zeg ik alleen dat ik het dom van hem vind om de macht aan de 'beledigers' te geven. Zijn reactie is volkomen begrijpelijk maar niet de slimste reactie, aangezien hij de daders hun zin geeft door wat hij doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |