abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 januari 2005 @ 17:46:16 #1
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_24454132
Een overvaller van een tankstation in het Amerikaanse Vancouver is op een wel heel knullige manier tegen de lamp gelopen. Na een wilde achtervolging raakte hij verdwaald, waarna hij de weg ging vragen bij hetzelfde tankstation dat hij net had overvallen.

De 22-jarige gewapende overvaller wist met succes een aanzienlijke hoeveelheid geld buit te maken bij de overval. Zijn vluchtauto stond al klaar, maar hij kon niet voorkomen dat de politie hem op het spoor kwam. Een achtervolging van ongeveer een uur was het gevolg, waarna de overvaller de agenten kwijtraakte.

Helaas voor de man was hij tijdens de achtervolging wel de weg kwijtgeraakt. Hij ging dan ook de weg vragen bij een tankstation, maar dat bleek toevallig precies hetzelfde tankstation te zijn dat hij eerder had overvallen. Het personeel waarschuwde meteen de politie, die hem tijdens de tweede achtervolging wel kon klemrijden en kon arresteren.

--

Jezus wat een sukkel ben je dan...
Ik vind het erg amerikaans klinken... Ik bedoel daarmee dat ik het niet heel erg geloofwaardig vind...
Of ben ik nou te kritisch?

Kijk, dat je verdwaald kan ik me voorstellen, maar dat je letterlijk een rondje rijdt en dan de weg vraagt op de plaats van het delict.... dan ben je OF heel dom OF echt wanhopig...
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')