gewoon proberenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:12 schreef Fixers het volgende:
.
Helaas keert de verzekering niet genoeg uit om deze te kunnen kopen.
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:27 schreef Ouwesok het volgende:
Hey, Fixers..... 't kan ook goeiekoper dan een Zweed hoor:
[afbeelding]
Slordige 10.000 euri maarquote:
Laat maar zittenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:17 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Slordige 10.000 euri maarex btw En dan moeten er nog wat lenzen bij
![]()
Voor 100 euri vind je doorgaans weinig panoramafun, tenminste wanneer je iets in de orde van de Horizon wilt hebben.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:24 schreef Fixers het volgende:
[..]
Laat maar zitten
Laten we zeggen dat ik zo'n 100 euri uit wil geven. Is dat voldoende om mijn pano-curïositeit te satisfiëren? Of kan ik dan beter 4,5-6 uitsnedes laten uitvergroten?
Oh ja das wel zo slim. Kan je zelf de exacteuitsnede bepalen natuurlijk. Met het oog op de komende fotografica beurs, wat zijn reële prijzen/apparaten voor panorama fun?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:43 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Voor 100 euri vind je doorgaans weinig panoramafun, tenminste wanneer je iets in de orde van de Horizon wilt hebben.
Laat overigens geen uitsnedes uitvergroten maar laat gewoon een maatje groter afdrukken. Een snijmat/mes of een rolmes doen de rest.
Een Horizon202 doet op een fotograficabeurs ergens tussen de 250 en 300 eurtjes. Het oudere model kost een stuk minder maar is ook wat kariger uitgevoerd dan de 202. Alle overige swinglens-camera's zijn overigens stukken prijzigerquote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:53 schreef Fixers het volgende:
[..]
Oh ja das wel zo slim. Kan je zelf de exacteuitsnede bepalen natuurlijk. Met het oog op de komende fotografica beurs, wat zijn reële prijzen/apparaten voor panorama fun?
Anders maar wat infesteren in een mooi stevig statief, m'n huidige velbonnetje vertrouw ik niet zo met m'n 645 erop.
hoop maar dat ze me nog wel laten FOK!ken in de rustige uurtjesquote:Access to this web page is restricted at this time.
Reason: The Websense category "Web Chat" is filtered.
URL: http://www.e-messenger.net/
Gouda toch niet zeker??quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:10 schreef PdeHoog het volgende:
Zo.....voor het eerst sinds een uur weer aan het werk. Stroomstorinkje op het industrieterrein
. Ben maar verhuisd naar een ander kantoor. Lekker dicht bij een Mediamarkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |